3✿ '6yıl önce'

693 67 7
                                    

Jennie malikanelerindeki basamakları koşarak çıkıyordu. Davette yaşananlar, sonrasında yaşananlar, Jisoo'nun başına gelen talihsiz olaylar.. bunlara sessiz kalamazdı, kalmamalıydı.

Abisinin odasına yaklaşırken Jisoo'yu kapıdan çıkarken görmüştü. Ne kadar seslense de Jisoo sanki dalgındı, onu duymadı.

Jennie odaya girdiğinde bağırmamak için elini ağızına bastırmıştı. Etraf darmadağındı, şişeler yerlerde geziniyordu. Jisoo ve Taehyung'un düğün fotoğraflarının da şişerlerden ayrı kalır bir hali yoktu. Elbiseler, gömlekler, etekler.. hepsinin Jisoo'ya ait olduğu belliydi. Özellikle Jisoo'ya ait iç giyimlerinden birisi yanmıştı.

Jennie hayret içerisinde odayı izlerken uzun kanepeye yatan abisini farketti. Taehyung içki şişesini dudaklarına yaklaştırmış içiyordu. "Abi.." Taehyung bu sesi duyunca kaşlarını çattı ve Jennie'ye baktı. "Çık dışarı."

Jennie yutkunmuştu. Daha önce abisini bu şekilde, darmadağın olmuş halde görmemişti. Jennie tedirgin olmuş halde yaklaştı. "Abi, Namjoon'un sözlerine kulak verip de eşini kovacak mısın?"

Taehyung hiç oralı değil gibiydi. "Çık dışarı, dedim."

Jennie gözlerinin dolduğunu hissetmişti. Bu Jisoo'ya karşı yapılan büyük bir haksızlıktı. "Abi, bak.."

Taehyung hızla ayağa kalktı. Elindeki şişe yere düşmüş, içindeki sıvı yerle buluşmuştu. "DNA testi yaptırdım. Sonuç!?" Taehyung sehpanın üzerinde ezilmiş kağıdı aldı, Jennie'ye uzattı.

Jennie okudukları karşısında gözlerini kocaman açmıştı.

"Yaa işte ben de böyle oldum." Taehyung konuşuyordu. Seohyun'la genetik uyumu yoktu, yani babası değildi.

"O kağıt bana diyor ki Seohyun senin oğlun değil ama o giden.." Taehyung sinirlenip ağzından yanlış bir şey kaçırmaması için Jennie lafa girmişti. "Abi, sakin ol. Tamam."

Taehyung diğer kağıtları gösterdi. On belki de daha dazla DNA analizi vardı. Hepsi farklı hastahanelerdendi. Jennie şaşırmış halde gözlerini o kağıtlarda gezdirdi. "Sadece birisi.." Jennie gözlerini kağıtlardan çekip konuşmaya başlayan adama dikmişti. Taehyung'un sinirli sesi yerini acınacak sese bırakmıştı. "Sadece bak, sadece birisi, bir analiz cevabı oğlun deseydi.. ona güvenirdim, inanırdım. Ama inanılacak gibi değil."

Taehyung kanepeye oturup kafasını elleri arasına aldığında Jennie abisinin bu halde olmasına dayanamayarak lavaboya geçmişti.

Jennie aynadan kendine bakıyordu. Ne yapacaktı, bilmiyordu. O kadar güçlü değildi. Jennie yere çömelip bacaklarını kendine çekti. Korenin en zengin ve saygın ailesinin kızıydı ama gücü hiçbir şeye yetmiyordu.

Jennie üzüntüye boğuluyorken kendini ele alması gerektiğini anlamıştı. Jisoo ne haldeydi kim bilir. Kuzeni Namjoon, o kahrolası davette, bebeğin babasının kendi olduğunu söylemiş, üstelik DNA analizini herkese sunmuştu. Hedefine ulaşmıştı. Taehyung ve Jisoo ayrılmıştı. Namjoon'un Jisoo'ya olan saçma tutkusu Kim ailesini bu hale sokmuştu.

Jennie yavaş yavaş ayağa kalktı ve aynaya bakarak son kez güçsüzlüğüne küfür etti.

Tam lavabodan çıkacakken çöp kutusundaki hamilelik testi dikkatini çekmişti. Az önce Jisoo buradaydı, dahası çöp kutusu temizdi yani temizlenmiş olmalıydı çünkü sadece test vardı. Üstelik Jisoo'dan başka kim buraya çöp atardı ki? Taehyung mu? Hamilelik testi ona ait olamayacağına göre?

Jennie testi eline aldı, tek kaşını kaldırarak teste baktı. Burdan anlaşılacak üzre Jisoo hamileydi..

Taehyung kardeşini çağırdığında Jennie hemen testi çantasına attı ve son kez aynada kendine baktı.

Lavabodan çıkıp abisinin yanına gitti.

vsoo | Invitation (Davet)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin