Κεφαλαιο 10
Εχω κανει μπανιο και εχω ξαπλωσει στο κρεβατι μου προσπαθώντας να κοιμηθω. Κατι που δεν φαινεται να το καταφερνω. Μολις κλεινω τα ματια μου βλεπω την σκηνη του φιλιου μου με τον Μακρη. Τι παει λαθος; Γιατι τον σκεφτομαι; Ισως επειδη μου προκαλει ενταση και θυμο μεσα στην μερα, τον σκεφτομαι και τωρα που θελω να χαλαρωσω.
Ανοιγω το κινητο μου και βλεπω την ωρα.
04:03
Ευτυχως δεν χρειαζεται αυριο να ξυπνησω νωρις για να παω στη δουλεια. Γυριζω από την άλλη πλευρα παιρνω αγκαλια ένα από τα μαξιλαρια μου και επιτελους νοιωθω τα βλεφαρα μου να βαραινουν.
_ _ _
Ανοιγω διστακτικα τα ματια μου και προσπαθω να προσαρμοσω την οραση μου στο φως.
Σαββατο.. τι ωραια λεξη, τοσο ομορφη οσο και η λεξη κυριακη...
Σηκωνομαι με ένα χαμογελο στα χειλη και πηγαινω στο μπανιο.
Μολις τελειωνω μαζευω τα μαλλια μου σε μια κοτσιδα, βαφομαι ελαφρια, και φοραω ένα αερατο ασπρο πουκαμισο μεσα από ένα μαυρο κολλητο παντελονι που αναδεικνυει τελεια του γοφους μου. Βαζω τα superstar μου, λιγη από την αγαπημενη μου dior, φοραω ένα ζευγαρι κρεμαστα σκουλαρικια, και το τζακετ μου, παιρνω την τσαντα μου και βγαινω από το δωματιο.
Η Ευα είναι στην δουλεια και σχολαει στις μια που σημαινει ότι εχω ακομα τεσσερις ωρες μεχρι να ερθει.
Βγαινω από το σπιτι και πηγαινω όπως κάθε σαββατο στον καλυτερο φουρνο της περιοχης. Παιρνω διαφορα ντονατς και αποφασιζω να παω στο σπιτι της Δαναη για καφε.
Μολις φτανω παρκαρω το αμαξι μου παιρνω το κουτι με τα ντονατς και χτυπαω το κουδουνι.
Μου ανοιγει ο Κωνσταντινος και με κοιταει με γουρλωμενα ματια.
«εισαι καλα; Τι επαθες;» τον ρωταω και μπαινω μεσα. Μολις φτανω στο σαλονι καταλαβαινω γιατι με κοιτουσε ετσι. Στο καναπε καθεται ο Αχιλλεας και πινει καφε. Μολις αντιλαμβανεται την παρουσια μου με κοιταει με εκπληκτος.
«εμ καλημερα. Δεν ηξερα ότι εχετε παρεα. Καλυτερα να πηγαινω»
«τι είναι αυτά που λες βρε Νεφελη. Δεν εχεις να πας πουθενα. Ελα να πιουμε καφε. Εξαλλου την κουβεντα σου ειχαμε» μου απανταει και με σερνει να καθησω στην πολυθρονα.
YOU ARE READING
My pleasure..
RomanceΕνας κολοσσός... Ενας ανδρας που εχει μάθει να παίρνει αυτο που θελει.. Μια γυναικα που εχει προδοθεί και δεν εμπιστεύεται τους ανδρες. Τι θα γινει οταν αυτοι οι δυο βρεθουν σε ενα παραλιγο ατυχημα; Πως θα μπλεχτουν οι μοιρες τους και τι θα γινει ο...