12|| Een belangrijk telefoontje

275 15 3
                                    

A/N: Dit hoofdstuk stond er niet op. Ik weet niet waarom, maar er stond Invalide URL. In ieder geval, hier is het hoofdstuk. Helemaal opnieuw geschreven. Enjoy 😏.

_________

J A S M I NE

Na een halfuurtje zijn de jongens er nog steeds niet. 'Laten we gaan, ik denk dat ze niet meer komen.' In stilte lopen we terug naar Lindenhoff.

***

Als we terug op Lindenhoff zijn komen er meteen allemaal appjes binnen. Ze zijn allemaal van Diego. Ik stuur zo snel mogelijk een berichtje terug.

Hey

Diego: Hey, sorry dat we er niet waren

Ja, waarom waren jullie er niet?

Diego: Dat is een lang verhaal.

Ach ja, ik heb alle tijd.

Diego: Ja, ik ook de aankomende twee weken.

Waarom?

Ik word opeens gebeld. Door Diego. Ik neem zo snel mogelijk op.

Diego: Hey

Hey.

Diego: Sorry, dat jullie zo lang moesten wachten. We hadden iets doms gedaan, waardoor we huisarrest kregen en toen we probeerden weg te glippen kwam onze kamerleider erachter en daarna moesten we twee uur lang strafregels schrijven.

Wow.

Diego: Ja. Hopelijk hebben jullie je wel vermaakt.

We hebben netjes gewacht, maar zijn daarna weggegaan.

Diego: Wachten met Olivia is hartstikke moeilijk. Ze is hartstikke ongeduldig.

Weet ik. Maar ik was niet alleen met Olivia. Haley was er ook.

Diego: Haley? Je bedoelt gemene Haley. Mijn ex Haley. Haley die jou-

Ja, die Haley. Is dat erg dan?

Diego: Nee! Natuurlijk niet!

Ik ken haar nog niet zo lang. Maar ze valt wel echt mee. Je moet haar gewoon beter leren kennen.

Diego: In dat half jaar heb ik haar beter leren kennen dan wie dan ook.

Maar wel op een andere manier dan wie dan ook.

Diego: Ja inderdaad... In ieder geval, ik moet gaan. Ik heb nog wat strafwerk om af te maken.

Succes.

Diego: Dankje. Bye.

Bye.

Jasmine (EDITEN) Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu