33.Bölüm: "Göreceğiz Kim Taehyung."

12.3K 1K 588
                                    

33.Bölüm: "Göreceğiz Kim Taehyung."

-

"Selam güzelim. Görüşmeyeli bayağı bir güzelleşmişsin."

Jackson'ın dedikleriyle ağzım şaşkınlıkla aralanırken ben daha bir şey diyemeden yanımdaki Taehyung sinirle öne atılmış ve Jackson'ın yakalarından tutmuştu.

"Düzgün konuş. Bir daha Jungkook'la konuşmaya kalk bak o zaman ne yapıyorum sana? Şimdi siktir git."

Korkuyla Taehyung'u Jackson'dan ayırmaya çalıştığımda geri çekilmiş ve kirli bir şeye dokunmuşçasına elini silkeleyip üstüne silmişti. Bize sırıtarak bakan Jackson'ı umursamamaya çalışarak Taehyung'un elinden tuttum ve tam gidecekken dedikleriyle kalbim korkuyla atmaya başladı.

"Herkesin hayran olduğu CEO Kim Taehyung'un kendinden yaşça küçük erkek bir lise öğrencisiyle sevgili olduğu öğrenilirse medya bunu nasıl karşılar acaba? Bir düşün derim Taehyung."

Ardından yalancı bir kahkaha atmış ve yanımızdan ayrılmıştı. Ben de gerilmiş bir şekilde Taehyung'a bakmaya başladım. Sevgili olduğumuz öğrenilirse ne olurdu? Şirket zaten onundu. Yani kovulma gibi bir ihtimal mümkün değildi ama halkın gözündeki değeri düşerdi eminim ki.

"Taehyung, eğer sevgili olduğumuz öğrenilirse neler olur? Ayrılacak mıyız?"

İstemsizce sesim titrediğinde gergin halinden çıkıp bana hafifçe gülümsemiş ve eliyle yanağımı okşamıştı.

"Saçmalama, ne ayrılması? Sen düşünme bile bunları güzelim. Ben her şeyi halledeceğim. Merak etme."

Ona güvenip kafamı sallamış ve yaklaşıp beline sarılmıştım. Kafamı göğsüne koyarken o da kollarını bana sarmıştı.

"Sana güveniyorum Taehyung."

🐰

Taehyung'la biraz daha gezmiş, ardından beni eve bırakıp gitmişti. Odamda otururken Jackson'ın dediklerini düşünmemeye çalışsam da aklıma gelip duruyordu. Tedirgindim biraz ama Taehyung'a da güveniyordum. Umarım bir sorun çıkmazdı. Ona daha yeni kavuşmuşken ayrılmak tam bir yıkım olurdu benim için.

Oflayıp üzerime eşofmanlarımı geçirdim ve Jimin Hyungların yanına gittim. Olanları anlatmalıydım onlara. Bilmek en büyük haklarıydı çünkü Taehyung'u tek başıma sevdiğim zamanlarda bana her zaman destek olup yardım etmişlerdi. Ah, Jiwoo'ya da anlatmalıydım bir ara. O da çok yardımcı olmuştu bana.

Heyecanla içeri girdiğimde Yoongi Hyung'un oturduğunu ve Jimin Hyung'un da onun bacaklarına uzandığını görmüştüm. Ayrıca Yoongi Hyung'un eli Jimin Hyung'un saçlarındaydı ve okşuyordu. Bu hallerine istemsizce gülümserken Taehyung ve beni o şekilde hayal etmiştim. Artık imkansız değildi bu.

"Gelsene Kook. Neler oldu anlat bakalım. İki gündür çatlıyoruz meraktan."

Yoongi Hyung'un konuşmasıyla tebessüm ederek karşılarındaki koltuğa oturdum ve parmaklarımla oynamaya başladım. Utanmıştım bir anda.

"Şey, biz sevgili olduk."

Jimin Hyung yattığı yerden şokla kalkarken Yoongi Hyung'un eli havada kalmış ve ağzı iki metre açık bir biçimde bana bakmaya başlamıştı. İkisinin bu haline gülerken sırıtmıştım oturduğum yerde.

"Ne? Ciddi misin sen? Nasıl oldu? Anlat çabuk hadi."

"İnsan arayıp haber verir şerefsiz. Biz de endişelenmiştik sizin için. Gençlik ölmüş ya."

Bitch Boss | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin