JUNGKOOK'TAN
- Bay Jeon. Nasılsınız?
Gülerek dikiz aynasından Taehyung'a baktım.
- İyiyim, siz?
- Bizi boşverin şimdi. Eun'la aranız nasıl?
Şimdi anlaşılmıştı.
- İyi ama neden sordunuz?
- Hocam az bi durun ya! Bir sorularımız bitsin. Sonra ne sorarsınız.
- İlk defa Taehyung'a katılıyorum hocam.
Diyen Baekhyun'la göz devirdi Taehyung.
- Tamam sorun bakalım.
- Hocam! Eun'u seviyor musunuz?
Taehyung'un aniden sorduğu soruyla frene bastım.
- Hocam kusura bakmayın. Haneul'le işbirliği yaptılar. Siz takmayın onları.
Anında Yoongi'ye dönüp çatık kaşlarımla ona baktım.
- Ne demek Haneul'le işbirliği yaptılar?
- Bunlar size Eun'u seviyor musunuz diye soracak, Haneul Eun'a sizi seviyor mu diye soracak. Kısacası. Şu veletleri takmayın.
Kaşlarım şaşkınlıkla kalkarken gülümsedim.
- İyi o zaman. Madem öyle kimseye söylemeyin.
- Neyi?
Diye arka koltuktan kafalarını uzattı ikiside.
- Eun'u sevdiğimi. Kimseye söylemeyin.
EUN Mİ'DEN
- Joon Seo sana bakıyor.
Diyen Haneul'e baktım. İç çekip omuz silktim.
- Şaşırmadım.
Beni onaylarcasına başlarını salladılar.
- Gene kavga çıkarmasın bu it.
- Aklı varsa yapmaz Baek. Söylediklerimin yeterince açık olduğunu düşünüyorum.
- Doğru.
Zilin çalmasıyla ayaklanıp sınıfa ilerledik. Sınav vardı. Jungkook'un sınavı...
Sınıfa geldiğimizde yerlerimize oturduk. Bir süre sonra Jungkook elinde kağıtlarla içeri girmişti. Bir süre gözlerini sınıfta gezdirdi. Beni görünce tebessüm edip, kağıtları dağıtmaya başladı.
- Bazı kişilere, yani matematiği diğerlerinden daha iyi olan kişilere farklı bir kağıt hazırladım. Yani herkes kendi seviyesindeki zor sınavları olacak.
Sınıftan onaylar mırıltılar çıktığı sırada Jungkook diğer kağıtları aldı ve dağıtmaya başladı. Sıra bana geldiğinde kağıdı alıp çözmeye başladım. Bana göre kolaydı. Konuyu ve çözme tekniğini öğrendikten sonra her şey kolaydı.
Son sorumu çözdüğüm sırada yakınımda bir nefes hissettim. Başımı öbür tarafa çevirmemle, Jungkook'u dibimde görmem bir oldu. Aramızda sadece santimler varken gülümsedi.
- İsmini yazmayı unutma.
Diyip, geri çekildi. Gözlerimi kırpıştırıp önüme geri döndüm. Olayın şokundan çıkıp soruyu çözdüm ve ismimi yazdım. Ardından son kez kontrol edip, kalktım. Jungkook, kollarını göğüsünde birleştirip, sınavdakileri kontral ediyordu. Beni görünce, yanıma geldi.
- Bitti mi?
Başımı sallayıp kağıdı ona uzattım. Elimden alıp dosyasının içine koydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MY TEACHER BAY JEON
Hayran KurguSenin karanlığına ışık tutma görevine geldim. Görevimi tamamlamama izin verir misin? ~~~~~~~~~~ Gerçekte koruyamadığımızı, hikayede korusak adil olur mu?