43.Bölüm: "Bu gece seni hissetmek istiyorum."
-
Aradan birkaç gün geçmişti ve bugün haftasonuydu. Geçen günler boyunca Taehyung'la hiç yakın değilmişiz gibi daha da yakınlaşmış, Yugyeom onu affetmem için peşimden koşturmuş, Yoongi ve Jimin Hyunglarla konuşmuştum ve bugün de bir arkadaş buluşması düzenlemiştik.
Yugyeom'la aramız garipti. Peşimde dolanıp durmuş ve onu affetmem için yalvarmıştı. İçten içe onu affettiğimi biliyordum. Sadece birilerinin benim için çabaladığını görmek hoşuma gitmişti işte. Bu yüzden bugünki arkadaş buluşmasına onu da davet etmiştim.
Buluşmada Hoseok Hyung, Namjoon Hyung, Yoongi Hyung, Jimin Hyung ve Seokjin de olacaktı. Taehyung'la konuşup bizim eve davet etmiştik onları. Yani Taehyung'un evi ama artık bizim evimiz olan ev.
Zilin çalmasıyla mutfakta bir şeyler hazırlayan Taehyung "Kapıya bakar mısın aşkım?" diye bağırmıştı. Aşkım demesine gülümserken onaylayarak kapıya koştum. Aynadan üzerime bakıp iyi olduğuma kanaat getirdim. Siyah dar pantolon ve salaş bir gömlek giymiştim.
Kapıyı hızla açtığımda Yoongi ve Jimin Hyung olduğunu fark ederken özlemle sarıldım ikisine de. Görüşmeyeli çok uzun bir zaman olmamıştı ve biraz kırgın ayrılmıştık ama özlemiştim yine de.
"Kook-ah iyi misin? Çok özledik seni."
Kollarını boynuma saran Jimin Hyung'la hızla kafamı salladım. Bu sırada Taehyung da yanımıza gelmiş ve ikisiyle samimi bir şekilde sarılmıştı. Sevgilim olarak Hyunglarımla ilk kez tanışıyordu ve birazcık gergin olduğunu görebiliyordum.
"Nasılsın Taehyung?"
Yoongi Hyung'un sorusuyla Taehyung genişçe gülümserken "İyiyim, siz?" demişti. İkisi de Taehyung'a iyi olduklarını söyledikten sonra salona geçmiştik. Onlar gelmeden önce temizlik yaptığımız için salon düzenliydi ve çok güzel kokuyordu.
Taehyung lavaboya gideceğini söyleyip yanımızdan ayrılırken Yoongi ve Jimin Hyung'un imalı gözleri beni bulmuş ve sırıtmaya başlamışlardı.
"Neden öyle bakıyorsunuz?" diye tedirgin bir şekilde konuştuğumda Jimin Hyung'un gözleri boynuma inmişti. Niye orama baktığını soracakken aklıma gelen izlerle yutkunarak dudaklarımı yaladım.
Taehyung o gün fazla sert olduğu için izler hâlâ duruyordu ve kalçamdaki acı da geçmek üzereydi.
"Bence sen biliyorsun neden böyle baktığımızı. Minik bebeğimiz sevgilisiyle fanfinifon yapmış ve bizim haberimiz yok."
Söylediği kelimeyle gülsem de yanaklarım kızarmıştı. Böyle şeyleri konuşmak beni utandırıyordu.
"Yoongi Hyung demesene öyle. Sizi arayıp Taehyung'la seviştim mi deseydim?"
Bir anlık sinirle söylediklerimle gülmeye başladıklarında oflayarak onlara baktım. O sırada yeniden çalan zille ayağa kalkıp açmaya gittim. Yugyeom'du.
Çekingen bakışlarıyla bana bakarken kapıyı araladım girmesi için. Karşımda bana aylar önce laf atan sert Yugyeom değil de başka birisi vardı sanki.
"Hoşgeldin."
"Hoşbuldum. Şey, affettin beni değil mi? Buradakilerle hiç samimiyetim yok, sen de bana soğuk davranırsan çok kötü hissederim."
Hafifçe gülümseyerek sarıldım ona. Dayanamamıştım işte. Yine affetmiştim.
"Affettim. Üzülme artık. Tanrım her gün peşimde dolanıp ağlıyordun. Çok komiktin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bitch Boss | Taekook
FanfictionJungkook, aldığı ceza yüzünden Kim Holding'te 2 haftalığına staja başlar.