Author POV
Juan gelisah melihat doktor peribadinya sedang memeriksa si isteri yang baru dinikahinya di atas katil yang berlapikkan cadar putih bersih. Susuk isterinya tak ubah seperti cerita dongeng Snow White yang sedang menanti ciuman dari sorang Putera raja, dan dialah putera raja itu.
Setelah selesai tugasnya, doktor peribadinya Albert menatap Juan yang berada disisi si isteri.
"Tuan Muda jangan risau, isteri Tuan Muda tidak apa-apa. Dia cuma terkejut sahaja" mendengar kata doktor membuatkan hati Juan berasa tenang.
'Mungkin isteriku terkejut apabila menatap wajahku tadi' fikir Juan sambil tersenyum. Ternyata dia berjaya melarikan isterinya dari majlis perkahwinan itu seperti yang difikirkannya sewaktu majlis angkat sumpah berlangsung tadi. Dia berterima kasih pada isterinya.
"Saya keluar dulu" ujar Dr. Albert seraya keluar dari kamar. Juan mengikuti langkah Dr.Albert sehingga ke pintu hadapan kediamannya.
Ya.. dia melarikan Camellia ke rumah agamnya.
Selepas Dr.Albert meninggalkan kediaman, Juan melangkah ke kamarnya semula. Dia tidak mahu meninggalkan isterinya lama di dalam kamar bersendirian.Pintu kamar terbuka, Juan memandang susuk tubuh isteri tercintanya yang masih terbaring diatas katil dalam keadaan tidak sedarkan diri,masih lengkap dengan gaun pengantinnya. Serupa dengan dirinya,masih kemas berkemeja putih dan berseluar hitam. Jasnya sudah di buka semasa Dr.Albert memeriksa isterinya tadi.
Juan masuk ke kamar mandi untuk membersihkan dirinya. Usai urusannya, dia menghampiri isterinya yang masih terbaring.
Ditatapnya dengan penuh rasa kasih dan sayang. Dikucup lembut wajah gadis yang sudah sah menjadi isterinya."Sayang...kau sangat cantik. Aku beruntung memilikimu" luah Juan dihadapan wajah isterinya yang terpejam.
Dia bangun semua melangkah ke close set lalu mencapai lingerin, kapas muka dan pencuci wajah. Kemudian dia melangkah menghampiri isterinya semula.
Wajah isterinya dicuci bersih dari kesan solekkan. Kini wajah isterinya terserlah kejelitaan aslinya. Juan memandang lekat ke wajah mulus Camellia.
Matanya menyapu pandang wajah Camellia dari kening yang terbentuk rapi turun ke bahagian mata yang tertutup rapat menampakkan dengan jelas bulu matanya yang panjang, lebat dan sedikit melentik. Kemudian matanya turun ke hidung mancung Camellia dan akhirnya turun ke bibir. Ah..bibir ini benar-benar menggodanya. Bibir yang merah merekah secara alami. Tangan kekarnya menyentuh lembut bibir si isteri. Lalu dikucupnya lembut.
Juan menghentikan ulahnya. Dia memandang susuk tubuh isterinya yang masih berpakaian pengantin. Ah! Terlalu menghairahkan. Gaun yang separas dada itu menyerlahkan lagi bentuk dua bukit kenyal yang bulat menonjol. Keadaan itu benar-benar menggugat kelakiannya.Juan bangun, dia perlu menggantikan baju si isteri. Dia mengiringkan perlahan tubuh Camellia,lalu membuka zip yang tersembunyi di belakang tubuh isterinya. Dia sedikit terkejut apabila mendapati Camellia tidak mengenakan bra. Dia menelan ludahnya kasar. Dia perlu melakukannya dengan cepat sebelum Camellia terjaga. Perlahan-lahan gaun itu dilucutkan sehingga menampakkan dua bukit kenyal milik si isteri yang menatang. Kulit dadanya putih bersih manakala puting susunya berwarna pink muda. Terlalu menggoda si suami yang melihat dengan mata yang bersinar. Juan cuba menahan gejolak jiwa lelakinya.
Dia perlu bersabar. Perlahan-lahan gaun itu terlepas dari tubuh si isteri. Juan menarik nafas lega bila melihat milik isterinya dibawah sana terlindung rapi dibawah seluar kecilnya yang berbentuk segitiga.Juan mencapai lingerin berwarna merah darah, lalu dipakaikan ke tubuh isterinya perlahan-lahan. Sesekali tangan kekarnya tersentuh payudara si isteri, kembali menaikkan rasa ghairahnya. Dia mempersetankan hal itu. Tanpa mengendahkan jiwa lelakinya yang kian memberontak, dia menyelesaikan tugasannya dengan cepat.
YOU ARE READING
LOVE at First Sight
Romance⚠ DON'T COPY MY STORY⚠ Cerita ini mengandungi unsur 18++ Pertemuan pertama tanpa sengaja antara Camellia Alihandro dengan Juancruz Rensende akibat kecelakaan di jalan raya mula menimbulkan perasaan aneh dalam hati salah seorang dari kedua pasangan i...