Herkese merhaba! Sizinle minik bir konuşma yaparak başlamak istiyorum. Artık üniversite sınavına yavaştan hazırlanmam gerekiyor. Bu nedenle kendime bir düzen oluşturmaya karar verdim. Artık haftalık bölüm sayısını 2 yapmaya karar verdim. Umarım anlayışla karşılarsınız.Savaş kendine yönelen soru ile şaşırdı. Afalladı. Sonra çapkın bir şekilde gülümsedi.
"Ben sana delicesine aşığım... Peki ya sen? O kütüğe çok bağlı görünüyorsun."
Kız sinirlendi ve cevap verdi.
"Bir zamanlar bunun gibi bir kütüğe bağlanmıştım. Sonu pek iyi olmamıştı."
Adam iyice sinirlendi ve çekip gitti. Kız ağaçtan inmedi ve biraz beklemeye karar verdi. Adamın gittiğinden emin olmak istedi.Genç kız oturduğu daldan ayaklarını sallandırıyordu. Keyifliydi çünkü adam yarım saattir gelmemişti. Tam kaçmak için ağacın gövdesine tutunmuştu ki aşağıda elinde bir balta ile Savaş belirdi.
Keyifli bir şekilde dimdik yürüyen adam baltayı aldı ve ağaca vurdu. Kız sallandı. Korkmaya başladı ve ağacın gövdesine daha da sıkı şekilde sarıldı. "Yapma! Yapmasana be adam! Napıyorsun?"
"Zorla güzellik diye bir şey duydun mu Aslıhan?"
Genç kız korkuyla, ağaçla bir bütün olmuştu ki sonunda pes etti. Aklına bir plan gelmişti."İneceğim bekle!" Genç adam baltayı savurmayı bıraktı. İki elini beline koydu ve yukarıya baktı. "Hadi bakalım!"
Genç kız yavaş yavaş inmeye başladı. Tam Savaş'ın boyuna inmişti ki ağaçtan fırlayıp adama bir tekme attı. Adam suratını tutuyor ve sızlayan burnunu yokluyordu. Acınası, komik haline gülmek istedi Aslıhan. Fakat zaman yoktu. Hemen yola doğru koştu. Arkasından gelen Savaş'ı fark etmedi. Genç adam sinirle kızı aldı ve ağaca itti. Burun buruna bir şekildeydiler. Aslıhan nefes nefese kalmıştı. Nefesi Savaş'ın boynuna her değdiğinde, adam iyice geriliyor ve kendini tutamaz hale geliyordu.
"Hadi bir anlaşma yapalım güzelim."
"Kes... Sesini... Ne anlaşması?"
Adam kızın saçlarını okşadı. Yarı açık gözlerle kızı süzdü.
"Bu akşam benim ol... Bende sana özgürlüğünü vereyim."
"Bunu aklından bile geçirme Savaş! Beni aramaya başladılar bile!"
"Sen bile nerede olduğunu bilmiyorsun güzelim."
"Senin falan olmam ben! Ölürüm daha iyi! Bana dediklerini unutma!"
Genç adam yüzünü buruşturup gözlerini kaçırdı. "Bak onlar bir hataydı tamam mı! Seni üzecek bir şey yapmam ben! O zamanlar senin durumunu biliyorsun. Bende iyice kötüye gidiyordum."
"Beni sen delirttin Savaş... Şimdi karşıma çıkmış yine benim ol diyorsun. Ne bekliyordun anlamıyorum. Sevdiğim adamı öldürdün!"
"İki haftalık çocuktu o! Basit bir ergen işte! Bense seni gerçekten seven biriydim. Sen onu sevmedin o bir hevesti!"
Genç kız kolunu kurtardı ve adama bir tokat attı. "Onun hakkında konuşamazsın bile!"
Adam iyice sinirlendi ve kızı daha da sıkıştırdı. "Kendine hakim ol!"
Kız ela gözlerini adama dikmişti. Meydan okuyan gözleri adamı delirtiyordu. Adam dayanamadı ve onu öpmeye başladı. Kız karşılık vermedi. Fakat adam dilini kızın dudağının kenarında gezdirdi. En sonunda kız dayanamadı ve dudaklarını araladı. Birlikte sert bir şekilde öpüştüler. İkisi de iki yıldır bekliyordu. Birini sarmanın arzusuyla yanıp tutuşuyordu iki insan.
İkisi de gömlek giyiyordu. Birlikte düğmeleri açtılar ve çıplak bedenlerine dokundular. Adam elini dolgun göğüslere attı. Yavaşça kızı okşadı. Kız inlemeye başladı. Sesi ormanda kayboluyordu.
