Uzun yıllar önce hiçbirşey yoktu. Güçler, büyücüler ve isyankarlar yoktu. İnsanlar bile doğru düzgün yoktu. Herşeyi rayına yerleştirme derdindeydiler. Ama içlerinde geleceği parlak bir çocuk vardı. O günde isim vermiyorlardı kimseye. Sadece sesleniyorlardı. Ama biz o çocuğu anarken genelde bir isim kullanıyoruz. Bu sadece bir lakap. Ama dediğimiz anda onun, o olduğunu anlıyoruz. Adı Lider'di. Lider; akılı, çevik, kurnaz ve sevdiklerine değer veren birisiydi. 15'ine bastığında bir erkek kardeşi oldu. Bebeği de onun gibi büyütmeye çalıştılar. Gerektiğinde işkence ettirdiler, iş yaptırdılar, ölümcül derecede yaralandığı avlara gönderdiler, doğru düzgün yemek vermediler. Çocuk, ağbisinin kendini göstermeye başladığı yaşa geldiğinde psikolojisi çoktan bozulmuştu. Çevresindekiler tarafından pek sevilmiyordu. İder, kardeşine çok fazla yardımcı olmaya çalıştı. Ama çocuk kendine olanların sorumlusu olarak onu gördüğünden her seferinde tepksini koyuyordu. Ağbisini hiç sevmiyordu.
Lider, tarihte olmasa da dört elementi keşfeden ilk kişiydi. Onu insanlık yararına kullanmak istedi. Karısı ve çocukları onun yanında durdu. Kardeşi ise uzağında. Çok uzağında. Lider, dört elementin oluşturduğu gücü keşfettiğinde kardeşi onu çaldı. Kendisi üzerinde kullandı. Ama o sadece bir prototifti. Güvencesi ve olacağı hakkında kesincesi yoktu. Kardeşinin ruhu vücudundan ayrıldı. Ağbisi ise bu sahneye tanıklık etmek zorunda kaldı. Kardeşinin yere bir çuval gibi serilen bedeni tuhaf bir renkle parlıyordu. Mor. Böylece kardeşi tarihteki ilk büyücü oldu. Ağbisinin önünde rüzgarların taşıyıcılığıyla uzun bir ant içti. Onu öldüreceğine, kabileyi yok edeceğine ve ona zorlama yapan herkese tek tek işkence yapacağını vurguladı.
Lider, adamlarıyla beraber elementlerin gücüyle ilgili çalışmaların üzerinde sabahlamaya başladı. Amaçları ruhlarını vücutlarında ayırmayacak bir güç yaratmak istemeleriydi. Sonunda bunu başardılar ve Lider'de insan vücudunda bir büyücü oldu. Çocuklarına, karısına ve tüm kabileye kullandırttı. Onları korumaya çalışıyordu.
Savaş zamanı yaklaşırken kardeşi de kabileden atılan, kalacak yuvaları, yiyecek lokmaları olmayan insanları yanına aldı. Saf kötülükle doldurdu kalplerini. Ve onlar ne olduğunu anlayamadan prototifi üstlerinde kullandı. Kendisine bir ordu yarattı. Ve bir nevi işveren gibiydi. İsmi Patron oldu.
Savaş zamanı geldiğinde Lider, iyiliği ; kardeşi ise kötülüğü savunarak savaştılar. Liderçocuklarının hepsinin gözünün önünde ölüşüne tanık oldu. Karısına yapılan işkencelere.
Lider savaşın sonunda, tek kaldığında bile savaşmayı sürdürdü. Ve kulağa ne kadar imkansız gelse de galip geldi. Savaş sürecinde güçlerini kontrol etmeyi öğrendi. Kardeşini öldüremedi. Ona kıyamadı. Çünkü yaşatılanlara birinci sınıf koltuktan şahit olmuştu. Onu suçlayamazdı. Kardeşini bir mağara hapishanesine mühürledi.
Savaş bitip, Lider geri döndüğünde acısı büyüktü. Karısını, annesini, babasını, çocuklarını ve kardeşini kaybetmişti.
Kabileyi yeniden kurdu. Ailesini yeniden oluşturdu. Ve bir kızı oldu. Lider, kızın ilacı içmediği halde büyücü olduğunu fark edince büyücülüğün temelini ortaya çıkartmış oldu.
Diğer herkes bir ilaç sonucu büyücü olduğundan, kız ilk büyücü olarak tarihe geçirildi.
Derin bir nefes alıp sözlerini tamamladı. "Ve intikam alacağına yeniden ant içti."
Selin, anlattığı hikayenin ardından başını salladı. "Her gün güçleniyor. Bir sürü kaynağı var. Büyüyor, ve eski mühür onun gücüne dayanamıyor. Yakında yeniden özgür olacak."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Genç Büyücü -Ara Verildi-
FantasíaUnutulmuş bir zamanın, unutulmuş savaşı dönmek üzere. Büyücülerin bu savaşta şansı yok. Ellerinden gelen tek şey ölümlerini beklemek. Peki, bu karanlıkta bir umut ışığı doğarsa ne olur? Hafızasını kaybederek çevresindekilere acı çektiren bu kızın sa...