„To si děláš srandu! Tohle je nejlepší den v mým životě!" smála se Evelin, když jsme vešli do domu Mawerových.
„To není možný! My se kamaradíme s Noahem a Finnem! Štípni mě Evelin prosím." poprosila jsem Evelin s úsměvem od ucha k uchu. Štípla mě, bolelo to. Začala jsem si mnout místo, kde mě štípla. „Nespim." zakroutila jsem hlavou. Evelin přede mě dala její ruku. Štípla jsem jí. „Au!" zakřičela. „Promiň." špitla jsem. „Aspoň vím, že to není sen."„Ahoj holky!" pozdravila nás Evelin starší sestra Katherine, když jsme vešli do kuchyně. „Ahoj." pozdravili jsme ji a začali se usmívat jako měsíček na hnoji. „S kým že se kamarádíte?" zeptala se nás Evelin mamka. „Neuvěříte co se nám stalo." začala Evelin zběsile gestikulovat rukama tak, že jimi máchala kolem sebe. „S Noahem Schnappem a Finnem Wolfhardem! Potkali jsme je na kluzišti! A chválili nás!" „Dokonce jsme se s nimi obejmuli!" přidala jsem se k Evelin zběsilé gestikulaci. Katherine na nás zírala s otevřenou pusou. „Cože!?" zakřičeli všichni Mawerovi, Katherine a Evelin rodiče. „Taky tomu nemůžu doteď uvěřit." řekla Evelin a hupsla na gauč. „Počkat, počkat, takže...se s nima budete vídat?" zeptala se nás Katherine. „Ano. Budeme. Doufám." řekla s mezerami Evelin. Sedla jsem si vedle ní a vzala si z talířku, co byl na stole u gauče, sušenku. „Wow. Wow. A Finn, může k nám někdy přijít?" otočila se Katherine na její rodiče. „Samozřejmě. Rádi je přivítáme." souhlasili. „Oou, Katherine se zamilovala do žabího ksichtu!" zasmála se Evelin. „A co tvůj Noah, Jack, Gaten a Caleb?" pustila se do ní. „Gatena a Caleba z mýho žebříčku vynech. Nelíbí se mi." zvedla Evelin ukazováček. Katherine se s Evelin zasmáli. Sestry. „Tak mi půjdem nahoru." oznámila Evelin.
„Co takhle ukrást něco z lednice a špajzky?" navrhla jsem. „Skvělej nápad. Operace zkažené zuby začíná!" zavelela Evelin. Zasmála jsem se tomu. Pomalu jsme sestupovali dolů po schodech podél zdi, abychom na sebe neupotali pozornost. Vykoukla jsem zpoza dveří, co vedli do obýváku a udělala ukázkový kotoul ke gauči, za který jsem se skrčila. Naznačila jsem Evelin, že se je vzduch čistý. Po špičkách ke mě přišla a skrčila se vedle mě. „A co ten Mike? Jak je to s ním? Už s ním chodíš?" ptala se zvědavě Evelin mamka Katherine. „Mami! Mike není můj typ. A navíc má holku." vysvětlila jí Katherine s rudým obličejem, když kolem nás procházeli. „A kdo je tvůj typ?" zeptala se jí paní Mawerová. „Alex." špitla a ještě víc zrudla. „Warwick?" „Jo." Jsem zvědavá, jak bude reagovat, až mu to řeknu...
Kuchyň byla prázdná, naštěstí. „Tak jo. Operace zkažený zuby zatím probíhá bez problémů. Nell, sundáš prosím ten košík? Já tam nedosáhnu." poprosila mě Evelin. „Jasně." zasmála jsem se. „Pšst." upozornila mě, abych byla potichu. „Promiň." zašeptala jsem a sundala pletený košík z lednice. Naházeli jsme do něho několik balení bonbónů, brambůrek, sušenek a hlavně několik Coca Col. „A mám Vás." leknutím jsme povyskočili. „Tati! Zkazil jsi nám operaci zkažený zuby." řekla Evelin a bouchla s lednicí.
„Mňam. Tvoje máma péče nejlepší sušenky na světě." řekla jsem s plnou pusou. „To neříkej mě, ale jí." řekla Evelin taky s plnou pusou sušenek. „Co takhle si založit YouTube kanál?" navrhla. Spadla jsem z postele a stoupla si. „Jak tě to proboha napadlo?" divila jsem se jejímu nápadu. „No, nevím. Poslední dobou o tom často přemýšlím." řekla a sedla si na postel. „Šlo by to, jenom, nevím co bychom natáčeli." sedla jsem si vedle ní a do pusy si strčila další sušenku.
Název: Smiles
Přezdívky:
Nella Warwick-Abbie
Evelin Mawer-LisaNapsala jsem do notesu s jednorožcem na jeho deskách.
„Tak jo, teď musíme upravit prostředí natáčení." řekla Evelin. „Dobře. Napadla mě vaše terasa, abychom byli v přírodě." navrhla jsem. „Jo, to by šlo. Nejdřív se ale musíme upravit." řekla a otevřela její velkou skříň.
ČTEŠ
VZPOMÍNKY
Teen Fiction𝕀 𝕟𝕖𝕤𝕡𝕝𝕟𝕚𝕥𝕖𝕝𝕟𝕖́ 𝕤𝕟𝕪 𝕤𝕖 𝕞𝕠𝕙𝕠𝕦 𝕤𝕡𝕝𝕟𝕚𝕥... • 𝑻𝒉𝒆 𝒔𝒕𝒐𝒓𝒚 𝒂𝒃𝒐𝒖𝒕 𝑵𝒐𝒂𝒉 𝒂𝒏𝒅 𝑵𝒆𝒍𝒍 • Člověk by nevěřil, kolik toho dokáže pouhé mangové smoothie. Umí dávat lidi dohromady... ...