JUNGKOOK'TAN
- Anne. Akşam geliyorum. Sizinle önemli bir şey konuşacağım.
- Haa. Sesinden belli. Bir haltlar olmuş ama. Peki. Akşam görüşürüz.
Telefonu kapayıp, kitabımı aldım. Odadan çıktığımda, telefonla konuşarak merdivenlerden çıkan Eun'u gördüm. Geç kalmıştı.
Takmamaya çalışarak, hızla yanından geçtim ve dersim olan sınıfa girdim. Selamlaştıktan sonra dersi anlatmaya başladım.
~~~~~~~~~~~
Tenefüs ziliyle sınıftan çıkıp, odama inmeye başladım. Odamın kapısına geldiğimde bana seslendiklerini duydum.
- Bay Jeon!
Arkamı dönüp gelen kişiye baktım.
Chin-sun?
Kaşlarım çatılırken soğukluğumu korudum.
- Buyurun?
Soğukluğuma şaşırmıştı. Yine de bozuntuya vermeden, gülümsedi.
Gülümseyişi bile itici geliyordu artık.
- Sizinle konuşmak istiyordum.
Anlık olarak etrafa baktığımda merdivenlerden Haneul ile inen Eun'u gördüm. Kaşlarını çatmış Chin-sun'a bakarken, bir şey olmaması için bakışlarımı ondan çektim.
- Odamda konuşalım. Burası uygun değil.
Gülümseyerek bana baktığında kapıyı açıp, sandalyeme oturdum. Kapıyı kapatıp, masanın önündeki koltuklara oturdu.
- Nasılsı...
- Konu nedir?
Uzatmaya gerek yoktu. Böyle biriyle yan yana bile gelmek iğrençti.
Bozulmuştu.
Umrumda değildi.
- Eun Mi hakkında bilgi alacaktım. Biraz sorunludur. Bu yüz...
- Eun gayet iyi ve saygılı bir öğrenci. Öğretmenlerinin çoğu onu denemek adına değişik üsluplarla konuşuyor. Buna rağmen ağzını bile açmadan tepkisini gösteriyor. Kısacası sorunlu olan o veya arkadaşları değil. Çevresinde dolanan gereksizler.
Yüzü kıpkırmızı olurken, anlamamazlıktan geldi.
- Anladım. Birkaç kez disipline gitmekten kıl payı yırtmıştı. Ondan dedim.
- Bakın. Eun Mi'yi geldiğim süre içerisinde gayet iyi tanıdım. Kimsiniz, inanın umurumda değil. Ancak Eun'u tanımadığınız gayet açık. Eun haksız olduğu davalarda savaşmaz. Suçunu kabul eder. Ancak haklıysa sonuna kadar diretir.
Gülümsedi.
- Ben kuzeniyim. Chin-sun.
Kaşlarımı kaldırdım.
- Kuzeni?
Sırıtarak başını salladı. Çok komikmiş bu kız.
Alayla güldüm.
- Kuzeninizi tanımayıp, saçma şeyler söyleyebilecek birisisiniz. Komik. Bence siz ilk önce kuzeninizi bir tanıyın. Ondan sonra bilgi almaya gelin. Ya da gelmenize gerek yok. Ben gerekli bilgiyi zaten abisine veririm.
Şaşkınca baktı.
- Neden bu kadar ters davranıyorsunuz Bay Jeon?
Boğazımı temizleyip, elimi saçlarımdan geçirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MY TEACHER BAY JEON
FanfictionSenin karanlığına ışık tutma görevine geldim. Görevimi tamamlamama izin verir misin? ~~~~~~~~~~ Gerçekte koruyamadığımızı, hikayede korusak adil olur mu?