5 Seconds of Summer of One Direction?
Ik kies dan toch voor 5sos. Omdat ik 5Sos een echte band vindt vergeleken met One Direction. (No hate please)
Wat vindt je cooler eenhoorns of toch pratende draken?
Allebei! Een eenhoorn natuurlijk als huisdier en een pratende draak als beste vriend 😏.
Hoe kwam je op het idee van dit boek?
Ik bedacht wat ideeën en het idee dat ik het best kon uitwerken had ik gekozen en dat was dus dit.
Austin Mahone of Cody Simpson?
Ze hebben allebei leuke liedjes, maar ik heb geen voorkeur.
Komen Jasmine en Diego bij elkaar?
Tja, dat ligt aan mij 😏
Is KF een jongen of een meisje?
Eerlijk gezegd, het enige wat ik nu kan zeggen is, dat KF niet zo aardig is. 😪
Hoe vindt je het om dit boek te schrijven?
Ik vind het echt leuk en spannend tegelijk, want toen ik aan dit boek begon had ik niet verwacht dat ik het echt af zou krijgen of over de 1K lezers zou krijgen. Ik vind Jasmine dan ook mijn best gelukte boek. Klinkt highclass, maar bedoel het niet zo.
Worden Lauren en Jasmine nog ooit vrienden?
Ik hou niet zo veel van spoileren, maar ik denkt het wel. 💪❤
Wat eet je het liefst?
Duuh, Pizza. 😻🍕
Heb je broers of zussen?
Jup, 1 broertje en 1 zusje.
Waar ben je het meest bangst voor?
Spinnen en slangen...😷
Lievelingsland?
Amerikaa 👏👏. Australië ook. Hou van landen die beginnen met de "A"
Wil je later schrijfster worden?
Ja, ik wil ook dokter worden en als bijbaan of hobby schrijfster worden. Dat is al mijn droom sinds ik klein ben.
Wat is je lievelingsboek? Van wattpad en een echte boeken?
Van Wattpad heb ik talloze boeken die ik leuk vindt, maar ik spring altijd wel een gat in de lucht, als ik zie dat dat: Who's are father is upgedatet, en van echte boeken ben ik dol op de jeugdromans van Mel Wallis de Vries. Die vrouw heeft echt een gave, haar boeken zijn niet normaal leuk spannend.
Hoe kom je op ideeën voor je hoofdstukken?
Meestal denk ik lang na over een hoofdstuk en als ik begin dan komt de inspiratie vanzelf.
Oreo's of chocolate chip cookies?
Duuh, Chocolate chip cookies! Sorry voor de Oreo-lovers, maar ik lust echt geen oreo. 🍪🍪🍪
Hoe ben je op wattpad gekomen?
Via Souhailaaax en half ook door @Kadeeerx. Vorig jaar in de eerste mochten we tijdens Nederlands altijd een boek lezen, dus Souhaila zat altijd op haar IPhone wat te lezen. Ik dacht dat het alleen voor IPhone was en na tijdje kon ik het blijkbaar ook installeren op mijn samsung en dat had ik ook gedaan. Dus zonder Souhaila had ik blijkbaar deze app niet eens gekend en daar ben ik haar heel dankbaar om.
Wil je ook op een internaat zitten net als Jasmine?
Nee, denk het niet. Ik ben wel liever bij mijn familie. Maar zo'n coole school als die van Jasmine lijkt me wel cool om op te zitten.
JE LEEST
Jasmine (EDITEN)
Novela JuvenilDEEL 1: Jasmine wordt naar een internaat gebracht als ze voor de zoveelste keer thuis wordt gebracht door de politie. Ze moet alles en iedereen achterlaten en een nieuw begin maken op het meisjes-internaat Lindenhoff. Wie is dat geheimzinnige meisje...