Final: "Hey, gömleğimin düğmelerini düzeltir misin?"
-
"Bu haliniz ne çocuğum?"
Taehyung'un dedesinin söylediği şeyle büyük bir utanç bedenimi ele geçirirken yanaklarımın kızardığını hissediyordum. Bu sırada Taehyung da uyanmış ve ve karşısında dedesini görünce uykulu gözleriyle ona bakmaya başlamıştı.
"D-dede ne işin var burada?"
"Burası benim de evim Taehyung. Unuttun herhalde."
"Evet, kaç aydır eve gelmeyince unutmuştum."
İstemsizce gülerken Taehyung'un dedesinin bakışları bana dönmüş ve hafifçe kaşlarını çatmıştı. Onunla ilk tanışmamız şirkette olmuştu ve gayet tatlı biri olduğunu düşünmüştüm ama şu an oldukça sert görünüyordu. Eh, torununu ve yanında bir erkeği yatakta çıplak basmıştı. Böyle olması normaldi.
"Şirkette görüşürüz Taehyung."
"Şey, bugün gitmesem? Biraz hastayım da."
Gülmemek için dudağımın içini kemirirken Taehyung sinirli bakışlarını bana dikti. Sanırım dün gece biraz fazla sert davranmıştım ve Taehyung birkaç gün yürüyemeyecekti. Ah, cidden. Taehyung'un bu halde olacağını kim tahmin edebilirdi ki?
"Tamam, sonra konuşuruz. Siz de üstünüzü giyin bir an önce. Gece ne yaptıysanız artık?"
Utançtan kulaklarıma kadar kızarırken dedesi odadan çıktı. Taehyung'a döndüğümde büzdüğü dudağıyla bir şeyler söylediğini duymuştum.
"Hayatımda seviştikten sonra dedeme yakalanmak da varmış, vay be."
Dediğine gülerken bakışları beni buldu. Derin bir şekilde gözlerimin içine bakıyordu. Ayrıca boynunda dünden kalma izler de vardı ve bu haliyle çok güzeldi.
"Jungkook ben ayağa kalkmak istemiyorum."
Sesli bir kahkaha patlattığımda oflayarak omzuma vurdu. Bebek gibiydi cidden.
"Hadi Taehyung, kalk. O halini görmek istiyorum."
"Kalkmasam?"
Kalksın diye dudaklarımı büzüp şirin bakışlar attığımda "Çok kötüsün." diyerek üzerindeki örtüyü çekti ve ayaklandı. Çıplak bedeni yutkunmamı sağlarken gözlerimi alt tarafında gezdirmemeye çalıştım. Ayağa kalkar kalkmaz eli kalçasına gittiğinde sinirle bana döndü.
"Ağzına sıçayım Jungkook."
"Ben de seni seviyorum." diyerek sırıttığımda gözlerini devirdi ve ağır adımlarla inleye inleye yanıma geldi. Bunları ben de yaşadığım için ne kadar acıdığını tahmin edebiliyordum.
"Neyse duşa girelim hadi."
Onu onaylayıp yataktan kalkarken banyoya doğru yürüdüm. Ben de çıplak olduğum için biraz utansam da artık bunlara alışmam gerektiğini biliyordum. Peşimden gelen Taehyung'la birlikte banyoya girdiğimde kapıyı kapatıp küveti ayarladım. Sıcak su küvete dolarken tıpasını taktım ve içine girdim. Taehyung arkama otururken beni de önüne çekmişti. O an Taehyung'un hafifçe titrediğini hissetmiştim.
"Su değince şey oldum da biraz."
Gülerek kafa sallarken bir anda penisime sarılan parmaklarla boğazıma kadar gelen inlemeyi tutarak arkamdaki Taehyung'a baktım. Dudağını ısırarak yüzüme bakarken aynı zamanda penisimdeki elini hareket ettiriyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bitch Boss | Taekook
FanficJungkook, aldığı ceza yüzünden Kim Holding'te 2 haftalığına staja başlar.