🍃İsviçre'de yaşayan 28 yaşında bir adam Alparslan.
İki yıl sonra ziyaret için geldiği Türkiye'de; asker arkadaşının kız kardeşini görüyor. Yade'yi...Fazla konuşkan ve atik biri olduğu için öncelerden devamlı ilerideki kocasına sabır dilediği kız, bu gelişinde bambaşka gözüküyor ona.
Büyümüş, serpilmiş, biraz da olgunlaşmış sanki ha?2 yıl önceki çocuk Yade'yi değil, ilk kez genç kız olan Yade'yi farkediyor adam.
Aralarındaki hatrı sayılır yaş farkına rağmen, engel olamıyor kendisine. Tutuluveriyor işte.
Ama ne tutulma!
Yılda bir geldiği ülkesine, artık daha bir sık gelir oluyor.
İçin için kavruluyor başkasını sevecek diye...
Üniversiteden, kendi yaşıtı olan birini bulur korkusuyla gözünü kırpamıyor günlerce...
Peki ne olacak?
19 yaşındaki kız, 28 yaşındaki adama evet der mi?
Ya da tüm düzenini bozup, yurt dışında yaşamayı kabul eder mi?
Peki aksine Alparslan tahammül edebilir mi?
Etmez, edemez elbet.🍃
Yade'nin ablası Yaren...
21 yaşında, annesiyle Urfa'da yaşıyor. Ona da tutulan biri var. Ağabeyini ziyaret için gittiği İstanbul'da, tevafuken karşılaştığı adam...
Mustafa...
Ömrünü heva-heves uğruna harcamış olan Mustafa.
Zevk, sefa içinde gününü gün etmiş Mustafa.
Ve tüm bunlardan o tertemiz kızı gördüğü an pişman olmuş, utanmış olan Mustafa...
Bir şansları olur muydu onların?
Yaren; kolları dövmeli, rahat büyümüş ve islamdan haberi olmamış bu adamı kabul edebilir mi?
Kendisinin tek bir erkek arkadaşı bile olmamışken, sürüyle sevgilisi olmuş Mustafa'yı sevebilir mi?
Peki gönül ferman dinler mi?
Dinlemez elbet.Hirâset.
-Koruyan, bekleyen.Onların hikayesinde de bir adam sessizce koruyacak, bir adam sessizce bekleyecek...
Umutla, aşkla...
Çünkü kalpten kalbe bir yol vardır, görülmez.🍃
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HİRÂSET
RomanceHirâset. -Koruyan, bekleyen. Onların hikayesinde de bir adam sessizce koruyacak, bir adam sessizce bekleyecek... Umutla, aşkla... Çünkü kalpten kalbe bir yol vardır, görülmez. 🍃 Mümteni kitabındaki; Yade ve Yaren'in hikayesidir. Kitaptan bağımsız...