...Dva dny poté...
Umyla jsem se, rozčesala si vlasy, oblékla se, lehce se nalíčila a sbalila.
„Už jsi?" zaklepala Lucy na dveře koupelny. „Joo. Počkej chvilku." řekla jsem, když jsem si namalovala pusu oranžovo-růžovou rtěnkou, barvou jako jsem měla i tričko.„Můžeš." oznámila jsem jí, když jsem vyšla z koupelny a zářivě se na ni usmála. Naše první video na YouTubu mělo už přes 1 milion zhlédnutí a 8,3k lajků. Nemohla jsem tomu uvěřit, za tři dny přes několik tisíc lajků? S Evelin máme v plánu natočit další video zítra. Nemůžu se dočkat, až Noaha znovu uvidím. Za těch pár dní, jsem stihla začít psát i blog. Už ho mám přes tři roky, jen jsem si dala rok pauzu. Což je hodně dlouháá pauza. Jinak nic nového.
„Tak mi jdeme!" zavolala Lucy do chodby na mámu a Alexe. „Ahoj." zavolali sborově. „Čau." „Ahoj." rozloučili jsme se.
Podle informací, co mi Noah dal, jsme se měli sejít u Smoothie baru. A taky tam čekal. Lucy se hlasitě nadechla a hned poté stejně hlasitě vydechla. „Nemám slov." řekla a okamžitě se zastavila. „Ahoj." pozdravila jsem Noaha a zářivě se na něho usmála. Prohrábl si vlasy a úsměv mi oplatil. Eww, on je mega sladkej... „Sluší ti to." pochválil můj vzhled. „Děkuju. Tobě to taky sluší." začervenala jsem se a zklopila pohled k zemi.
„Díky." řekl. „Takže, Lucy, tohle je Noah. Noahu, tohle je Lucy, moje sestra." představila jsem je sobě navzájem. Noah podal Lucy ruku. S radostí ji přijala. „Těší mě." usmála se na něho. Úsměv jí, stejně jako předtím mě, Noah oplatil. Už do něho nejsem zamilovaná jen platonicky... „Jdeme?" pobídl nás Noah. „Jistě." souhlasili jsme.
ČTEŠ
VZPOMÍNKY
Teen Fiction𝕀 𝕟𝕖𝕤𝕡𝕝𝕟𝕚𝕥𝕖𝕝𝕟𝕖́ 𝕤𝕟𝕪 𝕤𝕖 𝕞𝕠𝕙𝕠𝕦 𝕤𝕡𝕝𝕟𝕚𝕥... • 𝑻𝒉𝒆 𝒔𝒕𝒐𝒓𝒚 𝒂𝒃𝒐𝒖𝒕 𝑵𝒐𝒂𝒉 𝒂𝒏𝒅 𝑵𝒆𝒍𝒍 • Člověk by nevěřil, kolik toho dokáže pouhé mangové smoothie. Umí dávat lidi dohromady... ...