Adam dudaklarını kızın göğsüne getirdi. Minik öpücükler bırakmaya başladı. Kız adamın saçlarını tuttu. Çekti ve acıyla inledi."Dur... Yeter artık. Birisi görecek!" Kız zorlukla bu cümleyi kurdu. Adam birisinin kızı görmesinin ne kadar uğursuz ve iğrenç bir duygu olduğunu düşündü ve kızın düğmelerini kapattı. Zevk sarhoşu olan kızı kucağına aldı. Kız sanki hafızası silinmiş bir robot gibiydi. Adamı sinsi ve istekli gözlerle süzdü. Arabaya bindiler. Genç kız adamın kucağında oturuyordu. Adam ile sadece birbirlerine bakıp yolun bitmesini bekliyorlardı. Genç kız gözlerini indirdi. Kafasını adamın göğsüne koydu. Ormanlık alandan geçmeye devam ettiler. Birden ağaçların arasında yeniden Doğu göründü. Ona iğrenen gözlerle baktı. Kız şoku atlatamadan Doğu geride kaldı. Kızın kalbi küt küt atmaya devam etti. Bunu fark eden adam kızın çenesini tuttu ve kızı öptü. Kızı yavaşça kendine çekti. Kızın sol bacağını sağına, sağ bacağını soluna doladı.
Kız kendini adama doğru itti. Birlikte yine tutkulu bir şekilde öpüşmeye başladılar. Kız kendini hareket ettirdi ve adamı iyice zorladı. En sonunda adamla eve ulaştılar. Hızlı hızlı yukarı çıktılar ve soyunmaya başladılar.🌼
Sabah genç kız evine gitti. Anlaşmaya uyduğu için adam ona hiçbir şey demedi. Gitmesine izin verdi. Yanına adam taktığı için kızın evini de öğrenmiş oldu.
Kız elini yüzünü yıkadı. Kafasını kaldırdı ve aynada yine Doğu'yu gördü. Genç çocuk biraz ilerledi ve konuşmaya başladı. "Onun koluna nasıl atladın öyle! Yıllardır açtın da adam ziyafet gibi mi geldi sana?!"
Kız sustu ve gördüğü hayali incelemeye başladı. "Benim ölmeme değdi mi? Partnerin tatmin etti mi seni!" Sesi gittikçe yükseliyordu."Zevk aldın mı Aslı! Beni düşünmeden,saatlerce biriyle seviştin. Zevkliydi değil mi!"Kız ağlamaya başladı. "Git artık ne olur!" Kız musluğu açtı ve yüzüne su çarptı. Arkasına baktığında Doğu gitmişti. Bitkin olan kız banyodan çıktı ve çalışma odasına gitti. Bir günde biriken işlere oturdu ama odaklanamadı. Haftalardır Doğu gelip onunla konuşuyordu. İlaçlarını tam almasına rağmen geçmeyen hayaller kızı mahvediyordu. Kulağında sürekli memnun musun, diyen bir ses vardı. Onu yargılayan bir ses...
Kız dayanamadı. Bahçeye çıktı. Kapının önünde duran kırmızı pakete baktı. Paketi açtı. Bir jart gördü. "Diana oyunu için 300 liralık çek!"
Yazan şeyi araştırınca bir oyun buldu. Arkadaşlık için olan bu oyunda yaş sınırı da vardı. Kız çeki denemek için oyuna üye oldu.
Oyunda odalar ve kullanıcılar vardı. Kendine uygun avatarı yapıp bir odaya girdi. Tuhaf karakterlere sahip iki kız vardı. Bir tane de adam...Adam sohbet kısmına mesaj attı.
Dian33: Merhaba yeni kız!
: Derdin neydi de buralara düştün?
Asln1: Oyun çeki aldım. Gireyim dedim. Pek tekin bir yere benzemiyor.
Dian33: yanlış yerdesin. Git buradan.Kız cevap vermedi. Sadece odadan çıktı. Oyuna bir göz gezdirdi. Bomboş görünen oyunu silmeye çalıştı ama silemedi. Sonra boşverdi. İşine devam etti.
İşlerinin bir kısmını bitirdi ve kendine bir kahve yaptı. Kahvesini alıp bilgisayara geçti.
1 Yeni mesajınız var...
Kız mesaj bildirimine tıkladı. Mesajı okumaya başladı.
Dian33: Geçmişinden kaçamıyor insan...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık ve Aydınlık
Genç Kız EdebiyatıKapıcı kızı Aslıhan bir gün ailesi yüzünden başka bir adamla evlenmek zorunda kalır, ancak onunla gerçekten evlenecek midir? Yoksa bir mafyanın yardımı ile bu durumdan kurtulacak mıdır... Klişelerin aksine, karakterlerin ruhlarını hissedeceğinize g...