7.Bölüm: "Gidip erkeklerle sürteceğini bilmiyorum sanki."

18.1K 1.6K 1.5K
                                    

7.Bölüm: "Gidip erkeklerle sürteceğini bilmiyorum sanki."

-

Öğle arası bitince masama gidip oturmuş ve düşünmeye başlamıştım. Jiwoo'nun anlattıkları aklıma takılmıştı. Bay Kim neden yurtta kalmış ve daha sonra kaçmıştı? Öğrenmek istiyordum fakat nasıl ve nereden öğreneceğimi bilmiyordum.

Ben böyle düşüncelere dalmışken Bay Kim gelmiş ve masamın önünde durup bana bakmıştı. Her zamanki gibi sert bakan gözleri biraz tırsmamı sağlamıştı.

"Benim hakkımda bir şey merak ediyorsan gel bana sor. Gidip başkalarından bilgi almaya çalışma." diyip konuşmama izin vermeden odasına girmişti. Tanrım, nasıl öğrenmişti bunu? Biz konuşurken mi duymuştu acaba? Utançtan yanaklarımın kızardığını hissediyordum. Kesinlikle benim bir sapık olduğumu düşünüyordu.

Ellerimi sallayarak yanaklarımdaki kızarıklığı gidermeye çalıştım fakat yanıyordum. Ah, cidden çok utanç vericiydi. Bir daha Bay Kim'in yüzüne bakabileceğimi sanmıyordum. Üzerime yapışan gömlek de iyice terlememe neden olmuştu. Üstten 2 düğmesini açıp biraz serinlemeye çalıştım. Ayağa kalkıp yürürken utancımın geçmesi için şarkı mırıldanıyordum.

Birden Bay Kim'in odasının kapısının açılmasıyla korkuyla yerimden sıçrayarak arkamı döndüm. Gözleriyle vücudumu tararken açık kalan göğsümün üst kısmına takılı kalmıştı. Birkaç saniye baktıktan sonra yalandan öksürerek gözlerime bakmış ve konuşmaya başlamıştı.

"Bu akşam şirkettekileri yemeğe çıkarıyorum. İstersen gelebilirsin."

Dediği şeyle şaşırarak ona bakmıştım. Böyle bir yemeğe beni neden davet ediyordu ki? Sonuçta benden iğreniyordu.

"Benden rahatsız olmaz mısınız orada?

"İşi ve dışarıdaki meseleleri birbirine karıştırmıyorum Jungkook. Sen de öyle yapsan iyi edersin."

"Peki Bay Kim." dedim uzatmayarak. Daha dün bu dediğini yapan kendisiydi ama saygısızlık olmasın diye söylemedim.

"Adresi konum atarım sana." diyip odasına girecekti ki "Numaram siz de yok ki." demiştim. Geri dönüp telefonumu istemiş ve numarasını girip kendini de arayarak kaydetmişti.

"Oldu mu?"

"Oldu Bay Kim."

Kapısının kapanma sesini duyduğum an hemen profil fotoğrafına bakmıştım.

Tanrım bu çok, çok güzeldi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Tanrım bu çok, çok güzeldi. Yani neden bu kadar güzeldi ki? Ne gerek vardı? Instagram'a attığı fotoğraflardan farklı olarak çok şirin bir fotoğraftı. Acaba kimler görmüştü bunu? Numarasını bana verdiği için bir an kendimi özel hissetmiştim.

Neyse yine aklım farklı yerlere kayıyordu. İşime odaklanmalıydım. Önümde düzenlemem gereken bir sürü dosya vardı. Oflayarak işimi yapmaya başladım. Akşama anca biterdi bunlar.

Bitch Boss | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin