Κεφαλαιο 13
Υπαρχουν διαφορα ειδη χορων. Ολοι ομως εχουν ένα κοινο χαρακτηριστικο. Εχουν δημιουργηθει για να σε διασκεδαζουν. Και αυτή την στηγμη πραγματικα διασκεδαζω. Ισως όμως για τους λαθος λογους... ισως να μην διασκεδαζω επειδη χορευω στο κεντρο της πιστας έναν αργο χορο με έναν πολύ γοητευτικο ανδρα αλλα επειδη λιγα μετρα μακρια μου με παρατηρει θυμομενο το αφεντικο μου που τυχαινει να βρίσκω ακομα πιο γοητευτικο από αυτόν που χορευω μαζι του.
Χριστε μου τι λεω; Πρεπει να με πειραξε το κρασι.
«εισαι πραγματικα υπεροχη αποψε Νεφελακι» μου λεει ο Πετρος.
«σε ευχαριστω πολύ. Επρεπε να είμαι ανταξια των περιστασεων» του απανταω ευγενικα
«Νεφελη ακομα και με φορμες να ερθεις εδώ μεσα παλι ανταξια των περιστασεων θα εισαι. Απλα σημερα λαμπεις λιγο περισσοτερο.» μου λεει με χαμογελο και και μου χαιδευει απαλα το μαγουλο. «ξερεις..αναρωτιωμουν αν σου αρεσει ο Αχιλλεας»
«παρακαλω;» του απανταω ξαφνιασμενη από την ερωτηση
«μην με παρεξηγεις απλα η ατμοσφαιρα μεταξυ σας ειναι λιγο περιεργη και υπεθεσα-»
« όχι όχι δεν συμβαινει κατι τετοιο. Η ατμοσφαιρα με εμενα και τον φιλο σου είναι λιγο περιεργη ,όπως λες και συ, επειδη ο Αχιλλεας εγινε προσφατα το αφεντικο μου» δεν του ειπα ψεματα αυτος ειναι ο λογος που ειμαστε ετσι.. και ισως και το φιλι που ανταλλαξαμε αλλα μεχρι εκει. Δεν μου ερεσει ο Μακρης. Αυτό ειναι γεγονος εξαλλου.
«το αφεντικο σου; Ο Αχιλλεας είναι το αφεντικο σου;» με ρωταει εκπληκτος .
«ναι»
«πω πω πραγματικα ο κοσμος είναι πολύ μικρος. Πρεπει να αισθανεσαι πολύ αβολα»
«χαχ ξερεις να δινεις κουραγιο βρε πετρο μου» του λεω πειρακτικα.
«χαχ συγνωμη εχεις δικαιο. Παντως να ξερεις ότι ο Αχιλλεας είναι το καλυτερο παιδι που εχω γνωρισει. Το εννοω. Με εχει ξελασπωσει απειρες φορες, από απειρες μαλακιες μου. Αν τον γνωρισεις καλυτερα θα δεις που και συ θα τον συμπαθησεις.» μου λεει ο πετρος και αναρρωτιεμαι αν μηλαμε ακομα για το ιδιο ατομο.
«αρκετα χορεψες πετρο, νομιζω πως ηρθε η σειρα μου» ακουω μια βαρια φωνη να λεει από πισω μου.
«χαχ ότι πεις Μακρη, εξαλλου πρεπει να παω και στην κουζινα να δω αν χρειαζονται κατι. Νεφελη μου σε αφηνω σε καλα χερια.» μου λεει και με αφηνει μονη μου με τον Μακρη.
YOU ARE READING
My pleasure..
RomanceΕνας κολοσσός... Ενας ανδρας που εχει μάθει να παίρνει αυτο που θελει.. Μια γυναικα που εχει προδοθεί και δεν εμπιστεύεται τους ανδρες. Τι θα γινει οταν αυτοι οι δυο βρεθουν σε ενα παραλιγο ατυχημα; Πως θα μπλεχτουν οι μοιρες τους και τι θα γινει ο...