Angela
Pierwsi jak i mi znajomi goście już się pojawili. Czekamy tylko na przyjaciół Thomasa. Chłopcy spisali się na medal i przynieśli całe jedzenie oraz duży głośnik, z którego jest puszczana muzyka.
Usłyszałam dzwonek do drzwi, spojrzałam na gospodarza domu, a on podszedł do drzwi. Cała w stresie podeszłam do Julii i Tamary.
-Ktoś jeszcze będzie? - zapytały.
-Tak, właśnie chyba przyszli, Thom mówił, że dawno ich nie widział - w odpowiedzi tylko kiwnęły głowami.
Po mniej więcej minucie usłyszałam głos, niedowierzający głos, Julii.
-Co ona do kurwy tu robi? - nie wiedziałam o kim mówi ponieważ stałam tyłem do domu.
Postanowiłam się odwrócić, chciałam się dowiedzieć o kogo chodzi. Byłam ciekawa.
Odwróciłam się z sympatycznym uśmiechem, który zmył się z mojej twarzy zaraz po moim obrocie.
Przez drzwi tarasowe właśnie przeszedł Thomas, Mikkel - mój stary znajomy oraz jakaś kobieta.
Stała bardzo blisko Thomasa, któremu ewidentnie to nie przeszkadzało.
-Kto to? - zapytałam pustym głosem.
Mój wzrok był wpatrzony w całą trójkę.
-Była ukochana i jego pierwsza miłość, Natalia Bronner.
Cóż, Natalio Bronner, jesteś niepodważalnie piękna, masz idealną figurę. Twoje powiewające na wietrze fale w kolorze gorzkiej czekolady idealnie komponują się z delikatnie opaloną karnacją, dużymi, zielonymi oczami, małym noskiem i pięknymi ustami.
Natalio, jesteś idealna dla mężczyzny, który stał się moim wszystkim i to mnie najbardziej boli.
Ale jeśli Thomas jest przy tobie szczęśliwy, ja też jestem.
Ponieważ w miłości liczy się szczęście ukochanego.
A ja jestem bezwarunkowo i na zawsze zakochana w tym mężczyźnie, przy którym idziesz.\
-------------------------------
Słuchajcie, wiem bardzo króciutki ale dodam jeszcze jeden. Może nie teraz bo jest już 23 ale dodam!
Co sądzicie o tym rozdziale?
Jak wakacje?/ ja aktualnie planuję wakacje z moim chłopakiem i znajomymi. \
Jeździ ktoś z was na turawe?
CZYTASZ
Please, help me
Teen FictionOna miała wspaniałe dzieciństwo. On przeżył śmierć rodzica. Ona ledwo ma za co żyć. On pławi się w luksusach. Ona potrzebuje pomocy. On potrzebuje miłości.