Part 22

2.9K 19 0
                                    

Author POV

"I'm your's" balas Camellia lembut. Mata Camellia bersinar-sinar.
Juan tersenyum lebar mendengar ucapan sang isteri. Bibir Camellia dilumatnya lama. Lalu bibirnya perlahan turun ke leher Camellia, mencium dan meninggalkan jejak merah di sana. Kemudian bibirnya mula turun ke arah payudara Camellia yang menatang indah. Dia meramas dan meghisapnya rakus.
Dia sudah tidak sabar lagi mahu menikmati liang syurga milik isterinya.
Tanpa menunggu lama, Juan melepaskan payudara si isteri, tangannya memegang kejantanannya lalu digeserkan ke lubang vagina Camellia.

"Ah...ah..ah.."erang Juan merasakan sensasi geli apabila miliknya bergeser dengan milik si isteri. Tubuh Camellia kembali mengelinjang geli yang dirasakan dibawah sana.

"Ahh.. ahh.."desah Camellia. Suaranya begitu menggoda di pendengaran Juan.

Juan sudah bersedia untuk memasukkan miliknya kedalam milik Camellia.

"Bertahan sayang. Saya tahu, ini akan sedikit menyakitkanmu" ujar Juan sambil menatap ke wajah si isteri.
Camellia hanya diam tanpa memberi apa-apa riaksi. Dia hanya menanti tindakan Juan yang seterusnya.
Hatinya berdebar kencang. Dalam masa yang sama, dia sudah tidak sabar mahu merasai kenikmatan milik sang suami berada dalam liang syurga miliknya.

"May i..?" Tanya Juan kepada Camellia. Camellia hanya menjawab dengan anggukan kecil. Juan yang faham, segera menghalakan kejantanannya ke lubang milik si isteri. Dia menekan perlahan batangnya untuk menerobos masuk ke liang syurga Camellia.

"Sttt...ah..sa-kit" erang Camellia perlahan. Tangannya menggenggam erat cadar di kiri dan kanannya.

Usaha Juan buat pertama kali gagal. Ternyata lubang milik Camellia terlalu kecil jika dibandingkan miliknya yang sangat besar.

Juan mencubanya untuk kali kedua. Dia sedikit menekan supaya miliknya berjaya menerobos masuk ke lubang kecil milik Camellia.

"Arh...sa-kittt" erang Camellia sambil menggigit bibir bawahnya kuat.
Juan sudah berjaya memasukkan separuh miliknya kedalam milik Camellia yang tersangat sempit. Dia dapat merasakan sekitar dinding vagina Camellia menghimpit kuat batangnya.

Juan yang mendengar erangan Camellia mula mendekatkan wajahnya dengan wajah Camellia. Dia dapat melihat dengan jelas, ada manik jernih jatuh ke wajah sang isteri. Dengan lembut, dia mengusap sisa airmata di wajah Camellia.

"Syhhh...." pujuk Juan lembut.
Dia memandang wajah Camellia dengan penuh kasih dan sayang. Dia tahu, ini pertama kali buat isterinya, tentu akan terasa sangat sakit. Dia tak nafikan, ini juga pertama kali buat dirinya juga.

Bibir Camellia dilumatnya perlahan. Kemudian menjadi rakus. Dia mengulum lidah Camellia seperti gula-gula. Terasa manis. Dia cuba menghilangkan rasa sakit Camellia di bawah sana dan menukarkan rasa ghairah kepada si isteri.

Tangannya meramas kuat payudara Camellia, sesekali jarinya memilin dan menekan puting payudara Camellia.

"Ahh...ah...ahhh..." Camellia mula mendesah. Mendengar itu, Juan kembali menggerakkan pinggulnya perlahan-lahan sementara tangannya masih ligat meramas payudara isterinya, sesekali menghisapnya rakus.

"Ah..ahhh...sttt....ahh.." lagi-lagi desahan keluar dari mulut Camellia.
Juan yang merasa isterinya sudah selesa dan menikmati permainannya, Juan menekan batangnya sehingga masuk penuh kedalam liang syurga sang isteri.

"Ahh..."jerit Camellia apabila merasakan milik suaminya menekan dalam sehingga menghentam penghujung dinding syurga miliknya.

Pinggulnya bergerak laju. Sesekali terasa sensasi geli yang sangat nikmat. Liang syurga Camellia menjerut erat batang syurga milik Juan. Terasa padat dan sempit.

"Ahh..sayang,awak begitu sempit" luah Juan yang merasa nikmat yang tidak terungkap. Kepalanya didongak memandang ke langit kamar sambil memejamkan matanya merasai kenikmatan. Rasa nyeri pada batangnya yang masih bersarang dalam liang syurga milik Camellia.

"Ahh..ah..ah..ahhhh.. fas-ter.. i wanna cum" pinta Camellia tanpa rasa malu kepada Juan. Hentakkan demi hentakkan membuat dia sudah tidak dapat bertahan lagi.

"As you wish.." ujar Juan kembali melajukan pinggulnya. Batangnya melaju keluar dan masuk di syurga milik Camellia. Juan dapat merasakan batangnya disedut erat.
Kewanitaan Camellia mula berkedut.

"Aahhhh...stttt...ah...hah...hahhhh" desahan Camellia terdengar keras. Nafasnya memburu laju naik dan turun. Camellia telah mendapat pelesapannya kali kedua.

"Ahh..sayang.. milikmu terasa begitu nikmat sekali. Arkh... ah...ah.." akhirnya Juan mendapat pelepasannya. Dia menanam benihnya di dalam rahim si isteri. Semoga benihnya bersatu dengan benih si isterinya kelak.
Juan terbaring di atas dada Camellia. Nafasnya juga memburu naik dan turun. Jantungnya berdegup kencang setelah penat dengan ulahnya dengan Camellia sebentar tadi.
Juan memandang ke wajah isterinya. Dia melihat Camellia sudah tidak berdaya. Tubuhnya sudah lemah terbaring sambil matanya terpejam rapat. Nafasnya sudah sedikit tenang.

Juan tersenyum puas. Kini dia telah berjaya menjadikan Camellia miliknya yang seutuhnya.

Dia menyeka lembut rambut yang berjuraian menutup wajah sang isteri dan mengusap keringat yang membasahi pelipis si isteri.
Satu kucupan hangat hinggap di kening kiri Camellia.
Camellia hanya membiarkan perlakuan sang suami keatas dirinya. Matanya masih terpejam. Dia sudah tidak berdaya, tubuhnya terasa longlai setelah dua kali perlepasan. Dia tidak menyangka bahawa sang suami berjaya membawanya ke lembah nikmat yang sangat dahsyat, yang tidak pernah dia nikmati dengan mana-mana lelaki selain lelaki yang ada disampingnya iaitu suaminya yang baru dinikahinya tadi siang.

Tanpa sedar, Camellia tertidur keletihan. Juan yang menyedari isterinya telah tertidur, dia lantas bangun turun dari katil dan melangkah ke bilik air. Setelah selesai membersihkan diri, dia datang ke arah Camellia. Dia mencuci bersih cairan cinta mereka ketika bersama tadi.
Sekilas matanya terpandang pada bercak darah yang terkena pada cadar putih dan ada sisa lainnya pada celah peha isterinya. Kemudian dia tersenyum sendiri. Ini semua atas ulahnya tadi. Ternyata dia lelaki pertama yang meragut perawanan Camellia. Dan dia juga akan pastikan, dia juga akan menjadi lelaki yang terakhir.

Juan pantas membersihkan sisa darah pada cadar dan celah peha si isteri.
Selesai kerjanya, dia naik ke atas katil lalu merebahkan tubuhnya di sebelah Camellia. Tubuh isterinya yang tanpa pakaian itu dipeluknya erat.
Akhirnya dia juga turut terlelap.

LOVE at First SightWhere stories live. Discover now