37.Bölüm: "Jungkook bir sus!"

10.8K 975 1.1K
                                    

37.Bölüm: "Jungkook bir sus!"

-

Taehyung'un evine geldiğimizde içimde garip bir heyecan vardı. Çünkü bundan sonra onunla yaşayacaktım. Her sabah uyandığımda ilk onun yüzünü görecek, gece onunla birlikte uyuyacaktım. Bunları düşünmek bile içimi kıpır kıpır ediyordu. Fazla mutluydum.

"Güzelim eşyalarını benim dolabıma yerleştirebilirsin. Yarısı boş zaten. Ben de pizza sipariş edeceğim. Acıktın değil mi?"

"Oh, evet. Teşekkürler."

Bana gülümseyip pizzacıyı aradığında ben de bavulumu açmış ve içindeki eşyaları Taehyung'un dolabına yerleştirmeye başlamıştım. Çok kıyafetim yoktu zaten. Bu yüzden kısa bir sürede bitirmiştim. Birkaç kişisel bakım ürününü de banyodaki dolaba koyduktan sonra işim bitmişti.

Zil çaldığında Taehyung kapıyı açmaya giderken ben de salona geçerek onu bekledim. Elinde pizzayla odaya giren Taehyung'la ağzım hemen sulanmıştı bile. Çok acıkmıştım.

"Bebeğim televizyonu açar mısın? Önceden izleyemediğimiz Iron Man'i izleyelim."

Yanıma otururken söyledikleriyle aklıma o iğrenç gün gelmişti. Kim Yeri için beni bıraktığı gün. Neyse şu anda o günü düşünüp moralimi bozmaya hiç niyetim yoktu. Sonuçta şimdi sevgiliydik.

Ama bu ona sövmeyeceğim anlamına gelmiyordu.

"Şerefsiz." dedim hafif bir sinirle. Bana dönerek gülerken kutudan çıkardığı pizzayı ağzıma doğru uzatarak ısırmamı sağlamıştı.

"Bebeğim artık o günü düşünme bile. Yaptım bir eşeklik. Pişmanım zaten."

İstemsizce ben de gülerken kafamı sallamış ve "Tamam tamam, unuttum zaten." demiştim. "Ah, bu arada o aptal kadın seni arayıp rahatsız falan etmiyor değil mi? Kaç haftadır ortalarda yok."

Yüzü aniden gerilirken dudaklarını yalamıştı. Ben de elimdeki pizzadan bir ısırık alıp kolamdan içmiştim.

"Şey, arada mesaj falan atıyor. En başta beni rahat bırakmasını söyledim ama devam edince engelledim. Yine de farklı numaralardan beni rahatsız ediyor. Ama merak etme cevap vermiyorum asla."

Yanlış anlamamam için telaşlı bir şekilde sözlediği cümlelerle kaşlarım çatılırken sinirle dilimi iç yanağımda gezdirmiş ve histerik bir şekilde gülmüştüm.

"Bana bunlardan ne zaman bahsetmeyi düşünüyordun? Sormasam söylemeyecektin değil mi?"

Yutkunurken gözleri üzgünce yüzüme bakmış ve "Önemsizdi." demişti. "Yani söyleyip de boş yere gerilmeni istemedim. Kızma bana lütfen. Aramızın bozulmasını istemiyorum."

Bana sarılmasıyla yumuşamaya başlarken "Tamam." dedim. "Korkma Taehyung. Kızmıyorum sana. Bir daha mesaj falan atarsa söyle ama. Saklama benden bir şey."

Hızlı hızlı kafasını sallarken yanağıma küçük bir öpücük bıraktı. O an farkettim ki onu bırakmamdan deli gibi korkuyordu. Vücudu ara ara titriyordu ve sıkıca sarılıyordu bana.

"Teşekkür ederim kızmadığın için. Senden bir şey saklamayacağım bir daha."

Kafamı sallarken benden ayrılmış ve kafasını omzuma koymuştu. Şirin haline istemsizce gülümserken televizyondan filmi açmış ve önümdeki pizzayı Taehyung'a yedirmeye başlamıştım.

🐰

Film bittiğinde saat oldukça geç olmuş, böylece yatağa geçmiştik. Örtüyü açıp ışığı kapatarak yatağa girerken kalbim hızla atıyordu. Daha önce birlikte uyumuş olsak da farklı bir heyecan hissediyordum bu sefer.

Bitch Boss | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin