Κεφαλαιο 36
Αρνουμαι να σηκωθω. Όχι δεν υπαρχει περιπτωση να σηκωθω. Ποιος ξερει τι με περιμενει αν αφησω το μαλακο μου κρεβατι!
Η ωρα είναι 10.00 όταν χτυπαει η πορτα του δωματιου μου
«κοιμαμαι!» φωναζω ελπιζοντας να φυγει οποιος και είναι.
«νεφελη δεν κοιμασαι. Ασε τα πεισματα και σηκω!» μου λεει η ευα μπαινοντας στο δωματιο μου
«ασε με!» λεω σαν παιδι και κρυβω το προσωπο μου κατω από το παπλώμα λες και ετσι υπαρχει περιπτωση να εξαφανιστω.
Εχθες, όταν εφυγε ο αχιλλεας από το σπιτι εστειλα μυνημα στα κοριτσια το τι εχει συμβει. Η ευα δεν μου ειχε απαντησει επειδη ηταν στην δουλεια και δεν ειδε το μυνημα αλλα η δαναη με πηρε τηλεφωνο και ελεγε συνεχως πως αν συνεχισει ο μακρης να με απειλει με το μυστικο μου θα τον χαστουκισει και ότι είναι εγωιστης που δεν θελει να βγω εγω με τον πετρο ενώ αυτος μπορει να κανει ότι θελει, με οποια θελει..
«διαβασα το μυνημα σου μολις σχολασα. Συνεχιζω να πιστευω ότι σε γουσταρει»
«ευα ασε με να κοιμηθω» μουρμουριζω
«ποτε θα σηκωθεις;»
«αυριο» της απανταω ακομα καλυμένη με τα σκεπασματα
«νεφεληη..» γκρινιαζει και μου παιρνει το παπλωμα από το προσωπο
«τι νεφελη; Ποιος ξερει τι με περιμενει αν σηκωθω από το κρεβατι μου» παραπονιεμαι
«το ξερεις ότι κανεις σαν παιδι; Σηκω από το κρεβατι σου. Είναι κυριακη. παμε στην δαναη για φαγητο.»
«γιατι να παμε στην δαναη για φαγητο;»
«γιατι θελει λεει να μας ανακοινωσει κατι»
«ναι αλλα αν είναι εκει ο αχιλλεας;»
«και ας είναι. Τι θα σου κανει;»
«δεν ειναι ότι θα μου κανει κατι αλλα.. δεν θελω να τον δω»
«ναι αλλα πρεπει να παμε για αυτο σηκω και ντυσου. θα παμε πιο νωρις να την βοηθησουμε και με τα φαγητα» μου λεει και βγαινει από το δωματιο
Μια ωρα μετα ειμαι ετοιμη. Εβαλα ένα ασπρο κολλητο παντελονι με μια απαλη ροζ πλεκτη μπλουζα με τον ένα ωμο μου να φαινεται και τα αρβυλακια μου. τα μαλλια μου είναι φυσικα σπαστα και τα τραβηξα από την μια πλευρα ώστε να φαινεται καλυτερα ο γυμνος μου ωμος. Βαφτηκα ελαχιστα και εβαλα λιγη από την dior μου. ο καιρος φαινεται πιο μαλακος σημερα αν και είναι δεκεμβριος οποτε βαζω το μαυρο δερματινο μου και ένα ασπρο χοντρο κασκολ.
YOU ARE READING
My pleasure..
RomanceΕνας κολοσσός... Ενας ανδρας που εχει μάθει να παίρνει αυτο που θελει.. Μια γυναικα που εχει προδοθεί και δεν εμπιστεύεται τους ανδρες. Τι θα γινει οταν αυτοι οι δυο βρεθουν σε ενα παραλιγο ατυχημα; Πως θα μπλεχτουν οι μοιρες τους και τι θα γινει ο...