Author POV
"Wait..wait! Saiz badanku? Dari mana kamu tahu saiz badanku?" Camellia mengangkat tangan dan diletakkan di hadapan Juan bertujuan untuk minta kepastian mengenai penjelasannya sebentar tadi.
Camellia memandang Juan menanti penjelasan. Huh! Kenapa terasa begitu complicated mengenai lelaki dihadapannya ini!? Bola mata Juan ditatapnya tajam."Mama" jawab Juan datar.
"What!?" Camellia terkejut dengan jawapan Juan.
"Yup! Sayang boleh call mama jikalau sayang tidak percaya dengan kata-kataku" ada penegasan dalam pengucapannya. Hatinya rasa sedikit terguris dengan sikap buruk sangka isterinya. Dia lakukan semua ini semata-mata untuk isteri yang sangat dicintainya. Sama sekali dia tidak menyangka, kebaikannya ini sudah disalah tafsir.
Juan memutarkan badannya tanda mahu mencari bajunya untuk dipakai, dan dia akan segera pergi dari situ untuk menenangkan hatinya yang sedikit terluka. Dia tidak menduga isterinya menuduhnya sebegitu.
Belum sempat Juan melangkah, Camellia menarik kuat pinggang Juan dengan kedua tangannya. Kedudukan Camellia sedikit membongkok kerana jarak dia dengan Juan agak jauh. Langkah Juan terhenti.
Memandangkan tubuh Juan sedikit jauh darinya yang masih duduk di tepi katil membuatkan Camellia terpaksa turun dari katil, dan melangkah menghampiri Juan.
Belum sempat dia melangkah menghampiri sang suami;
"Arghhhh!!!!" Erang Camellia. Kerana pelukkannya yang kuat dipinggang Juan, membuatkan kedua-duanya jatuh ke lantai.
"Arghh...sttt.. arghhh!!! Sa-kitt" Camellia menekan bahagian selangkangnya yang sakit. Airmata kembali mengalir dari pelupuk matanya.
Juan yang turut terjatuh bingkas bangun lalu mengendong Camellia yang masih menahan kesakitan dan membaringkan isterinya diatas katil. Dia perlu menghubungi Dr.Albert.
Camellia yang melihat Juan yang mahu meninggalkannya,dengan pantas dia menarik tangan Juan supaya tidak pergi darinya.
"Baby please.. jangan tinggalkan Mell disini" rayu Camellia. Airmatanya jatuh lagi.
Juan yang melihat mengerutkan dahinya seraya mendekati Camellia."Hey..hey.. no.. saya takkan tinggalkan awak, sayang. Saya mahu ambil handfon dan menghubungi Dr.Albert" jelas Juan lembut. Mendengar kata-kata Juan, Camellia melepaskan genggaman tangannya pada lengan Juan.
"Sayang tunggu sini" arah Juan seraya keluar dari bilik untuk mencari handfonnya.
Dia menghampiri ruang tamu, ternyata handfonnya ada disitu. Dia yang meletakkannya disitu sewaktu menghubungi Dr.Albert semalam.*************
"Tuan Muda, saya sarankan supaya Tuan Muda hentikan dulu dari mengganggu kawasan intim isterimu. Bibir vaginanya luka dan bengkak. Jangan lupa bagi isteri Tuan Muda makan ubat ikut masa yang ditetapkan dan sapu ubat yang saya berikan tu pada permukaan luar vagina."
"Seserius itukah doc? Memangnya begitukah keadaan semua wanita pada malam pertamanya?" Soal Juan sedikit polos mengenai situasi ini kerana ini juga pertama kali untuknya.
Dr.Albert yang mendengar hanya ketawa."Tidak semua Tuan Muda. Ini berlaku kerana lubang vagina wanita itu terlalu kecil dan penis lelaki lebih besar dari lubang vagina si isteri. Itu yang menyebabkan luka" Juan mengangguk faham. Dia akui, dia sedikit tuli mengenai hal-hal seperti ini.
Seketika dia merasa bersalah kerana terlalu memaksa sang junior masuk ke dalam liang syurga si isteri."Saya pulang dulu" pinta Dr.Albert.
Juan mengangguk sambil berjalan beriringan dengan Dr.Albert sehingga ke muka pintu.*******
YOU ARE READING
LOVE at First Sight
Romance⚠ DON'T COPY MY STORY⚠ Cerita ini mengandungi unsur 18++ Pertemuan pertama tanpa sengaja antara Camellia Alihandro dengan Juancruz Rensende akibat kecelakaan di jalan raya mula menimbulkan perasaan aneh dalam hati salah seorang dari kedua pasangan i...