זמן מה עבר מאז החתונה.
תום אומר שאמא שלו כמעט לא נמצאת בבית. הוא חושב שהיא לא יודעת איך לגשת אליו ואל לוקאס אז היא מתחמקת.אני מאושרת עם תום.
הזוגיות שלנו פורחת מתחת אפם של כולם ובית הספר מעסיק אותי יותר מתמיד.מסיבת המסיכות של חנוכה תהיה בעוד יומיים.
אני ממש לא מחכה לה, אבל חוסר הגעה אליה תוביל להורדה בציון השנתי, אז אני חייבת ללכת.אני ואמה נכנסו יחד לבית הספר.
"תירשמי לעצמך- היום בערב אנחנו קונות שמלות ומסיכות." היא הכריזה והניפה את השקית שהחזיקה בידה בקלילות.
"למה לא מחר?" שאלתי, וניסיתי לפלס את דרכי בין התלמידים, זה היה קשה יותר מבדרך כלל, אולי בגלל העובדה שהחזקתי קופסת קרטון עצומה עטופה בנייר כחול מבריק שהסתירה את שדה ראייתי.
"שלא תעזי לעבוד עליי, אלי. אני יודעת שיש לך מחר משמרת!"
נאנחתי ונגררתי אחריה אל המבנה הראשי.
עלינו אל השירותים כדי שהיא תוכל לסדר את שיערה הבלונדיני, שנאסף בקוקו גבוה ומרשים.יכלתי לדמיין באיזה שעה אמה קמה היום, כדי להספיק להתאפר יפה כל כך, ולסלסל את קצוות שיערה כך שיראה כאילו היא בובה מרהיבה.
חיוך שופע ביטחון עלה על שפתיה כשמרחה את האודם שלה מול המראה.
היום זה יום ההולדת של שחר, ואמה הכינה לו הפתעה.
החלק המעצבן הוא שאני סוחבת אותה."זהו, קדימה, בואי למחששה. יש עוד חמש עשרה דקות לצילצול!" יצאה מהשירותים במהירות.
"מה? אבל..אמה..." מלמלתי וניסיתי לראות את הדרך שהקרטון הסתיר לי.
"בואי כבר!" אמה משכה בידי וירדנו יחד במדרגות במהירות שיא. הודתי לאלוהים שלא נפלתי.
לפני שנכנסנו למחששה היא לקחה ממני את החבילה.
"אוי, זה כבד ממה שזכרתי." הביטה בה בכיווץ עיניים."אה, באמת?" עניתי לה בכעס.
העברתי את שיערי אל מאחורי אוזניי בניסיון לסדר אותו."סליחה אלינור.." חיוך מובך עלה על שפתיה. "תיכנסי כשתרגישי מוכנה."
נאנחתי ופתחתי את הדלת.
הבנים ישבו על אחת הספות, הם צחקו על משהו.עיניו של תום נלכדו בשלי ופרפרים חלפו בבטני.
חיוך קטן עלה על פנינו.אמה נתנה לי מרפק ודחקה בי להגיד את המשפט שהתחננה שאומר.
מיהרתי להתעשת על עצמי, כיחכחתי בגרוני.
"למישהו פה יש יום הולדת?" שאלתי וגם תשומת הלב של שחר ובן הופנתה אליי.אמה נכנסה, והתחילה לשיר שיר יום הולדת מוכר.
חיוך נפרש על פניו של שחר, הוא קם מהספה והתקדם לעברנו. אמה הניחה את המתנה והשקית על השולחן ונפלה בחיבוקו.
YOU ARE READING
נועדו להיות
Romanceלאלינור קליין יש חיים מושלמים. יש לה משפחה עמידה, אח גדול ותומך, ציונים מוצלחים, חברה הכי טובה מהסרטים ואפילו חבר חמוד. כך היא עולה לתיכון, מלאת ציפייה לפרק חדש בחייה. הכל מסתבך ברגע שהיא פוגשת את החברים של אחיה הגדול מכיתה י״א. הם בוטים, מעצבנים, ו...