***Pozn.: Tohle je takový úvod, který popisuje Becky, a to kde žije a všechno o ní. Kdybyste měli otázky tak to pište do komentů. Nwm jak často budu přidávat nový díly, ale 1. část přidám asi hned po úvodu - je přece jenom krátkej. A ty další části podle toho jak budu mít čas. Jo a podle toho jestli se vám to bude líbit.***
Jmenuju se Becky Pemmer, jsem blond, mám modré oči a takovou střední postavu (rozhodně o sobě nemůžu říct, že jsem hubená nebo tlustá) a chodim do 3. ročníku na střední v L.A. Bydlím se svými rodiči a mladší sestrou Elsou, která mě někdy štve, ale já ji mám stejně ráda, můžu jí říct úplně všechno. Bydlím ve velkém domě s velkou zahradou a bazénem jak to už v L.A. bývá, a na to, že mi nedávno bylo 18 tak jsem neměla ještě žádnýho kluka. Já vím, na můj věk je to docela trapný, ale je to tak. Na základce jsem měla jednoho ctitele, ale já jsem s ním chodit nechtěla a teď toho lituju. Moje škola je trochu divná. Je trochu víc pro chytrý lidi, docela si tu mezi těma vychtralcema, s pupínkama snad i na zadku, připadám jako úplný blbec. Naštěstí jsou tady moje nejlepší kámošky: Valerie a Taylor. Mám je hrozně ráda, jsou jako moje sestry a taky pochopěj každou srandu úplně stejně jako já. Skoro taková telepatie. Musím o sobě říct, že jsem taky celkem docela ztřeštěná a bláznivá holka, pro každou srandu a jsem taky hodně nešikovná, takže kolo čeho projdu to by mělo být přidělaný opravdu pevně a když jdeme s rodičema nakupovat tak mi máma nesvěří ani sklenici s okurkama!!
Divím se, že jsem v naší školní jídelně nestačila za ty předešlí 2 roky něco zničit a neztrapnit se před celou školou. Po střední bych chtěla jít na nějakou uměleckou, lépe řečeno uměleckou konzervatoř, doufám, že se mi to povede. Chtěla bych být módní návrhářkou. Jinak kromě kreslení a navrhování oblečení nemam moc jinech zálib, ale když kreslim tak si 100% do sluchátek pustim songy od Taylor Swift, Eda Sheerana a spousty dalších, já poslouchám skoro všechno, prostě to co se mi zalíbí tak si stáhnu a poslouchám to a když mě to omrzí tak to vymažu.
ČTEŠ
Ready for love {L.H.} cz (dokončeno)
Fanfiction# Začátek tohohle příběhu se může zdát nudnej, ale pak už to má 'nějakej' děj. # Becky, obyčejná holka z L. A., která ještě nenašla toho pravého. Jednou se jí naskytne příležitost, jet na půlroční výměnný pobyt do Austrálie. Sydney, jasná volba. Dou...