43. Bölüm

2.1K 298 390
                                    

Selaaam

Önceki bölümü unutanlar için Chanyeol'ün babası ortaya çıkıyordu falan filan alşdk

İyi okumalar 


---


Mucizeler birbirini takip ediyordu.

Aslında buna ne kadar mucize denilebilirdi emin değildim. Chanyeol'ün babasının parmağının ucundaki mucizeler...

Önce gece kulübündeki kavgaya dair güvenlik kamerası görüntüleri ortaya çıkmıştı. Polisin, Chanyeol'ün avukatlarının ortaya çıkartamadığı o görüntüler kimliği belirsiz bir hesap tarafından teker teker sosyal medyaya yayılmıştı.

Görüntülerde ben de vardım. Ama yüzüme konulan mozaikler yüzünden tanınmaz bir haldeydim. Sadece bu değil, işleri bu duruma getiren ve günlerce kamera karşısında mağduru oynayan prodüktörün daha önce de pek çok kişiyi taciz ettiği ve uyuşturucu kullandığıyla ilgili birtakım bilgiler daha sızdırılmıştı.

Aradan geçen oldukça kısa bir sürenin ardından ise Minho'nun evinin önündeki kavga eden kişinin Chanyeol olduğu yalanlanmıştı. Videoyu yükleyen kişi, yani Minho, okul yılları boyunca Chanyeol'ü kıskandığını, bu yüzden böyle bir şey yaptığını itiraf etmiş ve yalan haber çıkardığı için üzgün olduğunu dile getirmişti. Minho bu açıklamanın karşılığında Chanyeol'ün babasından ne almıştı bir fikrim yoktu. Ama tamamen kimliği belirsiz bir profile sahip olduğu için insanların lanetini alması dışında başka hiçbir yaptırım uygulanmamıştı.

Chanyeol'ün onu dövdüğü gerçekti. Elbette şirket bu şekilde kapatılmasına minnettar kalarak başka hiçbir işlemde bulunmamıştı ancak günler önce Chanyeol'ün şirketten atılması için toplanan hayranlar bu sefer de ona iftira atanlara karşı dava açılması için toplanmaya hazırlanıyordu.

Her şey trajik şekilde komik bir hal almıştı. Sadece çok kısa bir süre önce ondan ne kadar nefret ediyorlarsa şimdi ise mağdur olduğu için sempati besliyorlardı. Dahası taciz ve uyuşturucu geçmişi olan birini dövdüğü için kahraman ilan edilmesi de cabasıydı.

Bütün bu olanlar karşısında Chanyeol ve şirket sessizliğini korumaya devam ediyordu. Bunun nedeni ise muhtemelen kimsenin henüz daha neler olup bittiğini kavrayamamış olmasıydı. Bir anda Chanyeol'le ilgili skandallar patlat veriyor, sonrasında ise bir anda bütün bu haberler çürütülüyordu ve bunda şirketin en ufak bir çabası bile yoktu.

Şirket, hatta Lay bile şu an bir mucize gerçekleştiğini düşünüyor olmalıydı.

Ben ise her şeyin farkında olarak televizyonun karşısında magazin haberlerini takip ediyordum. Sosyal medyada Chanyeol'le ilgili yazılan hiçbir şeyi kaçırmamaya özen gösteriyordum. O kadar tuhaftı ki günler önce burada hiçbir güzel söz bulamazken şimdi Chanyeol hakkında olumsuz en ufak bir şey bile görünmüyordu.

Chanyeol'ün babası her şeyi kusursuz bir şekilde halletmişti. Bütün her şeyi mahveden ben ise oturduğum yerden Chanyeol'ün babasının gerçekleştirdiği mucizeleri takip ediyordum. Mutluydum, Chanyeol adına mutlu da olmam gerekiyordu ama yine de içimde burukluk vardı.

Bütün her şey olup biterken elimden en ufak bir şey bile gelmemişti. Rahatlamam gerekiyordu ama vicdanım buna izin vermiyordu.

Hepsinden de öte Chanyeol hala babasından nefret ediyordu ve ona iyilik yapan kişinin babası olduğunu öğrenemeden belki de babası ölecekti. Sürekli elim telefona gidiyor ve Chanyeol'e gerçekleri söylemek istiyordum.

100th ApologizeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin