Auhor POV"Thanks for special dinner tonight, baby. I'm really happy since you came on my life. You always to make me happy" ucap Camellia. Tangannya lantas memeluk tengkuk Juan yang berada dihadapannya di atas katil.
Camellia melangkah naik duduk di atas pangkuan suaminya. Rangkulannya di eratkan. Nerta mata mereka bertemu."Sayang suka?" Tanya Juan dengan sorot mata yang menggoda. Sesekali matanya memandang ke arah bibir mungil Camellia yang kemerah-merahan walaupun tanpa sebarang makeup.
Camellia mengangguk laju.
"Very...,Mell akan simpan moment indah ni seumur hidup Mell" senyum merekahnya jelas kelihatan menggoda pada pandangan Juan.
Hati lelakinya sudah bergolak hebat. Dia mahu memasuki isterinya lagi malam ini.
Pandangannya jatuh pada tubuh Camellia yang hanya mengenakan dress putih bertali halus dibahu dan separas peha. Menampakkan dengan jelas kulit putih mulus sang isteri.Dress putih yang transparent menampakkan dengan jelas lekuk tubuh Camellia yang tidak mengenakan bra.
Camellia dapat melihat riaksi Juan sekarang ini.
"Kenapa bie tengok Mell macam tu? Apa, baju ni ta-.." belum sempat dia menghabiskan bicaranya, Juan terlebih dahulu melumat kedua bibirnya serentak. Kucupan yang diberikan Juan cukup menaikkan ghairah Camellia.
Juan menekan tengkuk Camellia untuk memperdalamkan lagi lumatannya. Camellia hanya menerima setiap perlakuan suaminya dengan kasih sayang."Bie ingin memasukimu lagi sayang.." Juan memandang ke dalam anak mata Camellia. Pandangan itu membuatkan hatinya sentiasa hangat dan ingin selalu bercinta. Suaranya juga sudah serak.
"I'm yours, baby" ucap Camellia dengan nada suara yang berbisik, tetapi tetap terdengar jelas di pendengaran Juan.
Tanpa menunggu lama, segera dia melumat bibir isterinya rakus. Dia sudah tidak sabar lagi untuk mendengar desahan demi desahan manja isterinya.
"Oh...you make me crazy" bisik Juan seraya menyambung melumat tengkuk Camellia. Di tinggalkan beberapa bercak merah disana.
"Ah!" Camellia mendesah.
Mendengar suara desahan Camellia, menaikkan lagi rasa ghairah dalam diri Juan.
Dia menyelak dress yang Camellia pakai dari bawah, lalu menanggalkannya pantas.Terekspos dua gundukan kenyal milik Camellia yang digilainya selama ini.
Juan meramas kedua-dua payudara Camellia dengan kuat. Sesekali dia menarik dan menekan puting kedua-duanya serentak dengan kedua tangannya."Ah! Yah.. ermm" Camellia sudah tidak tahan. Dia mahu suaminya memasukinya cepat. Dia sudah tidak sabar hendak merasai nikmat saat milik suaminya memenuhi syurga miliknya.
Juan menyusu disitu dengan rakus. Sesekali dia menggigit dan menghisap dengan kuat."Ah! Ba-by.. cepat masuki Mell. Mell dah tak ta-ha..ah!" Matanya sudah dipenuhi dengan kabut ghairah. Suaranya juga terdengar serak dan bergetar.
Juan yang mendengar permintaan isteri, lantas membaringkan Camellia. Dia menanggalkan seluar dalam yang masih melekat pada tubuh Camellia. Kemudian dia menanggalkan boxer yang dipakainya.
Tangan kekarnya mengangkat tubuh ramping Camellia untuk segera membelakanginya. Camellia yang faham kehendak Juan, dia membetulkan posisinya supaya sedikit menungging, kepala dan kedua tanggannya menekan tilam empuk untuk menahan dirinya.
Tanpa menunggu lama, Juan menghujam miliknya dalam-dalam sehingga ke dinding rahim Camellia.
"Owh...ah! Ahh... ba-by.." erang Camellia saat rasa hentakkan hebat yang suaminya buat.
"Kenapa sayang..?" Tanya Juan tanpa memperlahankan permainan. Hujaman demi hujaman dihentakkan ke dalam milik isterinya.
"Itu nikmat se-kali .. ah!"
YOU ARE READING
LOVE at First Sight
Romance⚠ DON'T COPY MY STORY⚠ Cerita ini mengandungi unsur 18++ Pertemuan pertama tanpa sengaja antara Camellia Alihandro dengan Juancruz Rensende akibat kecelakaan di jalan raya mula menimbulkan perasaan aneh dalam hati salah seorang dari kedua pasangan i...