İkinci Yaşam

44 10 0
                                    

Bize Marie teyzemiz baktı. Sekiz dokuz sene baktı. Ve bize hiçbir şey sormadı. Sanırım Maire teyzemle kalmak annem ve babama göre daha iyiydi. Marie teyzem de Soyluydu. Grup kurmuştuk. Soylulardan oluşan. Dalia'daki evimiz kocaman taşlıydı. Bir sürü oda vardı. Ben bikaç çocuğu kurtarıyor,kendimi geliştiriyordum. Bazı kurtardığım ya da tanıştığım Soylu arkadaşlarım bizimle kalıyordu. Artık güçlerime engel olan bir babam yoktu. Kendimi geliştiriyordum. 13 yaşıma bastığımda muhteşem bir şekilde güçlerimi kullanıyor, istediğim an istediğim kişinin zihnini yönetebiliyordum. Ve Sarah'dan birkaç bıçak kullanma sanatını da öğrendim. 9 yaşımdayken Philip Dawson adında bir erkek çocuğu kurtarmıştım. Benden iki yaş küçüktü. Babası ona işkence ederken buldum onu. Ve babasını öldürdüm. Philip bizimle kalıyordu. 12 yaşımda Edward Grey'le tanıştım. Onunla tanışmamız fazla korkunçtu. Aynı kaderi, geçmişi yaşamıştık. 14.yaş günümde ona Timsah demeye karar verdik. Onlar da bana Gece diyordu. Grupta bizden büyükler de vardı. Çoğu III.Sadık-Soylu savaşında öldürüldü. En çok üzüldüğüm benden altı yaş büyük olan William'dı. Bugün 15.yaş günüm ve Grubumuzda beş kişi var. Ben, Edward, Sarah,Philip ve Lavinya.

AlfaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin