36.Bölüm

497 37 59
                                    

EUN Mİ'DEN

Odada volta atıp, Jungkook'un bir an önce sınıftan gelmesini bekliyordum. Abimse oturmuş öylece duruyordu. Kapı açıldığında Jungkook kapıyı kapatıp, kilitledi.

- Ne oldu?

Abim ters ters baktı. Sonra telefonunu çıkarıp, onunla ilgilenmeye başladı.

- Jungkook. Ben gidiyorum.

Gülüp, kitabı masasına bıraktı.

- Tamam. Yarın görüşürüz güzelim. Neden bu kadar telaşlısın anlamıyorum.

- Çünkü gerizekalısın.

- Abi!

Uyardığımda göz devirip, telefonuna geri döndü.

- Ne olduğunu anlatacak mısın?

- İki günlüğüne gidiyorum.

Kaşları anında çatılmıştı.

- Bu mal abin benden uzak durman için mi yolluyor seni?

Abim şaşkınca bakıp, ayağa kalktı.

- Ben mi malım? Kardeşimle sevgili olan sensin.

- Ya bir durun ya!

İkiside bana baktığında abim devreye girdi.

- Joon Seo'nun babası başka bir teklif almış. Babamla olan işide iptal etmiş. Manyak herifte Eun, Joon Seo'yla kavga ettiği için sanmış. Okul çıkışı eve gitmesini bekliyor. Bende onu yolluyorum.

- Benimle kalsın.

Abim anında bacağına tekmeyi geçirdi.

- Hee. Sonra? Kız senin yüzünden          ' abi, hep benim yüzümden Jungkook hastanelik oldu' diye ağlasın. Bir git işine!

Sesini inceltip, taklidimi yaptığında göz devirdim.

- Ayrıca eve gelmediğinde sende dahil her yeri aratacak. Kimseyi tehlikeye atamam. Yongin'de onun bilmediği bir evimiz var. Oraya gidiyor.

- İyi o zaman. Bende gidiyorum onunla.

Kaşlarım çatıldığında abim ellerini 'ben bilmem' dermiş gibi kaldırdı.

- Saçmalama! Hiçbir yere gelmiyorsun.

- Asıl sen saçmalama. Tek başına hiçbir yere gitmiyorsun!

Şaşkınca güldüm.

- Jungkook kafa mı buluyorsun benimle? Gelmiyorsun hiçbir yere.

- Jungkook seninle geliyor. Onun arabasıyla gidin. Kardeşim sana emanet dostum.

Diyen abimle şaşkınlığım dahada arttı.

- Sen bizi onaylamıyordun hani.

Omuz silkip, dudak büzdü.

- Kıskanmış olabilirim.

Diye mırıldandığında sabır istercesine başımı havaya kaldırıp, gözlerimi kapattım.

- Eun...

- Ne halt yiyorsanız yiyin.

Odanın kilidini açıp okuldan çıktım. Saçmalıktı. Koca bir saçmalık! O adam beni bulursa Jungkook'ta zarar görecekti. Onunla kalsamda bir şey değişmezdi.

Arabamın kapısını açmak için elimi atmıştım ki, bileğimden tutulup, yan taraftaki arabaya bindirildim.

Ne oluyor lan?

MY TEACHER BAY JEONHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin