Part 21

2.8K 21 0
                                    


Author POV

Setibanya di dapur, Camellia meletakkan piring dan cawan yang kotor di dalam singki. Lalu tangannya lincah mencuci bersih barang-barang itu dan dikeringkan dengan tuala bersih yang terletak di tepi singki. Kemudian dia menyimpannya di atas tempat letak pinggan yang berada disebelah singki.
Juan hanya melihat tingkah laku Camellia dari tadi.
Langsung tidak terlihat rasa kekok si isteri ketika didapur.

Usai kerjanya, Camellia berpusing membalikkan badannya. Alangkah terkejutnya dia bila susuk tubuh Juan sudah berada selangkah dihadapannya. Camellia menelan salivanya tersekat-sekat.

Juan melangkah lebih rapat ke tubuh isterinya. Camellia yang perasan, mula mengundur ke belakang, selangkah demi selangkah. Akhirnya langkahnya mati bila dia sudah rapat ke dinding.
Juan tersenyum nakal. Kedua tangan sasanya diangkat kedinding menutup kiri dan kanan jalan untuk Camellia.
Kini tubuh Camellia tersekat diantara tubuh Juan.
Terasa hembusan nafas mereka bertemu. Nafas Camellia sedikit melaju sehingga menampakkan dadanya naik dan turun. Hal itu disedari Juan.
Camellia memejamkan matanta erat. Dia tidak berani bertemu tatao dengan iris suaminya.

Melihat keadaan Camellia begitu menambahkan lagi rasa ghairahnya terhadap si isteri.

Si junior dibawah sana sudah mengeras.
Juan merapatkan wajahnya dengan Camellia. Wajah Juan yang menunduk membuatkan bibir mereka tersentuh antara satu sama lain.
Camellia berdebar. Jantungnya berdegup laju.

Selama ini, dia belum pernah tinggal serumah dengan mana-mana lelaki dan dia juga belum pernah menyerahkan tubuhnya pada mana-mana lelaki lain termasuk yang berada dihadapannya sekarang, suami yang baru sahaja dinikahinya siang tadi.

Dia menelan salivanya kasar. Camellia gugup, dia tidak tahu bagaimana cara untuk mengelak.
Lelaki ini sudah sah menjadi suaminya, sejauh mana pun dia lari, dia tidak boleh mengubah hakikat yang sebenarnya bahawa dia adalah isteri kepada lelaki ini.

Camellia menoleh memandang ke sisi. Kini deruan nafas Juan menyapa lembut ke telinganya. Membuat dia berasa geli.
Tiba-tiba satu kucupan lembut hinggap di leher Camellia. Dari kucupan bertukar ke jilatan.

Sang suami sudah tidak sabar. Sudah lama dia menantikan saat begini bersama Camellia yang dipuja dan dicintainya.

Camellia cuba menahan rasa geli. Tangan kekar yang tadinya menghadang dinding kini berada di pinggang ramping Camellia. Satu picitan lembut di bahagian pinggangnya menimbulkan sensasi geli yang terasa begitu nikmat.

"Ermmm..." Camellia menahan dari desahan. Dia menggigit bibir bawahnya perlahan seraya menoleh kearah Juan.
Mata mereka bertemu. Tanpa menunggu lama, Juan melumat bibir Camellia. Camellia yang menerima, terpempan. Dari kucupan lembut kini bertukar menjadi lumatan. Camellia yang tidak tertahan seraya membuka sedikit mulutnya. Juan yang mendapat rifleks itu segera melusupkan lidahnya menerobos masuk ke segenap rongga dalam mulut sang isteri. Lidah mereka bertemu.
Camellia yang sudah berghairah, mula membalas lumatan Juan. Juan yang merasakan itu tersenyum menang. Dia berasa lega kerana tiada penolakkan dari Camellia.

Juan mengalihkan kucupannya ke leher jinjang sang isteri. Di gigitnya sehingga meninggalkan jejak kemerahan disitu tanda pemilikannya. Camellia yang merasakan sensasi geli itu mula mendesah. Matanya terpejam erat menahan rasa ghairah yang sudah menjalar ditubuhnya.

"Aahhh..." Juan tersenyum mendengar desahan Camellia, lalu semakin ligat kucupannya menyelinap turun sedikit demi sedikit. Tidak lupa meninggalkan jejak di sana, manakala satu tangan kekarnya meramas pinggang sang isteri dan satu lagi meramas punggung Camellia.

"Ah..ahhh..." Camellia sudah tidak mampu bertahan. Desahan demi desahan keluar dari mulutnya.

Juan kembali mengucup bibir Camellia rakus seraya mendukung Camellia. Juan meletakkan kaki Camellia di pinggangnya, manakala tangan Camellia memeluk erat tengkuknya. Bibir mereka masih bersatu sambil Juan mengatur langkah menuju ke kamar.

LOVE at First SightWhere stories live. Discover now