Part 43

3K 14 0
                                    


Author POV

Bagaimana cara suaminya mahu berjumpa little pumpkin?

Juan menyeringai nakal. Dia merangkak naik atas tubuh isterinya. Lalu mencium bibir Camellia lembut.
Ciuman yang lembut tadinya berubah menjadi lumatan.
Juan menekan tengkuk Camellia untuk memperdalamkan ciuman mereka. Camellia yang faham, lantas membuka sedikit mulutnya membenarkan lidah suaminya masuk dan menerjah seluruh liang rongga mulut Camellia. Lidah mereka saling bertemu.

"Sekejap lagi daddy jumpa little pumpkin ok" ucap Juan sedikit menundukkan kepalanya memandang ke bawah melihat perut isterinya.
Camellia sudah faham maksud kata-kata suaminya.

Juan mendudukkan isterinya, lalu membuka lingerine Camellia dengan lembut.
Terekspost dua gundukan kenyal isterinya yang semakin membesar dan bulat kerana hamil.
Juan menggeram. Dia meramasnya perlahan sementara bibirnya mencium dan menggigit tengkuk Camellia.

"Ah!" Isterinya sudah mendesah dengan tindakan suaminya.
Juan membaringkan tubuh isterinya perlahan supaya lebih selesa.
Dia sudah tidak boleh ganas seperti sebelum-sebelumnya kerana memikirkan isterinya yang sedang sarat hamil.

Payudara Camellia diramasnya perlahan dan dia menyusu lama disitu.
Manakala sebelah tangannya lagi meramas, menekan,memilin dan menarik puting isterinya.

"Ahh...mmm..baby" sejak hamil, isterinya cepat berghairah. Setiap malam, setiap hari, mereka akan bersatu tubuh.
Juan selesa dengan sikap isterinya. Dia hanya menurut demi kepuasan isterinya.

Perlahan-lahan tangan kekarnya turun dan mengusap perlahan perut isterinya. Juan mencium payudara yang sebelah lagi. Dia menggigit, menghisap seperti baby yang kehausan.

"Ah...ahhh!" Camellia mendesah lagi. Tangan Juan sudah berada pada liang syurga isterinya. Dia menekan dan memilin klitoris isterinya perlahan.

"Stt..ah..baby..yah!" Desah Camellia menikmati layanan suaminya yang begitu menggodanya. Kedua tangannya meramas bantal yang ditidurnya.

Ciuman nakal Juan turun perlahan dan mencium perut isterinya perlahan.
Ciumannya meleret turun ke bawah.
Juan bangun dan berdiri di hujung kaki Camellia. Dia menanggalkan seluar dalam isterinya dan juga boxer yang dipakainya.
Setelah usai, dia membuka peha isterinya supaya sedikit mengangkang. Diturunkan wajahnya lalu mencium dan melumat klitoris isterinya rakus. Sementara tangan kirinya memasukkan dua jari ke dalam liang syurga Camellia.

"Ah! Baby..itu nikmat sekali..yah!"
Desah Camellia yang sudah tidak tahan.

"Baby..cepat masuki Mell..Mell dah tak tahan.."pintanya dalam nada merengek dan merayu. Camellia kelihatan sangat manja pada pandangan Juan. Juan suka itu.

"Ok sayang" tanpa menunggu lama, Juan mengusap lembut juniornya yang besar lagi panjang yang sudah tegak berdiri lalu menghalakan kearah lubang liang syurga milik isterinya.
Dia menekan perlahan batangnya.
Camellia yang merasakan sesak dibawah sana mendesah lagi.

"Ah! Baby yah! Lebih dalam please" pinta Camellia yang sudah dipenuhi kabut ghairah.

"No sayang.. ada little pumpkin dalam sana. Bie tak nak dia apa-apa" jawab Juan menyedarkan isterinya.

"Tolong please.. Mell dah tak tahan" rayu Camellia lagi. Juan tidak menurut kemahuan isterinya. Malah dia menggoyangkan pinggulnya lebih cepat dan tidak memperdalamkan hentakkannya.

"Yah..baby.. faster..ahhh!" Desah Camellia lagi. Juan mempercepatkan lagi permainan.

"Ah..honey..milikmu sangat nikmat" puji Juan sambil menggoyangkan punggungnya laju.

"Baby..Mell dah tak tahan..ahh" Camellia merasa bawahnya sudah berkerut.
Juan mempercepatkan pergerakan.

"Ahh...ah..ahh.. baby..."

LOVE at First SightWhere stories live. Discover now