"KLB'den sana sadece 7 şarkı. Onlarda da bağımsız konsept istiyoruz." Karşımdaki uyuz herif yine dünyanın en havalı takım elbisesiyle karşımda otururken sinirden delirmek üzereydim. Şirketler arası albüm anlaşması yapacağız derken Baekhyun ve ben baş başa, ateşli bir toplantı yaparız diye ummuştum. Do Kwangsoo denilen adamın da buraya geleceğini tahmin edemezdim.
Tamam, adam yukarıda bahsi geçen şirketin yöneticisiydi ama olsun. Yine de gelmese olmaz mıydı yani?
Omuzlarımı dikleştirerek en az onun kadar sağlam bir duruş gösterdim. İyi bir pazarlık yapmalıydım. "8 şarkı." 8 Şarkı demek Baekhyun'la daha fazla birlikte olmam demekti.
Sanki 2 aydır her boş anımızda birlikte değilmişiz ve buraya bile birlikte gelmemiş gibi.
Kyunsoon küçümseyici bir gülümseme ile "6" dedi. İşte şimdi benim zekam karşılığında diz çökme sırası sana gelmişti.
"5."
"Tamam, anlaştık." Hayır ya! Yine mi aynı şeyi yapmıştım. Biri bana pazarlık yaparken geriye doğru değil ileri doğru saymayı öğretmeliydi.
"Biraz geciktim kusura bakm-" Lay gelmişti. Eyvah, Lay beni öldürecekti.
"5 şarkıda anlaştık." Kyungsoo yüzündeki zafer sırıtması ile Baekhyun'a bakınca biraz moralim bozuldu. Çünkü Baekhyun da aynı Kyungsoo gibi keyifle gülüyordu. Burada erkek arkadaşının tarafında falan olması gerekmiyor muydu?
Bu arada doğru ya. Adamın adı Kyungsoo'ydu.
"Chanyeol sana ben gelene kadar bekle demedim mi?" Artık Lay beni öldürse de sorun değildi. Beni zaten sevdiğim öldürmüştü.
"5 şarkı da bana yeter." Dedim bozuk bir suratla. Gururumu geri kazanmak için kollarımı önümde birleştirip arkama yaslandım. "Zaten karşınızda KLB'nin en iyi bestecisinden çok daha iyi bir besteci var."
Karşımda oturan Baekhyun gülmeye başladığında daha çok bozuldum. Ayrıca niye karşıma, yani Kyungsoo'nun yanına oturmuştu ki? Erkek arkadaşı buradayken?
"Madem bana ihtiyacın yok o zaman kendin yap albümünü. Bence artık gidebiliriz. Anlaşma yapmaya gerek kalmadı." Baekhyun yerinden kalkmaya niyetlendiğinde panikledim. Ben galiba yine biraz abartmıştım.
"Sakin olup anlaşma işine gerçek yetkililerle devam edebilir miyiz?" Burada saf dışı bırakılan sanırım ben olmuştum. Lay'e bunu bir ara ödetecektim. Ancak öncesinde sinirini yumuşatmam gereken bir balkabağım vardı.
Toplantı masasında bizim şirketten ve KLB'den birkaç kişi daha olduğu için koşup beni affet diye ayaklarına kapanamıyordum.
"Tamam, buraya gelmeden önceki teklifimiz 8 şarkıydı ama şarkıcınız tarafından küçümsendiğimiz için şunu 6 şarkı yapalım." Dedi 1.30 boyundaki Kyungsoo. Sanki yanındaki güzeller güzeli herif benim her şeyim değilmiş ve aylar önce bizi piyanonun üstünde ön sevişme sırasında basmamış gibi resmi bir tonla.
"7 şarkıda anlaşalım ne dersiniz?"
Kyungsoo önce Baekhyun'a baktı. Baekhyun herhangi bir reddetme belirtisi göstermediği için "Tamam, 7 olsun." Bir dakika.
"Demek bu iş böyle yapılıyordu!" Şu an nerede hata yaptığımı anlamıştım.
Lay ve diğer çalışanlar benim dediğim şeyi asla önemsemeyerek toplantıya geri odaklandı. "Aslında şirket olarak üzerinde çalışmak istediğimiz bir konu var." Konseptlerimin fikir insanı olan koordinatörüm konuşmaya başladığında ona döndüm. Bu konu her neyse benimle önceden paylaşılmamıştı. O yüzden ben de merakla kadına döndüm. "Şu sıralar biliyorsunuz müzik yapımcıları ile ortak şarkı çıkarmak oldukça popüler. Elbette albümde çoğu şarkı Bay Byun'un eseri olacak ama neden daha ileri gitmeyelim ki dedik."