Rollen

298 18 5
                                    

Ik kreeg een vraagje van wie Riley was en hoe je haar naam uitspreekt. dus daarom leg ik alle nu alle rollen uit.

De dik-gedrukte namen dat zijn de mensen die ze "spelen."

Sabrina Carpenter: Jasmine Murray: 14 jaar. Hoofdpersoon en het verhaal draait eigenlijk om haar. Ze is brutaal maar heeft een groot hart. Haar neem spreek je dus uit als: Djezmin.

Olivia Holt: Olivia Bing: 14 jaar. Ze is enthousiast druk en aardig. Ze is het kamergenootje én vrienden van Jasmine. Haar naam spreek je gewoon uit zoals je het leest.

Rowan Blanchard: Riley Matthews: 13 jaar. Aardig en rustig. Ze is de vriendin én kamergenootje van Jasmine. Haar naam spreek je uit als: Rijlie/Reilie.

Kelli Berglund: Haley Foster: 14 jaar. Is de hoofd-Panther. Ze doet zich brutaal en bitchy over maar doet heel anders dan tegen anderen naar haar kamergenoten. Haar naam spreek je uit als: Heelie.

Nina Dobrev: Amanda Cantwell: 15 jaar. Ze is een Panther. Amanda en Haley kunnen best vaak onenigheid hebben. Ze is Frenemies met Haley. Ze is ook heel erg bitchy en is nooit aardig tegen niemand. Haar naam spreek je uit als: Amenda

Paris Smith: Lauren Mitchell: 14 jaar. Panther. Ze durft niet voor zichzelf op te komen. Is de oude beste vrienden van Jasmine. Haar naam spreek je uit als: Loren.

Daniela Nieves: 14 jaar. Gabby Montez. Gabby komt net als Jasmine nieuw op Lindenhoff, wel iets later. Gabby kan het meteen goed vinden met Jasmine, Olivia, Riley en Haley, wat haar kamergenoot Amanda heel erg irriteert.

Sophie: 14 jaar. De kamergenoot van Amanda en Lauren. Ze is een lief meisje, maar wordt vaak slecht behandeld door Amanda, en vroeger ook door Haley.

Max Schneider: Diego Hernandez: Crush van Jasmine. Hij is het ex-vriendje van Haley. 15 jaar.

Jake T. Austin: Tyler Brooks: Beste vriend van Diego. Olivia en hij zijn best close. 15 jaar.

Austin North, Matthew Underwood, Cameron Dallas: Mason, Logan, Cody: Beste vrienden van Diego en Cody.

Ik hoop dat het nu wat beter te begrijpen is, zo niet kun je me altijd vragen stellen. 😄.

Jasmine (EDITEN) Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu