3.Bölüm: "Çok yaramaz bir çocuksun."

20.3K 1.7K 1.3K
                                    

3.Bölüm: "Çok yaramaz bir çocuksun."

-

Aradan 4 gün geçmiş ve bugün pazartesiydi. Sabah oldukça erken bir saatte uyanmıştım. Geç kalmak istemiyordum. Saat 8'de orada olmam gerekiyordu ve daha 2 saat vardı. Annemin yorgun olduğunu bildiğim için uyandırmadan kendime küçük bir kahvaltı hazırlamıştım. Kahvaltımı yapınca odama giderek ne giyeceğimi düşünmeye başladım. Takım elbisem yoktu.

Birkaç dakikanın ardından uygun bir gömlek ve siyah pantolon çıkarıp giydim.

Aynadan kendime bir süre bakmış ve iyi gördüğüme karar verip saçlarımı düzeltmiştim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Aynadan kendime bir süre bakmış ve iyi gördüğüme karar verip saçlarımı düzeltmiştim. Olmuştu sanırım?

Dudağımdaki yarayı görünce oflayarak gözlerimi kapattım. Babam cezayı öğrenince çok sinirlenmiş ve tokat atmıştı. Bu da dudağımın patlamasına neden olmuştu. Annem beni zor almıştı babamın elinden. Yarayı kapatmak isterdim ama kapatıcı yoktu. Neyse ki küçük bir yaraydı.

Saate baktığımda 1 saat kaldığını görmüştüm. Zamanın nasıl geçtiğini anlayamamıştım. Şirket eve biraz uzak sayılırdı. Erkenden çıkmalıydım.

Telefonumu ve kulaklığımı alarak siyah kabanımı da üstüme geçirdim ve evden çıktım.

🐰

Otobüs şirkete yakın bir durakta durduğunda indim ve hızlı adımlarla yürüyerek şirketin önüne geldim. Biraz incelediğimde ağzım açık kalmıştı. Fazla büyük ve ihtişamlıydı. Çok fazla oyalanmadan direkt içeri girdim ve girişte oturan kızın yanına gittim.

"Merhaba, ben bugün staja başlayacaktım da."

"Ah, Bay Kim de sizi bekliyordu. Odası 3.katta soldaki koridorda. Asansörle çıkabilirsiniz."

"Teşekkürler." diyerek asansöre bindim ve 3'e basarak asansörün aynasında son kez kendine baktım. Dağılmış saçlarımı ve gömleğimi düzelterek duran asansörden indim. Soldaki koridorda yürürken Bay Kim'in sekreteri olduğunu tahmin ettiğim kız beni görüp gülümsemişti. Eşyalarını topluyordu aynı zamanda.

"Buyrun?"

"Şey, ben bugün staja başlayacaktım da."

"Bay Kim seni bekliyor. İyi ki bu saatte geldin, kendisi bekletilmekten hiç hoşlanmaz." demişti gülümseyerek. Samimi birine benziyordu, sevmiştim.

"Anladım, teşekkürler. Giriyorum o zaman."

Heyecanlı halime bakarak gülüp kafa sallamıştı. Ben de derin bir nefes alarak kapıya vurmuş ve "Gir." sesiyle birlikte içeriye girmiştim. Bay Kim, kafası eğik bir şekilde dosyalara bakıyordu. Kafasını kaldırıp bana baktığında önce gülümsemiş, sonra şaşkınca bana bakmıştı.

"Sen otobüsteki tavşan çocuksun değil mi?"

"Yah! Tavşan değilim ben."

Ani çıkışımla daha çok şaşırdığında utanarak özür dilemiştim. Aptal kafam, ne diye bağırıyorsam!

Bitch Boss | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin