Κεφαλαιο 7
Οι ωρες δεν περνανε και εγω πρεπει να διχνω σε ολους ότι δεν εχω κανενα προβλημα που καθομαι στο ιδιο τραπεζι με το αφεντικο μου που το πρωι της ιδιας μερας μου την επεσε, και τωρα είναι διπλα μου κοιτοντας με συνεχεια. Μπορει να μην με κοιταει; Νοιωθω πολύ αβολα να εχω σχεδον συνεχεια δυο ματια κολλημενα επανω μου, και μαλιστα τα δικα του
«Νεφελη, το σαββατο θες να βγουμε κοριτσοπαρεα;» με ρωταει η δαναη.
«αυριο;»
«ναι ρε, να περασουμε την μερα ολες μαζι από το πρωι μεχρι το βραδυ»
«ναι ωραια θα είναι, ας κοιμηθουμε και ολες μαζι.» της απανταω
«ωραια εκλεισε θα περασουμε τελεια» λεει η Ευα χαρουμενα
«καλα και θα με αφησεις εμενα μονο μου;» λεει ταχα με παραπονο ο κωσταντινος στην Δαναη.
«μωρο μου ένα βραδυ είναι θα αντεξεις» του απανταει και ολοι στο τραπεζι γελαμε. Ναι ακομα και ο Μακρης. Ο οποιος λεει αστεια, και συμμετεχει σε κάθε ειδους συζητησεις που γινεται. Ξερει τα παντα και εχει μια αποψη για τα παντα. Ο παλιοξερολας. Ηρθε από την γερμανια να μας κανει τον εξυπνο!
_ _ _
Εχουμε φάει, και η βραδια εξελισσεται ηρεμα. Δεν μου μιλησε καθολου μεχρι τωρα και ειμαι πολύ καλα με αυτό. Κραταω το ποτηρι μου με το κρασι και την στηγμη που το εχω ακουμπησει στα χειλη μου τον ακουω να μου μου ψυθιριζει σε πολύ κοντινη αποσταση από το αυτι μου.
«Μην νομιζεις παλαιολογου πως επειδη εχουμε κοινους φιλους θα εχεις ειδικη μεταχειρηση στον κολλοσο από Δευτερα»
Αφηνω με ψυχραιμια το ποτηρι μου στο τραπεζι, και τον κοιταω. Πραγματικα είναι πολύ μαλακας. Ολο το βραδυ δεν μου εχει μιλησει και με κοιταει συνεχεια χωρις να ξερω τον λογο, και τωρα βρηκε να μου πει αυτό; Λες και εγω ηθελα ειδικη μεταχειρηση από αυτόν τον ηλιθιο.
«δεν ειχα τετοιες βλεψεις προεδρε» του λεω και γυριζω το βλεμμα μου στην Δαναη. Με κοιταει σαν να μου ζηταει συγνωμη για σημερα. Της χαμογελαω και πινω λιγο κρασι.
«Νεφελακι μου παμε λιγο στο μπανιο;» μου ψυθιριζει η Ευα που καθεται αριστερα μου
«ναι αγαπη μου παμε» της λεω και σηκωνομαστε
«επιστρεφουμε» λεει η Ευα στα παιδια
«που πατε:» ρωταει αποτομα αυτος και τον κοιταω
YOU ARE READING
My pleasure..
RomanceΕνας κολοσσός... Ενας ανδρας που εχει μάθει να παίρνει αυτο που θελει.. Μια γυναικα που εχει προδοθεί και δεν εμπιστεύεται τους ανδρες. Τι θα γινει οταν αυτοι οι δυο βρεθουν σε ενα παραλιγο ατυχημα; Πως θα μπλεχτουν οι μοιρες τους και τι θα γινει ο...