Author POVDalam kereta, Juan merangkul tubuh Camellia erat ke dalam pelukkannya.
Camellia merebahkan kepalanya dibahu Juan. Malam itu, Juan tidak memandu sendiri. Dia mengarahkan Alvin dan Robert ikut serta dengannya. Dia ingin duduk kerusi belakang dan bermanja dengan Camellia."Bie..."
"Hmmm"
"Bila tarikh kita berangkat ke Paris?" Soal Camellia memecahkan kesunyian.
"Minggu depan, sayang" jawab Juan lembut.
"Minggu depan..." Camellia mengambil handfonenya lalu memeriksa jadual kerjanya.
'Bermula dari tarikh ni...sampai dua minggu kedepan....belum ada apa-apa appoiment lagi'
Camellia menarik nafas lega. Dia perlu kosongkan jadualnya dari tarikh mereka berangkat ke Paris sehinggalah pulang dari Paris.Juan hanya memerhati tingkahlaku isterinya disebelah sambil tersenyum lebar.
"Bie...bie ok ke?" Soal Camellia sambil.mendongakkan wajahnya memandang kearah suaminya.
"Ok? Apa yang ok?" Tanya Juan tidak mengerti dengan pertanyaan Camellia.
"Tarikh tu sampai 2 minggu kedepan. Mana tahu, busy ke.. al maklumlah, suami Mell ni kan super-busy" luah Camellia sambil mendongak memandang wajah Juan. Walaupun suasana dalam kereta yang gelap hanya disinari biasan cahaya lampu jalan, Camellia tetap dapat melihat wajah Juan dengan jelas.
'Kenapa la kacak sangat suami aku ni. Nasib baik Alvin dan Robert ada, kalau tak..mmm..muka mintak cium ni'
Camellia tersengih sendiri. Mujurlah Juan tak perasan dengan situasinya saat itu."Super-busy macam mana pun, untuk sayang, bie sanggup clearkan calender bie untuk isteri kesayangan bie ni" balas Juan sambil memicit lembut hidung Camellia.
Camellia yang dengar hanya terkekeh manja.******
Setelah usai membersihkan diri, Camellia mengambil tempat disebelah Juan diatas katil.
Juan yang perasan Camellia menghampirinya, mula memandang dengan pandangan yang nakal.Dia tak tahan melihat Camellia yang mengenakan lingerin separas peha, bertali halus dibahu berwarna cream lembut. Baju yang nipis dengan material yang lembut itu menampakkan dengan jelas susuk tubuh Camellia yang cantik dan sangat menghairahkan kerana Camellia tidak mengenakan bra.
Juan menarik Camellia rapat ketubuhnya. Camellia yang tidak tahu kemana arah fikiran Juan sekarang ini hanya menurut. Juan mula menyeringai. Dia sudah tidak sabar lagi. Isterinya benar-benar menggugat nafsu lelakinya.
Dia menjilat leher Camellia sampai ke telinga. Perlahan dia mencium telinga sang isteri.
Camellia yang mendapat rangsangan, menahan geli."Bie...tadi kan sudah.." rungut Camellia sambil memandang kearah Juan.
"Tadikan bie ada cakap, malam nanti sambung lagi. Bie sekarang tengah denda sayang ni.." usik Juan memandang nakal wajah isterinya. Juan melihat Camellia seolah-olah berfikir. Keningnya berkerut, bibirnya muncung kedepan.
Juan yang melihat kelakuan Camellia makin tidak sabar hendak melahap tubuh isterinya."Denda pasal ap-......" belum sempat Camellia menyudahkan bicara, Juan dengan pantas melumat bibir Camellia. Kali ini dia tidak akan memberi peluang lagi. Dia tidak dapat menahan nafsu bila berhadapan dengan Camellia.
Bibir Camellia dilumatnya rakus seperti tiada hari esok lagi. Setiap rongga mulut Camellia dijelajahinya dengan lidahnya yang nakal.
Tangannya tidak tinggal diam. Tangan kekarnya menyeluk ke dalam lingerine yang Camellia pakai lalu meramas payudara Camellia.
YOU ARE READING
LOVE at First Sight
Storie d'amore⚠ DON'T COPY MY STORY⚠ Cerita ini mengandungi unsur 18++ Pertemuan pertama tanpa sengaja antara Camellia Alihandro dengan Juancruz Rensende akibat kecelakaan di jalan raya mula menimbulkan perasaan aneh dalam hati salah seorang dari kedua pasangan i...