Capitolul 42

555 32 3
                                    

-"În sfârșit doar noi doi." Murmur punând greutatea corpului de pe un picior pe celălalt

-"Așa este. Viitoare doamnă Russo!" Îl observ cum vine spre mine și mă cuprinde de talie trăgându-mă spre el. Îmi presează un sărut delicat și iubeam să îi simt buzele moi peste ale mele. Îi cuprind părul în mâinile mele și trag ușor de el stimulându-l să mă sărute mai aprig. Îmi asculta rugămintea ca și cum era în mintea mea și insistă cu limba peste a mea în timp ce mă ridică în brațe știl mireasă

-" Ești a mea!" Îmi șoptește în ureche urcând scările cu mine

-"Sunt a ta!" Îi plasez un sărut pe gât și el suspină. Închide ușa camerei cu piciorul și mă așează pe pat. Îi privesc cu dorința, o dorință ce o am se când l-am văzut prima dată.

-" Ești atât de frumoasă Mina. Sunt un bărbat atât de norocos!" Îl trag de cămașă spre mine și el se apleacă pe mâini privindu-mă cu aceeași dorința ce o am și eu. Îl sărut iar în timp ce desfac primi nasturi de la cămașă simțind pielea fierbinte sub degetele mele. Mă ajută dându-și cămașa jos eu privind abdomenul lui perfect ce mă atrăgea ca un magnet. Voiam să îi descopăr fiecare părticică a capului simțeam o nevoie inexplicabilă de ai arată iubirea ce o am pentru el. Simt cum îmi  sărută pielea din zona buricului  urcând în sus ridicând de rochiță cu palmele ce îmi ating tot corpul. O aruncă pe podea și îmi zâmbește în colțul gurii. Fierbeam sub privirea lui insistentă pe corpul meu, este tot ce voiam și este al meu.

-" Ești perfectă!" Simt cum obraji îmi iau foc dar dorința era prea mare ca să dau înapoi. Se năpustește asupra unui sân cu care se joacă frenetic eu gemând de plăcere în timp ce cu celălalt mă pițică cu mână. Știa exact unde trebuie să mă atingă și vibram de emoție sub greutatea corpului său. Aveam atâta nevoie să mă atingă în acel punct sensibil și el o făcu vu degetele lui experte mângâie acea parte a corpului. Gem de plăcere la atingerii lui și  îmi duc mâinile spre cureaua de la pantaloni și io desfac după câteva încercări eșuate. Nu îmi era deloc ușor să stau la pas cu el. Mă ajută cu ceea ce făceam și ne răstogolim în patul imens fiind deasupra lui. Îmi lipesc palmele de pieptul lui privind acel chip de care eram înnebunită.
Simțeam cum pasiunea mă cuprinde ca o tornadă şi mă trage în mijlocul ei. În timp ce limba lui se împingea în a mea tot mai mult şi o mângâia, sărutul nu mai era doar o simplă plăcere ci se transforma în ceva mult mai profund. Continuând jocul acela infernal unde limbile noastre se mângâiau cu pasiune m-am pierdut în senzațiile ce îmi cuprindeau tot corpul. Fără să îmi dau seama eram lipita de el. Deveneam tot mai caldă şi în momentul în care el a lăsat gura mea ca apoi să mă sărute încet pe gat până la ureche unde a muşcat uşor lobul un geamăt mi-a scăpat pronte buze.  Îl voiam cu toată ființa mea.

-"Te vreau Mina"- zice răguşit -"Am nevoie să simt pielea ta peste a mea"-
Zicând aceste cuvinte îmi prinde coapsele şi mă ridică sus, s-a dus în jos cu capul ca apoi să îmi sărute o coapsă continuând până la feminilitatea mea. Un geamăt mi-a ieşit atunci când a muscat uşor ca apoi limba lui să intre înăuntrul meu. Mi-am dat capul pe spate gemând din nou. Limba lui mişcandu-se tot mai intens şi cu mai multă forță. Respirația mea devenea tot mai lentă, şi gemetele îmi ieşeau tot mai mult. Era ca şi o tortură care mergea în infinit. Limba lui continua să se mişte tot mai repede ducându-mă tot mai aproape de orgasm.

-"Încă nu!" Se oprește și mă impinge fiind iar deasupra mea.

-"Eşti aşa de dulce.. exact cum mă aşteptam "- nu am aşteptat şi l-am tras spre mine sărutând-ul din nou. Mâinile sale mă atingeau peste tot.
Un geamăt ieşind la amandoi atunci cân alunecă și se mișcă tandru. Imediat început să se mişte tot mai repede și mă sărută frenetic.

-"Vreau mai mult"-zicând aceste cuvinte el a mărit ritmul ducându-ne pe amandoi din ce în ce mai mult spre extaz. Prinzând un sân a început să îl strângă cu putere făcându-mă să țip numele lui. Ritmul continua tot mai tare până când nu am simțit  orgasmul care mă cuprindea că un val.

-"Mina!!"- a strigat numele meu ajungând orgasmul, urmându-l imediat şi eu. S-a pus pe mine respirând greu, şi am stat aşa până când respirațiile noastre nu au revenit la normal. A ieşit din mine şi tocmai arunci am simțit că mă relaxez cu adevărat.  Îmi sărută fruntea și mă  trage în brațele sale puternice . Se ridică puțin și trage așternuturile  de sub noi acoperind corpurile noastre goale.

-"Te iubesc atât de mult! Câteodată îmi este frică de ceea  e simt pentru tine. Mina să nu mai pleci niciodată. Am nevoie de tine, fără tine nu sunt eu, nu am nimic." Îmi ridic privirea în a lui și îi zâmbesc sărutându-l

-"Edd te iubesc atât de mult că nu aș putea face așa ceva, nu aș fi plecat niciodată și acum stii și tu asta. Ești tot ce îmi doresc și vreau să îmi petrec restul vieții cu tine" și așa era, mă simțeam ca și cum el mă rupea și mă lipea, ca și cum el mă aprindea și mă stingea, mă certa și mă iubea, eram perfecți unul pentru celălalt și nimic nu avea să distrugă ceea ce avem.

-" Știu Mina. Nu mai contează, trecutul este trecut contează doar viitorul acum!" Afirm din cap și îmi ia mână sărutându-mi podul palmei
Mă aplec peste el și închid veoiza așezându-mi capul pe pieptul lui.

Du-te, Vino (FINALIZATA)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum