11.Bölüm: "Boş musun bu gece?"

16.6K 1.4K 1.1K
                                    

11.Bölüm: "Boş musun bu gece?"

-

Bay Kim'in yüzüne yanımdaki birkaç malzemeyle pansuman yaparken biraz rahatsız görünüyordu. Ya da canı acıyordu bilmiyorum. Yüzündeki kanları pamuk ve tentürdiyot yardımıyla silip morluklara krem sürdüm ve "Bitti." diyerek ayağa kalktım.

Ah, ikisi kavga ettikten sonra olanları anlatmadım değil mi? Kısaca özet geçeyim. Onlara durmaları için bağırdıktan sonra güvenlik gelmiş ve ikisini zor ayırmıştı. İkisinin de yüzü berbat bir haldeydi. Sonra güvenlik olayın medyaya sızmaması için polise haber vermemiş ve hemen oradan gitmemizi söylemişti. Şirkete geldiğimizde Hoseok Hyung ve Namjoon Hyung Bay Kim'e biraz kızıp odalarına çıkmış, ben de Bay Kim'e pansuman yapabileceğimi söyleyerek onunla birlikte odasına girmiştim.

Pansuman yaparken öyle klişe, romantik bakışmalar falan yaşanmamıştı. Benden rahatsız olmaması için olabildiğince az temaslı ve uzaktan yapmaya çalışmıştım. Tam olarak homofobik olmadığını bilsem de yine de dikkat ediyordum onun yanındaki hareketlerime.

Pansuman malzemelerini yerine koyarken Bay Kim "Teşekkürler." diye mırıldanmıştı.

"Rica ederim. Ayrıca özür dilerim Bay Kim. Benim suçumdu. Ben oraya gitmeseydim kavga çıkmazdı." demiştim üzgün olduğumu belli eden bir sesle. Cidden neden gitmiştim ki sırf Bay Wang çağırdı diye? Gitmeseydim hiçbir şey olmazdı.

Söylediklerimle Bay Kim derin bir nefes alarak kaşlarını çatmış ve dudağının acımasıyla yüzünü buruşturmuştu.

"Evet senin suçun Jungkook. Ona bu hareketleri yapması için fırsat veren sensin. Kesin bir dille reddetseydin olay büyümezdi. Demek ki senin de hoşuna gitti onun senden hoşlanması."

Dedikleriyle inanılmaz bir şaşkınlıkla ona bakarken kırıldığımı hissediyordum. Bay Wang'a söylemiştim zaten istemediğimi. Daha ne yapabilirdim? Bay Kim de biliyordu zaten rahatsız olduğumu. Şimdi neden böyle şeyler söylüyordu? Üzülmemden zevk falan mı alıyordu?

"Aynen Bay Kim. Çok hoşuma gidiyor onun benimle ilgilenmesi. Hatta okul açılınca bir ceza daha alıp onun şirketinde çalışmayı isteyeceğim. Eminim sizden daha iyi bir patrondur."

Ardından yüzüne bakma gereği bile duymadan odadan çıktım. Masama oturup sıkıntıyla kafamı eğerken sakinleşmeye çalıştım. Neden böyle yapıyordu? Onu anlayamıyordum. Söylediklerimden de zerre pişman değildim. Eminim ki Bay Wang'la çalışmak daha eğlenceli olurdu.

Ah, yalan.

Ne kadar inkar edersem edeyim Bay Kim'le çalışmayı seviyordum. Sadece beni aşırı sinir ediyor ve kırıyordu. Kırılmaya alışmıştım zaten. Okuldakiler, babam, Bay Kim.. Hepsi kırıyordu beni.

Yanımdaki su şişesinden su içerken biraz rahatlamıştım. Bir an önce eve gidip uyumak istiyordum ama daha çıkışa saatler vardı. Sabretmeliydim. Umarım Bay Kim'le gün sonuna kadar karşılaşmazdık.

🐰

Öğle arası geldiğinde Jiwoo'yla birlikte yemek için bir masaya oturmuştuk. Onun diğer arkadaşları da gelmişti yanımıza. Hep birlikte yemeğe başlarken Jiwoo'nun gözüyle bir yeri işaret etmesiyle anlamayarak ona bakmıştım. Bir kez daha aynı yeri gösterdiğinde arkamı dönmüş ve Bay Kim'in bu tarafa doğru geldiğini görmemle hızla önüme dönmüştüm.

"Jiwoo mal mısın? Ya ona bakarken yakalasaydı?"

"Nolacak canım? İşleri hızlandırıyorum sizin için."

"Of Jiwoo. Bay Kim'le ilgili bir şey deme bana. Zaten ona sinirliyim. Saçma şeyler söyleyip boş yere üzüyor beni. Şerefsiz herif."

"Noldu ki?" diyerek merakla bana baktığında olanları anlatmıştım. Yanımdakilerden biraz çekinsem de kendi hallerinde takıldıklarını fark etmiştim. Anlattığım şeylerle Jiwoo gözlerini kocaman açıp sinirle konuşmuştu.

Bitch Boss | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin