ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6

3.3K 280 9
                                    

Κεφαλαιο 6

Όταν πια γυρίσαμε στο σπίτι ηταν 19:00 το απόγευμα.

«Πάω για μπάνιο» λέω

«ναι πανε και εγω θα παω σε 5 λεπτα»

Μπαινω στο δωματιο μου και αφηνω τα πραγματα μου στην πολυθρονα. Βγαζω τα παπουτσια, την ζωνη, το φορεμα, και τα εσωρουχα και μπαινω στο μπανιο του δωματιου. Κοιταζομαι στον καθρεπτη και βγαζω μια μια της φουρκετες προκειμενου να πεσουν τα μαλλια μου ελευθερα πανω στους ωμους. Βγαζω το ελαφρη πρωινο μακιγιαζ και ανοιγω την βρυση τη μπανιερας. Μολις γεμισει ριχνω τα αγαπημενα μου ελαια και βουλιαζω μεσα στο καυτο νερο κλεινοντας τα ματια, ζητοντας λιγα λεπτα ηρεμιας.

Μονο που μολις τα κλεινω το μονο που βλεπω είναι πρασινα ματια, τατουαζ, μαυρα μαλλια, και μια ωραια ανδρικη φωνη να με διαταζει. Ανοιγω αποτομα τα ματια μου προσπαθοντας να καταλαβω τι παει λαθος με εμενα.

τελειώνω με το μπάνιο μου πιο γρηγορα από ότι θα ηθελα, και φοραω το μπουρνουζι μου. Μπαινω ξανα στο δωματιο και στεγνωνω τα μαλλια μου, επειτα ζεσταινω την ισιωτικη μου.

Βγαζω ένα ζευγαρι μαυρα εσωρουχα και την ωρα που τα φοραω ανοιγει η πορτα.

« ετοιμοι;»ρωταει η Ευα και καθεται στο κρεβατι μου.

«τι εννοεις ετοιμη; Τι ωρα είναι;»

«20:00»

«είναι πολύ νωρις για να εχω τελειωσει, εσυ πως και εισαι ετοιμη;»

«εγω αγαπη μου δεν κανω μια ωρα στο μπανιο» μου απανταει και μου κλεινει το ματι.

«σιγα ρε που εκανα μια ωρα. Τελος παντων, λεω να φορεσω αυτό» λεω και της δειχνω ένα ασπρο κολλητο φορεμα δυο παλαμες πανω από γονατο με μακρυ μανικι και ένα αρκετα μεγαλο ανοιγμα στο στηθος

«είναι ότι πρεπει για αποψε. Και που ξες μπορει να εντυπωσιασεις και τον κολλητο του Κωσταντινου» μου λεει πονηρα

«μπα, δεν νομιζω ότι θελω να εντυπωσιασω καποιον και δεν υπαρχει λογος να τραβήξω την προσοχη κανενος.» της λεω και αρχιζω να χανω σιγα-σιγα την καλη διαθεση που ειχα, η Ευα το καταλαβαινει και αλλαζει θεμα

«αντε φορεσε το και εγω θα σου ισιωσω τα μαλλια ενώ εσυ θα βαφεσε. Μην στήσουμε και τα παιδια» μου λεει και σηκωνεται από το κρεβατι.

λοιπον.. αυτό είναι ένα από τα προνομια με το να συγκατοικεις με την κολλητη σου.

Στις εννεα ακριβος ημουν και εγω ετοιμοι. Φορεσα το φορεμα χωρις το σουτιεν μου γιατι θα φαινοταν, εβαλα της μαυρες Christian louboutin γοβες μου, βαφτηκα εντονα κανοντας ένα smokey eyes, με ένα κοκκινο κραγιον, και τα μαλλια μου, η Eυα τα ισιωσε και τα αφησε ελεύθερα πανω στους ωμους μου. Φορεσα μαυρο δερμανινο τζακετ και την αγαπημενη μου dior. Πηρα το τσαντακι μου και κατεβηκα στην εισοδο του σπιτιου.

My pleasure..Where stories live. Discover now