💗 A/N 💗

7.5K 45 1
                                    

💗 Głowę mam pełną pomysłów, a czasu o wiele mniej, poza tym rzadko kiedy kończę coś, co zaczynam, więc postanowiłam pisać tutaj krótkie miniaturki z moimi fabułami, inspirowane gifami z uniwersum "Harry'ego Pottera" (a więc także z postaciami z "Fantastycznych Zwierząt").

💗 Przeciętna ilość słów na rozdział: 300-600.

💗 LEGENDA:
[🌸]
- romans
[🌙] - rodzina
[🧨] - przyjaźń
[🌈] - inne
+
[💎] - smutne
[🧸] - tematy typu ślub, ciąża, dzieci itp.
+
[🍓]
- na zamówienie (więcej szczegółów poniżej oraz w następnym rozdziale)

💗 Staram się nie wspominać o domach, w których znajdują się główne postacie, a czasem, gdy związek romantyczny jest tylko delikatnie zasugerowany (w imagifach, które są o czymś innym), to nie wspominam z kim, żeby każdy mógł się jak najłatwiej utożsamić i wyobrazić sobie co chce. Nie opisuję też wyglądu głównych postaci. Czasem jednak fabuła wymaga uściślenia tych informacji.

💗 Co do imagifów z bliźniakami - ja już czasami naprawdę nie wiem, który to który! Bardzo się staram ich rozróżnić w jakiś sposób, ale jeśli użyję złego gifa do postaci, to musicie mi wybaczyć - w końcu nawet ich mama ich myli...

💗 JEŚLI CHCESZ ZAMÓWIĆ IMAGIFA - PROSZĘ NIE RÓB TEGO W KOMENTARZACH! OD TEGO JEST NASTĘPNY ROZDZIAŁ "ZAMÓWIENIA"! DZIĘKI TEMU SIĘ NIE POGUBIĘ. DZIĘKUJĘ!

💗 Zazwyczaj nie popełniam błędów ortograficznych i dbam o literówki (ale jeśli coś zauważycie to komentujcie, a ja poprawię). Za to z interpunkcją jestem trochę na bakier i mogę źle stawiać przecinki.

💗 Zapraszam na swój profil, na którym znajdziecie także "Preferencje" z HP, fanfik po polsku o bliźniakach Weasley, a także parę historii o Tomie Riddle (dwie po polsku i angielsku, a jedna tylko po angielsku) 🙈

Imagify ● "Harry Potter"Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz