33.Bölüm

515 40 23
                                    

EUN Mİ'DEN

- Benimle konuşmak istemişsiniz?

Gülümseyerek başını salladı.

- İstedim. Çünkü Jungkook' u ilk defa biri için ağlarken gördüm Eun Mi.

Kaşlarım kalkarken gülümseyerek bana baktı.

- O seni çok seviyor güzel kızım. Seninde onu sevdiğini biliyorum.

Başımı eğdiğimde sırtımı sıvazladı.

- Üzgünüm. Ama yapamam.

- Neden?

Bakışlarımı ona çevirdiğimde merakla bakıyordu.

- Zarar görecek. Ne kadar korkmuyorum desede zarar görecek. Canı yanacak. Sizde zarar göreceksiniz. Şirketiniz, aileniz, çevreniz zarar görecek. Ve bunun tek suçlusu ben olurum.

Gülümseyip bir elini yanağıma koyup, okşadı.

Gerçek anneler, böyle miydi?

- Sen çok düşünceli bir kızsın Eun Mi. Ama bunları birlikte atlatmanız gerek. Eğer Jungkook'la birlikte bu yola çıkarsan daha güçlü olursun. Abin, Jimin'den sonra sığınacak bir limanın daha olur. Çocuklarınız olur. Bize zarar vermeye çalışırsa, kendisi daha çok zarar görür. Ama seninde mutlu olma hakkın var. Kendi hayatını yönetmelisin.

Burukça gülümsedim.

- Ben hayatımı yönetmeyi ön bir yıl önce bıraktım Bayan Jeon.

Gülüşü solmuş, gözleri dolmuştu. Eli kaşıma gittiğinde aklıma o an geldi.

*********************

- Sen nasıl Joon Seo'yu rezil edersin?! Beni bay Lee'ye ne kadar mahcup ettin farkında mısın?

- Gerçekten. Umurumda gibi mi duruyor?

- Ulan senin ben!

Yüzüme gelen yumrukla...

*******************

Anı hatırlamamla irkildim.

- İyi misin kızım?

Başımı salladığımda şapkamın dışında kalan saçlarımı okşadı.

- Ne yaşattı sana? Ne yaşattılar da bu hale geldin sen? Anlat kızım. Bende senin annen sayılırım.

Bende senin annen sayılırım...

- Birine sinirlenirdi. Gelir beni döverdi. Ufak bir eksiğimi görürdü. Yine döverdi. Abimden ayrılmazdım. Yine döverdi.

Gözyaşlarım aktığında sulu gözlülüğüme lanet ettim.

- Okulda arkadaşlarım annesiyle olan şeyleri anlatırdı. Bense annemin beni umursamayışını hatırlardım. Beni satabilecek kadar kötü bir annem var. Beni o adamın eline bırakıp, rahatça uyuyan bir annem var.

Derince nefes aldığımda, ağladığını gördüm.

- Gerçek anneler nasıl davranır bilmiyorum. Gerçek babalar nasıl davranır bilmiyorum. Bu yüzden yuva kurmakta anne olmakta istemiyorum Bayan Jeon. Ben çocuğa nasıl davranılır bilmiyorum ki.

Hıçkırıklar boğazıma dizildiğimde benimle birlikte ağlıyordu.

- Ben babaanneme anne demek istedim. Dedeme baba demek istedim. Ama her demeye çalıştığımda aklıma onlar geldi.

Derince nefes aldım.

- Jungkook çocuk isterse yapamam Bayan Jeon. Ben anne olamam. Bilmediğim bir şeyi yapamam.

MY TEACHER BAY JEONHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin