Κεφαλαιο 39
Το πρωι της δευτερας με βρισκει μπερδεμενη. Ειμαι στο γραφειο μου και κοιταζω εξω από το παραθυρο μου εχοντας στο μυαλο μου αυτόν.
Πως γινετε ο ιδιος ανθρωπος να μου δημιουργει διαφορετικα συναισθηματα ταυτοχρονα;
Εχθες από την μια ηθελα να τον χτυπισω μεχρι να λιποθυμισει που ανακατευεται από τα προσωπικα μου μεχρι στον τροπο μαγειρικης μου, και από την άλλη να τον φιλησω μπροστα στα παιδια ενώ βλεπαμε ταινια.
Τι μου συμβαινει; Εγω δεν ειμαι ετσι. Εγω δεν ασχολουμε με τους ανδρες και τις συμπεριφορες τους από τοτε που χωρισα. Τι αλλαξε τωρα;
Πρεπει να βαλω ορια. Δεν μπορει οποτε θελει να με στριμωχνει σε τοιχους και πορτες, να μου λεει τι να κανω, και στο τελος να με φιλαει. Πρεπει να το σταματησω ολο αυτό οσο είναι ακομα νωρις, αλλα μηπως είναι ηδη αργα;
Το κεφαλι μου θα σπασει..
Πηγαινω ξανα στην θεση μου και κοιταζω τον υπολογιστη μου χωρις καποιο λογο. Ο αχιλλεας μου εστειλε ένα e-mail λεγοντας μου ότι δεν θα ερθει σημερα. Ετσι εχω ακυρωσει όλα τα ραντεβου που ειχε. Η ωρα είναι 11.00 το πρωι και εγω εχω τελειωσει με τις δουλειες μου. ολα τα εγγραφα που εχω μπροστα μου θελουν την υπογραφη του αχιλλεα για να ολοκληρωθουν και την θελουν αμεσα. Μαζευω τα πραγματα μου, κλεινω τον υπολογιστη μου και φευγω από τον ομιλο.
Παιρνω τηλεφωνο τον πανο. Ηταν να βρεθουμε στις 16.00 που σχολουσα. Ελπιζω να μπορει τωρα.
«γεια σου νεφελη» λεει ευθυμα μολις απανταει στην κληση μου
«γεια πανο, σε ενοχλω;» τον ρωταω ένα μπαινω στο αμαξι μου
«όχι δεν με ενοχλεις, εγινε κατι;»
«απλα σχολασα νωρις σημερα και ειπα μηπως θες να βρεθουμε νωριτερα»
«εμ ναι απλα δεν μπορω τωρα. σχολαω σε δυο ωρες.»
«ενταξει θες να βρεθουμε σε δυο ωρες στο εμπορικο για καφε;»
«ναι φυσικα. Θα σε δω εκει»
«εγινε» του απανταω και κλεινω το τηλεφωνο.
Αναρωτιεμαι τι να είναι αυτό που θελει να συζητησουμε..
Εχω δυο ωρες μπροστα μου μεχρι να βρεθω με τον Πανο. Βγαζω το κινητο μου και παιρνω τον μπαμπα μου. στον δευτερο χτυπο μου απανταει.
YOU ARE READING
My pleasure..
RomanceΕνας κολοσσός... Ενας ανδρας που εχει μάθει να παίρνει αυτο που θελει.. Μια γυναικα που εχει προδοθεί και δεν εμπιστεύεται τους ανδρες. Τι θα γινει οταν αυτοι οι δυο βρεθουν σε ενα παραλιγο ατυχημα; Πως θα μπλεχτουν οι μοιρες τους και τι θα γινει ο...