31.Bölüm: "Şimdi seni burada öpsem bana kızar mısın?"
-
Söylediği şeyle şaşkınca ona bakmaya başlarken o hevesle bana bakıyordu. Tanrım, neden istemişti ki bunu benden?
"Ne? Ben mi?"
"Evet. Hareket ederken canım çok yanıyor. Ayrıca kendimi de çok kirli hissediyorum. Yardımcı ol bana lütfen. Hm?"
Dudaklarını büzerek bana bakmasıyla kabul etmekten başka çarem kalmamıştı. Yani onu çıplak mı görecektim şimdi? Tanrım sen bana yardım et. Gözlerime sahip çıkmalıydım.
"Pekala. O zaman kalk ve soyun."
Şokla bana bakarken küfretmiştim içimden. Öyle denir mi Jungkook? Harbiden gerizekalısın. Başka bir açıklaması olamaz.
"Ne?"
"Şey yani kıyafetlerinle duş alamazsın değil mi? Çıkarman gerekiyor."
Söylediklerimle iyice batırırken elimle alnıma vurdum hafifçe. Bu sırada yüzündeki hafif sırıtışı görebilmiştim. "Nasıl istiyorsan öyle yap Taehyung. Suyu ayarlayayım ben."
Utancımdan hızla Taehyung'un yanından banyoya kaçarken yanaklarımın yandığını hissediyordum. Ellerimi yüzüme doğru sallayarak biraz olsun kendime gelmeye çalıştım ve kafamı iki yana sallayarak suyu ayarladım. Yukarıdan akan su bana da sıçrarken zıplayarak geri çekildim. Küvette vardı banyoda fakat oturmak Taehyung'un canını daha çok acıtır diye oraya bakmamıştım bile.
"Taehyung gelebilirsin banyoya!"
Bağırmamla adım seslerini duyarken heyecanla beklemeye başladım. Üstünü çıkarmış mıydı acaba?
Birkaç saniye içinde sadece boxerla içeri girdiğinde nefesim bir yerlerime kaçarken öksürmeye başladım deli gibi. Hafif kaslı kolları, ince beli, uzun bacakları, dolgun kalçaları ve esmer bedeniyle gerçekten çok fazla göz alıcıydı Kim Taehyung. Vücudunda morarmış bölgeler olsa da çok iyi görünüyordu. Alt taraflarımda bir hareketlenme olduğunu hissederken derince yutkundum. Onun beni bu kadar etkilemesi haksızlıktı ama!
İstemsizce dudağımı ısırdığımda gözleri oraya değmiş ve hafifçe sırıtmıştı. Utançla dudağımı serbest bırakıp gözlerimi kaçırdım ve elimle akan suyu işaret ettim.
"Gir hadi."
"Sen üstünü çıkarmayacak mısın? Islanırsın. Sudan yani."
Gözlerimi kocaman açıp ona bakarken o daha çok gülmüş ve "Sana geçenlerde söylediğim şeyi hatırlıyor musun?" demişti. Anlamayarak kaşlarımı çattığımda devam etti konuşmasına. "Ben karşında çıplak olsam da utanan yine sen olursun demiştim. Eh, yanaklarındaki kızarıklığa bakılırsa haklı da çıktım sanırım."
Dedikleriyle yanaklarımdaki kızarıklık iki katına çıkarken sesli bir şekilde yutkunup başımı eğdim. Utanmamdan zevk falan mı alıyordu be bu adam?
"Çıplak değilsin ki sen. Boxerın var altında."
"Çok istiyorsan çıkarayım onu da. Benim için hiç sorun değil."
Tanrım, al canımı. Daha fazla dayanamayacağım. Kocaman açtığım gözlerimle koluna sertçe vurdum ve "Saçmalama." dedim. "Neyse gir hadi. Su boşa akmasın."
"Önce sen de çıkar kıyafetlerini."
"Sapık mısın sen Taehyung? Bunu niye istiyorsun benden?"
"Uf, sanki görmediğim şey. Gel ben çıkaracağım üstünü."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bitch Boss | Taekook
FanfictionJungkook, aldığı ceza yüzünden Kim Holding'te 2 haftalığına staja başlar.