„Prosím?" řekla jsem rozespale do telefonu. „Ahoj. Tady Noah. Vzbudil jsme tě?"
„Haló?" ozval se Noah z telefonu. Vytrhl mě z usilovného přemýšlení. „N-ne nevzbudil, nedělej si starosti." odpověděla jsem mu na jeho předchozí otázku. On mi vážně volá! „Pozítří by měl být jarmark. Nechtěla by jsi tam se mnou jít?" nevěřila jsem vlastním uším. „Jasně. Půjdu moc ráda." řekla jsem nadšeným tónem. „A co moje ségra? Může jít s námi?" ticho. „Ano, může." povzdechl si.
„Mám překvapení." řekla jsem do telefonu. Volala jsem Lucy. „Jaké?" zeptala se. „Pozítří je jarmark. Jdu tam s Noahem. A jestli chceš, tak můžeš jít s námi." „Tak to je boží!" začala jásat a radostně křičet.
...Den poté...
„Všechno je tu boží! Všechno jde Ti líp, když jsi týmový hráč!..." zpívala jsem písničku z filmu Lego příběh. Hřeben mi sloužil jako mikrofon a schody jako pódium. Už jsem byla doma. Máma byla v práci a Alex s Lucy doma. Seskočila jsem na další schod a znovu zazpívala refrén. „Všecno je tu boží! Všechno jde Ti líp, když jsi týmový hráč!..." seběhla jsem schody dolů a poslední dva přeskočila. „Zbláznila jsi se!" zařval na mě Alex z kuchyně. „Ne!" zařvala jsem na něho. Vstoupila jsem do obýváku a sedla si na gauč. „Musím ti něco říct." řekla jsem Alexovi, který si dělal lupínky. Sedl si vedle mě. „Hm?" Řekl s plnou pusou. „Evelin sestra je do tebe zabouchlá." usmála jsem se. Alex se začal kuckat, dusil se. Mlíko mu vyletělo z nosu a přistálo na stole. Poplácala jsem ho silně po zádech. „Dobrý?" zeptala jsem se starostlivě. Přikývl. Když konečně lupínky spolkl, začal se hlasitě smát. A když říkám hlasitě, tak tím myslím... „Hahahahahhaaa!" dostal záchvat smíchu. „Alexi! Co je na tom tak vtipnýho?!" utírala jsem mlíko, z jeho nosu, na stole. „Všechno." řekl doprovázeně s hlasitým smíchem. Povzdychla jsem si. „Kdyby něco, tak to nevíš ode mě. Jasný?" „Jasný."
Sedla jsem si na židly, která stála u mého pracovního stolu. Spustila jsem YouTube na mém notebooku a přihlásila se k mému a Evelin účtu. Rozklikla jsem naše první video. 20 👍🏻 a 3 👎🏻. Tak to je dobrý. Zhlédnutí bylo 51 a komentářů...4.
Rosemary: „Abbie? Nejsi náhodou ta Noahovo holka? Mimochodem, Vaše první video je dobré."
Samis: „To je shit. Jak jste to mohly panebože vydat?"
Takže náš první hater...
Lisinka: „Taky jsem Lisa! Prosím další video!"
A před dvěmi minuty...
Noah Schnapp: „Abbie a Liso, přeji Vám ať máte úspěšný YT kanál. Zpropaguju ho na mých soc. sítích. Vaše první video je skvělé, těším se na další."
Tak to musím říct Evelin...
Dneska kratší kapitolka, s tím, že o víkendu vyjde jedna nebo dvě další, ale delší.
Ebeliska
ČTEŠ
VZPOMÍNKY
Teen Fiction𝕀 𝕟𝕖𝕤𝕡𝕝𝕟𝕚𝕥𝕖𝕝𝕟𝕖́ 𝕤𝕟𝕪 𝕤𝕖 𝕞𝕠𝕙𝕠𝕦 𝕤𝕡𝕝𝕟𝕚𝕥... • 𝑻𝒉𝒆 𝒔𝒕𝒐𝒓𝒚 𝒂𝒃𝒐𝒖𝒕 𝑵𝒐𝒂𝒉 𝒂𝒏𝒅 𝑵𝒆𝒍𝒍 • Člověk by nevěřil, kolik toho dokáže pouhé mangové smoothie. Umí dávat lidi dohromady... ...