6 | Mangové smoothie

254 32 1
                                    

NELLA WARWICK
NEW YORK - Brooklyn

...O dva dny později...

Seděla jsem pod stromem za naším domem. Stal se mým oblíbeným místem. Poslední dobou, sem chodím často. Kreslím si a přemýšlím. Podívala jsem se na mobil, kolik je. 11:37. Budu muset jít do práce. Jednou už jsem tam byla na brigádě, baví mě tam pracovat. I kolegové a kolegyně s šéfem jsou tam milý. Zvedla jsem se a vyrazila.

Cesta uběhla rychle. Bylo hezký počasí. Do Smoothie baru jsem vešla vchodem pro zaměstnance.

„Ahoj Nell." pozdravila mě Sarah s úsměvem. Je to moje kolegyně a je strašně milá. Je o pár let starší, tak o čtyři. Opravdu jsem za svoji práci vděčná. „Ahoj Sarah, jak se máš?" pozdravila jsem ji a vzala si z věšáku vedle dveří zástěru s logem Smoothie baru. „Jde to. A ty?" zeptala se mě. „Mám se dobře." usmála jsem se.

„Tak, co to bude?" zeptala jsem se zákazníků, rodinky s malou holčičku. „Jahodovou zmrzlinu prosím." poprosila ta malá holčička. „Dobrý výběr, taky jsem měla ráda jahodovou zmrzlinu, když jsem byla stará jako ty." usmála jsem se na ní a do kornoutu dala kopeček zmrzliny.
„A budu taky tak hezká jako ty, když ji budu jíst?" zeptala se mě. Podala jsem jí zmrzlinu a zasmála se.
„Ty nepotřebuješ jíst zmrzlinu abys byla hezká, protože už jsi." Otočila jsem se na její rodiče. „Bude to všechno?" zeptala jsem se jich. „Ano, děkujeme." řekli. „Dobře, tak to bude 0,57 dolaru." podali mi peníze. „Na shledanou a hezký den." řekla jsem, když odcházeli. „Na shledanou, nápodobně."

Utírala jsem linku a čekala na další zákazníky.

„Jedno mangové smoothie do L." řekl mužský hlas.
„Ano, tady a nebo s sebou?" zeptala jsem se a otočila se na něho. Jakmile jsem viděla kdo to je, chtěla jsem začít brečet, křičet a jásat. Dívala jsem se do očí Noaha Schnappa. Stal se že mě nejšťastnější člověk na světě. Splnil se mi můj sen. Usmála jsem se na něj, on mi úsměv oplatil.

NOAH SCHNAPP
NEW YORK - Brooklyn

„Tady, prosím." usmál jsem se na dívku, která stála u pultu. Nemohla že mě strhnout oči, bylo na ní vidět, že by každou chvílí začala jásat a brečet radostí, ale ovládala se. Podíval jsem se na jméno, které měla připevněné na zástěře. „Nella Warwick." přečetl jsem nahlas. Hezké jméno. Začervenala se. Podal jsem jí ruku. Přijala ji. Hned jak se mě dotkla, se mi po celém těle začala dělat husí kůže. „Noah Schnapp." řekl jsem a potřásli jsme si s rukami. „Nella Warwick." usmála se na mě.

„Tady to je." řekla Nella a podala mi mangové smoothie.
„Děkuju." řekl jsem a vzal si ho. Napil jsem se. „Mňam. Nejlepší mangový smoothie co jsem měl." pochválil jsem jí ho. „Děkuju, od člověka jako ty to hodně potěší." začervenala se. „A, mohla bych prosím dostat autogram? Čtyři? Pro sourozence a moji nejlepší kamarádku?" zeptala se mě. „Samozřejmě." usmál jsem se. Nella vytáhla z šuplíku v pultu čtyři papíry a propisku. Všechny jsem je podepsal. „Děkuju!" poděkovala mi a zářivě se na mě usmála. „Nemáš zač."

Byla sympatická, a docela hezká. Zajímala se o mě. 

„Tak zas někdy. Už musím." řekl jsem jí a chystal se k odchodu.

„Škoda, tak ahoj." rozloučila se.

„Ahoj a hezký zbytek dne." rozloučil jsem se.

„Díky, nápodobně." poděkovala.

Do popisu postav jsem přidala novou postavu a fotky Alexe, Lucy a Nell, tak se kdyžtak podívejte.

V příběhu nakonec pokračovat budu. Tak příjemné čtení ;-).

Ebeliska

VZPOMÍNKYKde žijí příběhy. Začni objevovat