NELLA WARWICK
NEW YORK - Brooklyn„Můžeme?" ujistil se Noah a nabídl mi rámě. „Jistě." řekla jsem s vážnou tváří a Noahovo rámě přijala. „Sluší Vám to madam." polichotil mi. „To nestojí za řeč." mávla jsem rukou. „Za to vy vypadáte vskutku elegantně." dodala jsem s úsměvem. Společně jsme se tomu zasmáli.
„Bude z tebe skvělá herečka." usmál se. „Doufám že ano. Herectví mě vždycky lákalo, ale nedostala jsem se k tomu, abych si ho někdy vyzkoušela. Díky tobě se můj život krůček po krůčku mění. K lepšímu." řekla jsem a upřímně se na něho podívala.
„Jsi skvělý člověk, který si to zaslouží. Mně děkovat nemusíš. Děkuj sobě a své úžasné rodině." upřímný pohled mi oplatil.
Tím mi připomněl, že poslední čas nejsem skoro vůbec s rodinou. Netrávím s ní tolik času jako dřív. Měla bych to změnit. Ne každý má tu možnost mít rodinu jako já i když je... rozpadlá. A táta? Pozítří k němu jedeme na víkend. Bude to poprvé. Máma mi řekla, že už si našel přítelkyni, která má dvě děti. Není to nějak narychlo? Máma si přítele zatím nehledá, pomalu si všichni zvykáme na náš nový život. Musím s tím něco udělat a to co nejdřív...
„Stalo se něco?" zeptal se starostlivě Noah.
„Ne, to ne, jen...jsem se tak trochu zapřemýšlela a uvědomila si jednu dost důležitou věc. Netrávím tolik času s mojí rodinou jako dřív."
......
„Tak a jsme tady." zastavil Noah u vily zařízené ve venkovském stylu. „Tady bydlí Millie?" divila jsem se. „Ano, čekala jsi snad něco víc?" podíval se na mě překvapeně. „Pravě naopak. Míň luxusu, ale...k Millie to sedí." zasmála jsem se. „Cože?" zasmál se Noah.
Zazvonili jsme na zvonek a vešli po chodníku z kamenných desek do pečlivě upravené zahrady. Všude kolem mě byly keře a barevné květiny, dokonce tu byla i lavička. Byl to takový menší park. Takhle na večer tu svítili i světla, která byla zapíchnutá v trávě. Na druhé straně zahrady jsem zahlídla i menší bazén.
„Á ahoj!" vylekal mě hlas, který patřil Millie. Lekla jsem se.
„Ahoj." pozdravila jsem s Noahem jednohlasně.„Tebe ještě osobně neznám." podívala se na mě a otevřela vchodové dveře tak, abychom mohli vejít.
Natáhla jsem k ní ruku, přijala ji.„Nella Warwick." představila jsem se s úsměvem od ucha k uchu. „Millie Boby Brown." představila se taky s úsměvem od ucha k uchu. „Ráda tě poznávám." dodala jsem. „Nápadobně."
„Posaďte se zatím do obýváku. Sadie, Finn a Caleb jsou nahoře. Skočím pro ně. Gaten přijde později." oznámila nám a vyběhla bílé schody do prvního patra.
Až teď jsem si mohla konečně celý vnitřní prostor pořádně prohlédnout. Byl osvětlen tlumenými světly. Obývák byl zařízený také ve venkovském stylu s nádechem luxusu jako venek vily. Stejně tak i ostatní místnosti v přízemí jako je kuchyň s oddělenou jídelnou, záchod a předsíň. Vše bylo také v bílé a béžové barvě. Celkový prostor na mě působil klidným a pochodovým dojmem. Už teď jsem si to tu oblíbila.
„Hezký, že jo." dal mi Noah ruku okolo ramen a usmál se od ucha k uchu. Roztřásla se mi kolena.
„Ano. Vypadá to tu útulně." usmála jsem se na něho.
„Millie má takový vystříbený vkus. Přenáší to i do svého okolí, sice ještě bydlí s rodiči ale..." nedořekl to. Sklopil pohled k zemi. Sedli jsme si na béžovou pohovku. Ruku z mých ramen sundal.
„Chci ti něco říct." podíval se na mě s vážným pohledem.
„Představím Vám Noahovo kamarádku." slyšela jsem Millie za mými zády. Stoupla jsem si a šla ke skupince tvořenou Sadie, Calebem a Finnem.
„Řekneš mi to potom?" otočila jsem se na Noaha.
„Nebylo to stejně nic důležitého." mávl rukou a přidal se ke mě. Všem jsem se představila. Pak jsme si všichni sedli na pohovku a bavili se o castingu Stranger Things čtyři.
„Doufám, že tě vyberou. Sice tě moc neznám, ale vypadáš jako skvělý člověk." řekla Millie, když přišla z kuchyně s miskou plnou sýrových chipsů, které položila na stůl.
„Děkuju." usmála jsem se.
Noah mi dal znovu ruku okolo ramen a zářivě se na mě usmál. Odhalil tak jeho bílé zuby. „Taky že je."
„No ne! Vy spolu chodíte?" zajímala se Sadie. „Né..." řekla jsem stejně protáhle s Noahem a zrudla, stejně jako on.
„Ale hodíte se k sobě." řekl Caleb a narval si několik chipsů do pusy. Několik chipsů mu spadlo na zem. Zasmála jsem se tomu.
„Nevěděla jsem Calebe, že se zajímáš o lásku." poškádlila ho Sadie. „Děkujeme, ale zůstaneme asi jenom u přátelství." zrudl Noah.
„Gaten je už na cestě." oznámila nám Millie a hodila nám huňatou šedou deku.
„Mezitím můžeme vybrat film." usmála se a ukázala na skříňku ve které bylo přes padesát cédéček s filmy. Okamžitě jsem se vydala ji prozkoumat. „Star Wars, Avengers, Sám doma, Indiana Jones..." četla jsem.
„Je někdo pro Indiana Jones?" zeptala jsem se. Všichni souhlasili. Film tedy máme...
„Teď jen počkat na Gatena." přisedla jsem si zpět k ostatním na pohovku.Zatím se mi daří vydávat jednu kapitolu denně, pokusím se u toho vydržet.
Moc vám děkuju za vaše hlasy a skvělé komentáře, které mě velice potěšili 🥰.
Ebeliska
ČTEŠ
VZPOMÍNKY
Teen Fiction𝕀 𝕟𝕖𝕤𝕡𝕝𝕟𝕚𝕥𝕖𝕝𝕟𝕖́ 𝕤𝕟𝕪 𝕤𝕖 𝕞𝕠𝕙𝕠𝕦 𝕤𝕡𝕝𝕟𝕚𝕥... • 𝑻𝒉𝒆 𝒔𝒕𝒐𝒓𝒚 𝒂𝒃𝒐𝒖𝒕 𝑵𝒐𝒂𝒉 𝒂𝒏𝒅 𝑵𝒆𝒍𝒍 • Člověk by nevěřil, kolik toho dokáže pouhé mangové smoothie. Umí dávat lidi dohromady... ...