21.12.2020
***
Odamda aynanın karşısında onuncu kez değiştirdiğim üstüme bakıyordum. ''Off bu da çok mu resmi oldu yaa...'' Gömleği yatağa fırlatıp dolaba ilerledim. Lacivert sweti alıp üzerimde tuttum. ''Bu iyi sanki.'' Kafamı sallayıp altına koyu renk pantolonumu aldım.
''Hayırdır Doruk?'' Deniz kapıya yaslanmış beni süzerken ona baktım. ''Ben, Cihangir, Mete ve Emir sinemaya gidiyoruz. Onun için hazırlanıyorum.'' Bana burun kıvırıp yaklaştı. ''Bu kılıkla mı? O adam sende ne buluyor anlamadım'' Ona alayla sırıtıp karşısına geçtim. ''Sen bulamadığını'' O sinirle bir şey demeye kalkarken kolundan tutup dışarıya ittim. Kapıyı kilitlediğimde yumrukluyordu.
''Doruk aç kapıyı! O söylediğin şeyi sana yedireceğim aç kapıyı!''
''Nasıl yedirmeyi planlıyorsun ablacığım?'' dedim kahkaha atarak. O homurdanırken ben saçımı düzeltip parfüm banyosu yaptım.
Aşağıya indiğimde abime beni şikayet ediyordu. Abim beni süzüp beğendiğini ifade etti. ''Ben çıkıyorum abiciğim.''
''Tamam benimde işim var bırakırım seni. Çıkışta da ara beni gelip alırım.''
''Senin işin vardır ben dönerim'' Sinirle soluyup uyarıcı sesle: ''Doruk!'' dedi. Oflayıp onayladım onu. Kaçırılmamdan sonra yalnız göndermiyordu bir yere.
Kapıya çıktığımızda arabasının kilidini açtı. Ön koltuğa bindiğimde o da kısa sürede sürücü koltuğuna geçti. Arabayı sürmeye başladığında ben telefonu alıp Cihangir'e mesaj attım.
Doruksu: Cihangir neredesiniz siz?''
Ciho: Alışveriş merkezinin önünde bekliyoruz.
Doruksu: Tamam yiğidim geliyoruz şimdi :)
Gülerek telefonumu cebime koydum. Abim bana yandan bir bakış attı. ''Yüzünde güller açtı iki dakika da.''
''Öyle valla.'' dedim gülerek. O da gülüp kafasını iki yana salladı.
Mete'nin evinin önüne gelip aldık onu da. Arka koltuğa geçtiğinde abim sürmeye başladı. Normalde ikimiz tek gidecektik sinemaya ama ben Mete ile de tanışması için öneride bulunmuştum. O da en yakın arkadaşlarından biri olan Emir'i çağırdı.
Alışveriş merkezine vardığımızda abimin yanağına bir öpücük kondurup çıktım. ''Ara mutlaka.''
''Tamam'' Cihangir'in yanına gidip boynuna atladım. O da belimi okşayıp kafama öpücük kondurdu. Ayrıldığımızda Emir sizden iğreniyorum bakışları attı. Burun kıvırıp Mete'nin omzuna attım kolumu. ''Bu arkadaşım Mete. Bunlar Ciho ve Emirsu'' Emir'in tebessüm eden yüzü anında sinirli bir hal aldı. Ben kıkırdarken Cihangir kafasını başka yere çevirmişti gülümsemesini saklamak için.
''Merhaba Emirsu bey'' Mete'ye göz devirip elini sıktı. ''Sadece Emir. Senin gereksiz arkadaşın aklınca şaka yapıyor''
''Arkadaşım gereksiz değil!'' Emir histerik bir gülüş çıkarıp elini bıraktı.
''Boşver onu. Hadi gidelim'' İçeriye girdiğimizde Mete'ye göz attım. O dikkatle Emir'e bakıyordu. Koluna dirsek atıp kaş göz işareti yaptım. Omuz silkti sadece.
''Hangi filme gidelim?'' Cihangir sorduğunda Mete'ye baktım. ''Sen ne dersin?''
''Romantik komedi olur.'' Emir yüzünü buruşturdu. ''Aksiyon olsun.'' Mete gülümseyip omuz silkti. ''O da olur.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KORUMA | bxb
Teen Fiction[TAMAMLANDI] Abisinin zoruyla gelmiş olduğu çiftlik evinde, korumaya aşık olan bir genç... Abisinin sağ kolu.. Ablasının da aynı adamdan hoşlanması işleri zorlaştıracak gibi. Başlangıç:12.10.2020 Bitiş:17.01.2021