17|| Ik wil alleen maar antwoorden

237 16 1
                                    

"If You're gonna be two-faced make at least one of them pretty" 🎭

J A S M I N E

Olivia komt de kamer binnen gelopen. Haar haar zit alle kanten op en haar mascara geeft zwarte vegen op haar gezicht af. Wat heeft ze gedaan? Geen vragen,' zegt ze alsof ze mijn gedachten kan lezen. Ze pakt haar douchespullen en loopt dan weer de kamer uit zonder iets te zeggen. 'Dat was raar,' fluistert Haley. 'Nee, het is één van de vele kuren van Liv,' zegt Riley. Dit was zeker geen normale kuur van Olivia, dit was serieus. Ze leek, hoe zeg ik dat ehm.. minder Liv. Plotseling hoor ik een bekend deuntje uit mijn telefoon komen. Ik heb een ander deuntje bij berichten van menden die niet in mijn contacten zitten. En dat deuntje heb ik al een tijdje niet gehoord. Met trillende vingers open ik het berichtje.

Haat, haat, haat. Dat is het enigste gevoel dat ik heb voor jullie..

-KF

Mijn mond valt open van verbazing. Het was toch K? Huh wat? Dit is hartstikke eng. Zo dreigend geweest. Wat is mijn verband met deze KF?' Toen ik op deze school kwam, had ik niet verwacht dat er zoveel ging gebeuren. Ik leerde Diego kennen, werd close met Olivia en Riley en daarna ook met Haley. En ik heb zo erg mijn best gedaan met school dat blijven zitten van de baan is. Alleen de minpunten zijn dat Lauren en ik niet praten, met Diego ook niet echt en ik heb een soort van stalker, denk ik dan. Olivia begint te opeens te zingen, ik weet dat ze nu onder de douche staat. Olivia zingt alleen als ze blij is of als ze onder douche staat. Ik wordt uit mijn gedachten gehaald door weer een berichtje. Van KF.

Ach Jasmine, wat zit je nu toch in je gedachten verzonken. Zit je in over Jace? Schattige foto van jullie. 😈

-KF

Onder het berichtje staat een foto. Jace en ik als vierjarigen staan erop. Ik voel een traan over mijn wang glijden. Ik mis hem zo erg...

Jasmine (EDITEN) Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu