JUNGKOOK'TAN
Bahçeye girdiğimiz gibi herkes arabalardan indi. Polisler kapıya gidip, zili çaldı. Bir süre sonra kapı Eun Mi tarafından açılmıştı.
- Park Eun Mi?
Başını salladı korkuyla. Bizi görmemişti ki masum meleğim...
- Babanız evde mi?
- İ..içerde.
Polislere yer açtığında, hep beraber içeri yöneldiler. Eun bizi gördüğünde, anlamazca ve korkuyla bakmaya devam ediyordu.
- Ne oluyor?
Jimin omuzuma dokunup, içeriyi işaret ettiğinde başımı salladım. O yanımızdan hızla ayrılırken, ben meleğime döndüm. Korkuyordu...
- Ne oluyor Jungkook?
Gülümseyerek başından nazikçe tutup, göpğsüme yasladım.
- Bitiyor bebeğim. Yıllardır bitmeyen her şey bitiyor.
T-shirtümde hissettiğim ıslaklıkla başını kaldırdım. Ağlıyor ama aynı zamanda. Gülüyordu.
- Jungkook. Ben. Teşekkür ed...
- Şhh. Gerek yok. Sen hisseleri devralmasaydın bunu yapamazdım. Asıl teşekkürü kendine et. Ben sadece polislere söyledim.
Kollarını sıkıca belime sardığında bende ona sarıldım.
- Bırakın beni! Bunu yapmaya hakkınız yok!
Gelen sesle, belimdeki kolları sıkılaştı. Korkuyordu...
Polisler kollarında kelepçe olan itle evden çıktığında Jimin yanımıza gelip, derin bir nefes verdi. Eun'un saçlarından öptüğünde annesi geldi.
- Siz nasıl evlatsınız?! Babanıza nasıl kıyarsınız?!
Eun tam ağzını açmıştı ki Jimin ortaya atıldı.
- Asıl sen nasıl annesin?! O nasıl baba?! Adam kıza sabah akşam işkence ediyordu! Öldürecekti kızı! Sense gitmiş yatağında uyuyordun! BU KIZ ÖLÜRSE EN BÜYÜK SUÇLUSU İKİNİZSİNİZ! BÜNYESİNİN ZAYIF OLMASINDAKİ TEK SUÇLU SİZSİNİZ! ŞİMDİ YÜRÜ! GİT O ÇOK SEVGİLİ KOCANA KÖLELİK YAP! BİR DAHADA BURAYA GELME!
Kadın ağlama raddesine gelmişken, koşarak evden çıktı. Jimin derin bir nefes verip, saçlarını geriye attı. Eun'a baktığımda abisine bakıyordu.
Abisi için endişelendiği mimiklerinden belliydi...
Arkasından sarıldığında, Jimin anlık duraksamış ardından arkasını dönüp sarılışına karşılık vermişti.
- Karakola ifade vermemiz gerek. Yapabilecek misin?
- Yaparım abi. Sonunda kurtulacaksam yaparım.
Gülümsedim. O çok güçlüydü.
- Vücudundaki izlerede bakacaklar.
- Hop hop hop. Erkek olursa hayatta olmaz.
Dememle gülmeleri bir oldu. Banane kardeşim. Kıskanıyorum!
- Bu benden kıskanç çıktı. Korkma kadın bakacak.
Başımı sallayıp, gülümsedim. Erkek olsaydı, kavga çıkardı. Net!
- Hadi gidelim.
EUN Mİ'DEN
- Bayan Park. Yara ve darp izlerini gördük. Tek yapmanız gereken. Kendinizi zorlamadan. Anlatabildiğiniz kadarını ayrıntılı bir şekilde anlatmanız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MY TEACHER BAY JEON
Fiksi PenggemarSenin karanlığına ışık tutma görevine geldim. Görevimi tamamlamama izin verir misin? ~~~~~~~~~~ Gerçekte koruyamadığımızı, hikayede korusak adil olur mu?