4 | Ridge Hill

258 26 1
                                    

NELLA WARWICK
NEW YORK - Hotel Chelsea

Vstala jsem z postele a roztáhla závěsy, Lucy v pokoji nebyla. Podívala jsem se kolik je hodin. 9:06. Ze skříně jsem vytáhla černé legíny, hořčicově žlutý svetřík a ostatní potřebné věci. Lucy jsem našla v obýváku u televize. „Dobré ráno." pozdravila jsem ji. „Ahoj." „Jak ses vyspala?"
„Dobře a ty?" zeptala se mě. „Taky dobře." odpověděla jsem a sedla si na gauč. Po chvilce přišel i Alex a máma. „Dobré ráno." pozdravila jsem s Lucy. „Nazdar." pozdravil Alex. „Dobré ráno."

„Mám pro Vás překvapení." řekla máma, když si domazala rohlík arašídovým máslem na snídani. Já jsem si dala müsli a Lucy s Alexem bagetu. „Jaký?" zajímala jsem se. „Ten dům, který se Vám líbil, jsem koupila. Cestou domů se tam můžem mrknout." „To je super!" vykřikla Lucy. Pár lidí se na nás otočilo. „Už se těším." usmál se Alex. „Páni, to je skvělý! A je blízko nějaký kluziště nebo místo, kde se dá bruslit?" řekla jsem nadšeně.
„Ano, je, Skate park a kluziště na kolečkový i zimní brusle." řekla máma. „Díky mami." usmála jsem se.

...O tři hodiny později...

NEW YORK - Nákupní centrum Ridge Hill

„A co tyhle?" ukazovala máma na hezký bledě modrý šaty. „Mami, už jsem ti říkala, že teď šaty na moje narozeniny nepotřebuju. Mám je až v srpnu!" říkala Lucy. „Ale no tak, šaty z centra New Yorku nemůžeme mít každý den, bůh ví, kdy sem zase pojedeme." „Dobře. Mě se líbili ty s lososovou sukní. (obrázek je úplně nahoře)

„Zajdem ještě pro něco nebo už nic nepotřebujete?" ptala se nás máma. „Mami, už tak jsme tu hodinu, já bych šel už na hotel." stěžoval si Alex. „Já nic nepotřebuju, doufám." oznámila jsem. „Já už bych šl-...Pane bože! TO BYL NOAH SCHNAPP A CHLOE!" vykřikla Lucy. Rychle jsem se začala dívat po okolí, ale nikde jsem je neviděla. „Kde? Kam šli?" ptala jsem se. „Tamtudy." ukázala Lucy k obchodu s obuví. „Holky..." kroutil Alex hlavou. „Jdeme! Mami, počkejte tu prosím, hned jsme zpátky." řekla jsem a chytla Lucy ruku. Táhla jsem jí směrem, kterým šel Noah a Chloe.

„Už jdeme za mámou a Alexem? Hledáme už tak deset minut." řekla Lucy a zastavila se. Otočila jsem se na ní. „Máš pravdu, i když to nechci vzdávat. Nechci mámu s Alexem nechat dál čekat. Sama nesnáším čekání." řekla jsem a šla směrem za nimi. „Nedělej druhým, to, co nechceš aby dělali oni tobě."

Omlouvám se, že vás nechávám čekat na Noaha, ale nebojte, brzo tam bude. Ještě jednu kapitolku bez něho doufám vydržíte 👍🏻.

VZPOMÍNKYKde žijí příběhy. Začni objevovat