Κεφαλαιο 16
Είναι τοσο ωραια αυτή η ησυχία.. η απολυτη ησυχία. Αλλα ξερω ότι δεν θα κρατησει για πολύ.
Ο Μακρης εχει να μου μιλησει από την στιγμη που εφυγα από το γραφειο του λεγοντας του ότι δεν θα με ξανα φιλησει ποτε. Φυσικα εχω ξανα μπει στο γραφειο του, ειτε για να του παω τον καφε που μου ειχε ζητησει, ειτε για να μου δωσει εγγραφα. Όμως ποτε δεν μου ειπε κατι. Ουτε καν οδηγιες δεν αξιώθηκε να μου δωσει για το τι θα κανω με τα παλιο εγγραφα που μου εδωσε. Αλλα δεν εχω παραπονο. Σταματησε να με διακοπτει από την δουλεια μου κάθε λιγο και λιγακι και με αφησε επιτελους να τελειωσω με τις αναφορες που θα χρειαστουμε αυριο στο μιτινγκ. Σε μια ωρα ακριβως σχολαω και ανυπομονω να παω στο ομορφο κρεβατακι μου για να κοιμηθω, αφου πρωτα κανω μια σταση στην κουζινα μου. Δεν εχω κανει διαλειμμα ολη μερα με αποτελεσμα να μην εχω φαει τιποτα.
Σηκωνομαι από το γραφειο μου, παιρνω στην αγκαλια μου επτα διαφορετικους ντοσιεδες που χρειαστηκα προηγουμενος για να συλλεξω πληροφοριες για την πορεια του κολλοσου τα τελευταια 10 χρονια και προσπαθω να χτυπησω την πορτα του Μακρη. Μολις μου επιτρεπει να περασω ανοιγω την πορτα και πηγαινω κατευθειαν στο γραφειο του αφηνοντας εκει πανω τους ντοσιεδες. Με κοιταει με σηκομενο το φρυδι του.
«αυτοι οι ντοσιεδες είναι από την βιβλιοθηκη σας. Τελειωσα μαζι τους και σας τους επεστρεψα»
«τοτε βαλτους πισω στην θεση τους» μου απανταει με υφος
«φυσικα» του λεω χωρις να θελω να δωσω συνεχεια.
παιρνω τα ντοσιε και τα τοποθετω στο σωστο ραφι στην βιβλιοθηκη πισω από τον Μακρη, όμως το τελεταιο ντοσιε που εμεινε πρεπει να μπει αρκετα ψηλα στην βιβλιοθηκη για να φτασω να το βαλω. Ο Μακρης με βλεπει που προσπαθω χωρις αποτελεσμα να φτασω και σηκωνεται από την καρεκλα του να με βοηθησει. κολλαει ακριβως από πισω μου, παιρνει το ντοσιε από το χερι μου και με μια κινηση το τοποθετει στο ραφι.
«Ευχαριστω» ψυθυριζω
«παρακαλω» μου απανταει αποτομα. Προφανως εχει ακομα νευρα για αυτά που του ειπα πριν
«δεν σε χρειαζομαι κατι άλλο μπορεις να φυγεις.» μου λεει και καθεται στην καρεκλα του.
«μα δεν εχω σχολασει ακομα» του απανταω μπερδεμενη.
«δεν πειραζει, εισαι ελευθερη.» μου λεει και πληκτρολογει ένα νουμερο στο τηλεφωνο
«εμ.. ευχαριστω πολύ» του απανταω και πηγαινω προς την πορτα
Τι στο καλο ηταν αυτό;
Λιγο πριν κλεισω την πορτα τον ακουω να μιλαει στο τηλεφωνο
«Μιραντα; Που χαθηκες;»
Ποια είναι η Μιραντα; Όχι ότι με νοιαζει αλλα δεν εχω ξανα ακουσει αυτό το ονομα εδώ μεσα.
Την ωρα που παιρνω την τσαντα μου για να φυγω χτυπαει το κινητο μου
«ναι;»
«αγαπη μου;»
«γεια σου μπαμπα, πως εισαι;» του απανταω με ένα χαμογελο. Εχω πολύ καιρο να τους δω. Πρεπει να προγραμματισω να παω από το σπιτι μου καποια στηγμη. Μενουμε στην ιδια πολη και δεν τους βλεπω.
«καλα ειμαι εγω, εσυ; Όλα καλα στην δουλεια; Εχεις κανενα προβλημα;»«όχι όχι όλα καλα μπαμπα μου. Ειμαι μια χαρα. η μαμα; Πως είναι;»
«καλα είναι και η μαμα σου λεει να ερθεις να σε δουμε.»
«θα προσπαθησω να ερθω. Θα δω αν μπορω να ερθω το σαββατο για φαγητο»
«θα σε περιμενουμε. Αγαπη μου πρεπει να σε κλεισω εχω μια λεπτομερεια να κανονισω στην δουλεια.»
«ενταξει μπαμπα κανενα προβλημα. Φιλακια να δωσεις στην μαμα.» του λεω και το κλεινω.
Φοραω το τζακετ μου, παιρνω την τσαντα μου και βγαινω από το γραφειο. καλω τον ανελκυστηρα και όταν ανοιογυν οι πορτες βγαινει από εκει μια ξανθια με υπερβολικα κοντο κοκκινο φορεμα και γοβες στιλετο.
« εμ συγνωμη κυρια μου ποιον θελετε; Σε αυτόν τον οροφο είναι μονο το γραφειο του προεδρου» την ρωταω
«μα γλυκια μου και εγω τον προεδρο θελω» μου λεει και μου κλεινει το ματι.
«εχετε ραντεβου;» την ρωταω και μας πλησιαζει ο Μακρης
«Μιραντα!» λεει με τεραστιο ενθουσιασμο
Ώστε αυτή είναι η Μιραντα; Και τι δουλεια εχει αυτή στην εταιρεια;
«Αχιλλεα μου ποσο μου ελειψες» του λεει και αρχιζει να τον φιλαει
Ο Μακρης με κοιταει ενώ την φιλαει ακομα, και θελω να του σπασω το κεφαλι.
Ώστε αυτή είναι η κοπελα του; Την λυπαμε. Σιγουρα την εχει απατησει πανω από 100 φορες.
Τους αγνοω και μπαινω στον ανελκυστηρα.
Καλα δεν ντρεπεται να την φερνει εδώ; Εδώ είναι ο χωρος εργασιας του και είναι και προεδρος. Αυτος είναι που πρεπει να δινει το σωστο παραδειγμα.
«βλακα» μουρμουριζω και βγαινω από τον κολλοσο.
~ - ~
YOU ARE READING
My pleasure..
RomanceΕνας κολοσσός... Ενας ανδρας που εχει μάθει να παίρνει αυτο που θελει.. Μια γυναικα που εχει προδοθεί και δεν εμπιστεύεται τους ανδρες. Τι θα γινει οταν αυτοι οι δυο βρεθουν σε ενα παραλιγο ατυχημα; Πως θα μπλεχτουν οι μοιρες τους και τι θα γινει ο...